LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Krukje
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2020 22:30

Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Krukje »

Ik sta op 15 december als 4de wachtende in de rij en geef dit aan bij de persoon aan de kassa. Die vervolgens reageert u kunt aansluiten bij de volgende kassa die gaat zo ook los. Waarop ik meteen aangeef dat hij niet los is en er op het bordje boven de kassa staat waneer er nog een kassa los kan krijgt u uw boodschappen gratis. Hier kreeg ik geen reactie op. Toen ik aan de beurt was heb ik aangegeven dat ik 4de wachtende was en ook andere gaven dit aan. De dame aan de kassen bleef bij haar punt dat ze had aangegeven dat de andere kassa los zou gaan en het dan niet meer geld. Hier is een discussie over ontstaan (deze persoon geeft aan leidinggevende te zijn) waarbij ik ook een andere medewerken heb betrokken die de hele tijd in de omgeving aan het werk was. Helaas kwam er uit hem helemaal geen reactie.

Eenmaal thuis aangekomen dacht ik ik zoek wel contact via Facebook bij jumbo Nederland. Kijken hoe hun hier mee omgaan. Hieruit kwam het volgende.

IK,
Hallo Jumbo jullie hebben een hele mooie actie met 4de wachtende in de rij krijgt de boodschappen gratis. Helaas is het zo dat ik de 4de wachtende was, maar mijn boodschappen gewoon moest betalen. Er werd aangekondigd dat de volgende kassa ook zo los ging(1 minuut later was er iemand). Ik heb meerdere keren aan gegeven dat de kassa niet los is en dat ik dus 4de wachtende ben. Ik hoop voor jullie dat jullie een tegemoetkoming doen anders is het voor mij dag Jumbo. Het gaat om een vestiging in raalte aan de domineeskamp. Groet ...

REACTIE Jumbo

Hallo ...., wat vervelend om te horen dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de vierde wachtende. Sorry voor het ongemak. Wij willen dit graag bespreken met onze collega's van Jumbo Raalte. Zou je jouw contactgegevens en aankoopbon met ons willen delen? :)

Ik

Foto van de bon en mijn gegevens naar de jumbo verzonden

REACTIE Jumbo

Dankjewel voor de gegevens, ..... Wij gaan het bespreken met onze collega's. Onze collega's zullen zo snel mogelijk contact met jou opnemen, echter kan dit wegens de drukte wat langer duren. Fijne avond. :)

Ik

Bedankt voor je bericht. Ik wacht de reactie af. Jij ook een fijne avond gewenst.


5 dagen later. 20 december
Ik

Helaas heb ik tot op heden nog niets vernomen. Erg spijtig.

Reactie jumbo

Hallo ....! Wat jammer dat je nog niks hebt gehoord. In verband met de drukte rondom Kerst kan het inderdaad wat langer duren. We sturen in ieder geval voor de zekerheid een herinnering naar de winkel. Fijne dag. :)

Meer dan een maand later 29 januari

Ik

Heel jammer dat we meer dan een maand verder zijn en ik nog steeds niets heb gehoord. Inmiddels heb ik mijn weg in de ah gevonden. Ik ben zeer teleurgesteld in de jumbo. Ook ben ik niet de enige die het mee maakt bij de vestiging in Raalte. Ik heb inmiddels al meerdere verhalen gehoord dat ik niet de eerste ben en denk ook niet de laatste die het mee maakt.

Doei Jumbo


Reactie jumbo 30 januari

Hallo .....! Dat is inderdaad heel erg jammer en niet de bedoeling. Onze excuses dat je nog steeds niks hebt gehoord. We gaan hier direct contact over opnemen met de winkel en gaan ervan uit dat ze het alsnog netjes met je oplossen. :)


En tot op de dag van vandaag nog niets vernomen...

