LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
silvana061982
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2020 23:07

Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door silvana061982 »

Hoi hoi ik ben silvana van heertum en ik hoop dat ik echt word geholpen ik had een fb account op facebook al 9 jaar
ineens is hij uitgeschakeld . mijn account was bella bella van heertum alles is weg mijn verkoop groepen van mijn oriflame en pagina mijn foto's en filmpjes van me kinderen zijn weg mijn landleven van 9 jaar lang waar heel veel geld in zit is weg ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen wil heel erg graag mijn account terug alsjeblieft kunnen jullie mijn hiermee helpen ik kan alleen via helpdesk bestand uploaden ik heb natuurlijk mij ID doorgestuurt en een foto van een brief die ik heb geschreven upgeload

b.v.b mijn dank Silvana

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door berndv »

silvana061982 schreef:
12 mar 2020 23:18
ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen wil heel erg graag mijn account terug alsjeblieft kunnen jullie mijn hiermee helpen
waarschijnlijk niet. Hier zult u met facebook uit moeten komen. Er zal een reden zijn dat uw account uitgeschakeld is, die reden zal bij facebook bekend zijn, en de oplossing zal ook alleen daar bekend zijn.

Over het algemeen zou ik zeggen dat het te maken heeft met regels en overtreden van die regels. Maar goed, dat zult u samen met facebook moeten oplossen.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door kuklos »

silvana061982 schreef:
12 mar 2020 23:18
oriflame
Mlm. Dan is mijn eerste gedachte dat je wellicht (onbedoeld) hebt lopen spammen.

silvana061982 schreef:
12 mar 2020 23:18
ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen wil heel erg graag mijn account terug alsjeblieft kunnen jullie mijn hiermee helpen
Heb je contact opgenomen met Facebook? Indien ja, hebben zij al gereageerd en indien daarop ja, wat was hun reactie? Indien nee, doe dat eerst.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien heb je Facebook gebruikt om gratis reclame te maken? Daar zijn ze niet van gediend. Het doel is dat Facebook aan jou geld verdiend, niet andersom.

BL2
Berichten: 4829
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik ben en blijf mega bij dat ik zowel prive als zakelijk echt niets met Facebook doe !

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Verkoop groepen? Je had dat onder andere namen moeten registreren, iedereen weet het al snel en zo houd je privé en zakelijk apart.

Ik heb meerdere accounts gemaakt en 1 voor iedereen te beledigen... en er gebeurde niets!
Volgens mijn is het een loterij of ze verboden gedrag zien of het gemeld word en als mensen het als humor zien en niemand klaagde kan
vrijwel alles, een Moderator is ook maar een mens en nette worden geblokkeerd en ik probeerde het geblokkeerd te krijgen voor hoe ver ik kon gaan, en nog steeds na 5 maanden actief, kreeg tips hoe ik nog fouter kon gaan, dus Fake Boek, Foute foto's of teksten mogen blijkbaar in mijn geval wel... andere nette mensen kregen blokkade, ik weet het nu ook niet meer.

Gewoon nieuwe aanmaken en altijd foto's ook zelf opslaan en bewaren.
Of had je foto's van je kinderen, die selecteren ze wel vaker als ongewenst als ouders ontbreken en ze twijfelen.
Fake Boek is dubieuze organisatie en na 9 jaren gewoon opnieuw beginnen, makkelijker dan herstel en moeilijk bewijzen....
Heb er nu 7 werkende en alle vrienden weten nu alle 7 namen!
En die gaan nu hetzelfde doen, voor de zekerheid.

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Komkommertijd schreef:
13 mar 2020 14:29
foute foto's of teksten mogen blijkbaar in mijn geval wel...
Tja ook de mods laten hier uw teksten ook altijd staan dus niet alleen bij Facebook

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door witte angora »

silvana061982 schreef:
12 mar 2020 23:18
mijn verkoop groepen van mijn oriflame
[...]
en pagina mijn foto's en filmpjes van me kinderen zijn weg mijn landleven van 9 jaar lang waar heel veel geld in zit
Als ik het zo zie gebruik je je pagina zowel privé als zakelijk. Wat de regels hierover zijn weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik denk dat hier de pijn zit.

Het zou, daar is al eerder op gehint, mogelijk kunnen zijn dat meerdere mensen je account hebben aangemeld vanwege spam of andere redenen. Alleen FB kan daar duidelijkheid over geven. Het enige advies wat ik je kan geven is: hou werk en privé gescheiden.

BL2
Berichten: 4829
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:
13 mar 2020 20:22
Het enige advies wat ik je kan geven is: hou werk en privé gescheiden.
Dat was in de analoge tijd ook al erg verstandig.

Arizonakid
Berichten: 1123
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Misschien gaat FB eindelijk selecteren op taalgebruik en spelling?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ze mijn Taal misbruik en spelen met anderen moeten beoordelen?

Kromme taal is niet altijd te begrijpen, en als ik koffie aanbied, is het dan Cappuccino of een Koffie Shop?
De Koffie Shop heeft een negatieve klank maar Koffie Restaurant niet.

Creatief taalgebruik zoals jongeren vaak ook Vet en Cool hebben, ze zijn dan niet te Dik en hebben het ook niet Koud.....
maar begreep Fake Boek dit ook?

ElleFlowers
Berichten: 563
Lid geworden op: 03 dec 2018 05:21

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door ElleFlowers »

Facebook is erg onbereikbaar in mijn ervaring en werken niet erg mee aan verzoeken zowel juridisch als persoonlijk. Ze doen dit gewoon op basis van hun beleid. Ik ken een mandie Jan Monster het en die geweigerd werd wegens obscene naam...

Nu weet ik wel die de advocaat is. Ik zou je rechtsbijstand inschakelen indien je die niet hebt kan je nog wat andere opties proberen. Die laat ik hier even.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Facebook-account uitgeschakeld, wat nu?

Ongelezen bericht door Boesta »

Als zoals bij u een valse naam gebruikt word, is het normaal dat FB uw profiel verwijderd. Wel is het gebruikelijk dat u dan vooraf een bericht krijgt met het verzoek om uw echte naam te gebruiken. U zult zich dan moeten legitimeren (paspoort kopie mailen). Ook kunt u niet zomaar een commercieel profiel aanmaken met een normale account.

U kunt gewoon contact opnemen met FB, normaliter krijgt wél (in tegenstelling tot wat andere beweren) een antwoord. Het kan wel even duren dat wel. Gewoon afwachten..

Gesloten