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Jumbo moet maar stoppen met die actie.
Hopelijk bent u tevreden over AH.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bij de Jumbo waar ik kom, gaat de volgende kassa al open als er maar twee mensen staan te wachten, prima zaak.

Eres
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:31

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Eres »

Ik heb het meerdere keren ook meegemaakt, zelfs alle kassa's bezet en de situatie ik zou de 4de wachtende zijn geweest.
Het bord werd niet waargemaakt, Jumbo doet aan valse informatie.
Je moet de 4de wachtende na de persoon zijn die nog afgerekend moet worden.
Een kassa die nog open moet gaan, is technisch simpel niet aanwezig en de alleen pinnen kassa telt niet wanneer je daar of geen gebruik van wil maken of geen pin hebt.
Heb ook nog nooit gehoord dat iemand daadwekelijk de boodschappen in zo'n situatie dan gratis heeft gehad.
Zoals vele reclame uitingen het waarmaken is iets anders.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Maak altijd zelf een bewijs foto van de mensen voor je in de rij, en ook van de andere open kassa en de gesloten.
Als er 1 kassa 4 en de andere maar 3 heeft geld het namelijk niet.

De zelf scan valt er ook buiten!
Vaak doen ze met volle kar moeilijk, maar ik kreeg wel alles gratis, had maar €3,72 voordeel... jammer!

Verder zijn er ook volle karren die afwachten en kletsen, en dan is 4, 5 & 6 er plotseling en maken ze kabaal...
Daarom gaan ze vaak bij treuzelaars in de buurt van kassa al eerder een 2e openen!
Dan zie je een Manager met overgewicht een sprintje trekken en snel de knop voor extra kassa openen!

En dan roepen, meneer, U is de 4e in de rij.. en daar sta ik dan met €3,72, en ik weiger voor te dringen.... worden ze op mijn boos!
Deze 4e in rij kost veel personeel omdat er vele treuzelen als er 3 staan!

De persoon die geholpen word telde blijkbaar niet, er moeten dus 3 wachten dus eigenlijk 5e in de rij!

Ook zijn er families die enkele pubers snoepgoed of zo laten pakken, en moeders komt er achteraan met wekelijkse overvolle kar!
Met 5 personen die 5x willen betalen en uit 1 auto kwamen?
4 klanten van minder als €2,- en Moeders met ruim €100,-?

Daar trappen ze niet in!

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door de auditu »

Waren er andere kassa's los met minder wachtenden?

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door witte angora »

De nieuwe kassa ging met een minuutje al los. Hoeveel tijd heb je nodig om je spullen op de band te leggen?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Eres schreef:
16 feb 2020 11:08
Ik heb het meerdere keren ook meegemaakt, zelfs alle kassa's bezet en de situatie ik zou de 4de wachtende zijn geweest.
Als alle kassa’s bezet zijn geldt de actie niet. Staat duidelijk aangegeven.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo @Krukje, als u en ook anderen voldeden aan die regel van Jumbo dan is het inderdaad van de zotte dat u na twee maanden nog geen definitief uitsluitsel heeft gekregen. Wat een slechte service.
Iedereen kan van die regel vinden wat ie vindt maar als die regel er is dan moet Jumbo daar ook voor staan.
Ik zou het gefacebook opgeven en een brief schrijven naar de directie https://www.jumbo.com/content/seizoen/het-bedrijf-jumbo
Dat zal mogelijk effect hebben.
Succes!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Naast de eigen winkels ook helaas enkele werkende onder de naam en inkoop!
Daar gaat het vaker fout.

Fake Boek is goede maar ook een link naar dit forum of Jumbo hoofdkantoor + de vestiging waar het over gaan willen reageren,
dat is hoor & wederhoor en wel zo eerlijk.

Vaak is er discussie over 4e in rij... de nr 5 die geholpen word telde nooit mee!

Ook zijn er flut klanten die klein mandje of losse spullen binnen 1 seconde op de band kunnen pleuren, zoals ik
de kinderen van Moeders noemde, 1 of 2 dingetjes en stokje er tussen en moeders is 5e, ook als die kassa nog open moet!

Er zijn dus vaste 4e in rij dus persoon nr5 die vrijwel wekelijks afwachten en kabaal maken...
Dan gaan voor hun gewoon alle kassa's even snel open!
Vorige week 1 kassa maar open, en 7 in de rij... blijkt dat ze bij alle andere op Zelf Scan na Defect bordje geplaatst hadden!
Vind ik prima gevonden, en moeders boos!

Wel opvallend dat nadat "Zij weg reed met gehele familie ze plotseling wel open gingen en defect was opgelost!
Vergeet niet dat een zelfstandige met beperkte marge geen gratis volle kar op eigen rekening wil weggeven!

Zelf ben ik voor 7e in rij gratis, dan is dit probleem ook opgelost, vooral de Vrouw...deur die wekelijks een volle kar met alle kinderen probeerde te halen!

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door pieterenien »

Sorry Komkommertijd, maar na het lezen en herlezen van uw mail begint het mij te duizelen!

Moneyman
Berichten: 30073
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Niet de eerste keer dat jumbo zo dit forum haalt. Als je je eigen beloftes niet aankunt, doe ze dan niet...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door moederslink »

Ze schermen met deze slogan en het werkt toch wél.
Als je echt de 4e wachtende bent, dus 5e in de rij , en er zijn geen andere kassa.s open en ook niet binnen 1 minuut, dan kun je op je strepen gaan staan. De camerabeelden zullen jou gelijk geven.
Maar wat doen de meesten? Die lopen dan toch naar de te openen kassa omdat ze geen zin in gedoe hebben.
Zelf doe ik dat dan ook maar.
Mijn zoon heeft het 2x meegemaakt, chef erbij, camerabeelden bekeken en hij kreeg gelijk en de boodschappen gratis.
Vooral rond Kerst wanneer alle kassa.s draaien en er lange rijen staan, kan dit lukken.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als alke kassa’s draaien, dan juist niet.

mh73

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door mh73 »

Als alle kassa's open zijn, geldt het juist niet.

Ik ben ook weleens de vierde wachtende geweest, maar ach. Ik wacht wel even hoor.
Ik heb het weleens gezien dat iemand ze gratis kreeg. Hoop gedoe. Leidingevende moet erbij komen. Videobeelden teruggekeken. Ben je een half uur verder voordat je je gratis boodschappen hebt. Nee hoor, geen zin in.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door moederslink »

Lady1234 schreef:
16 feb 2020 13:52
Als alke kassa’s draaien, dan juist niet.
O ja😁

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door mahadma »

Met gratis acties heb je 100.000x meer gezeur als met korting acties.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door tttlocke »

moederslink schreef:
16 feb 2020 13:53
Lady1234 schreef:
16 feb 2020 13:52
Als alke kassa’s draaien, dan juist niet.
O ja😁
Dan zouden alle paden in de winkel verstopt zijn met volle karretjes en stond er ook nog een file voor de deur om binnen te mogen. :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie het soms wél hoor, dan staan ze met een volle kar te dralen om dan pijlsnel als 4e wachtende ergens aan te sluiten , maar goed de chef ziet op kantoor de beelden natuurlijk ook en onmiddellijk komt er dan weer een kassa bij. :D

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Vierde in de rij bij Jumbo, geen gratis boodschappen

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Sowieso snappen de meeste klagers die denken dat ze de vierde wachtende in de rij zijn niet dat de klant die al geholpen wordt op dat moment geen wachtende meer is.

Ook geldt de regel niet voor groepjes scholieren die gelijktijdig binnenkomen en vervolgens allemaal afzonderlijk een blikje drinken of zak snoep/chips afrekenen. Die horen bij elkaar als groepje en worden als één klant gezien.

Gesloten