LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik vind het een hoog Don Quichotte gehalte hebben, zo ook het pompeuze taalgebruik. Maar ja inwonend bij papa en mama want de post wordt hem aangereikt.

Eigenlijk wel komisch dit gedoe, als tegenhanger.

Cro
Berichten: 2077
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Cro »

Ik ga er maar even van uit dat dit een troll topic is en dat dit geen serieuze casus betreft na de reactie van TS op de post van Moneyman.
Wat een reactie zeg....

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee geen troll maar iemand die zo overtuigd is van zijn gelijk dat hij de realiteit een beetje uit het oog is verloren en daardoor het belangrijkste "vergeet" namelijk het afbetalen van de schuld

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door 16again »

Resteert nog steeds de vraag: Heeft de deurwaarder nu wel de stukken betekend aan een huisgenoot?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

IsaacPerry schreef:
06 apr 2020 21:16
Niet als een gerechtsdeurwaarder er Noord-Koreaanse ambtshandelingen op nahoudt. Dus nogmaals ik ben inderdaad bij verstek veroordeeld in een civiel proces waar ik niet voor ben betekend. Dus ik heb nimmer een eerlijk en rechtsgeldig proces gehad daar ik niet in de gelegenheid ben gebracht om mij te kunnen verweren. Een afschrift van het vonnis is mij ook nooit aangeleverd alsmede overbetekening beslag.
Verzet teken je aan bij de rechtbank, de deurwaarder staat daar los van. Is ook simpel te vinden op het internet, al heb je hier volgens mij 2 weken voor dus ben je al te laat.

IsaacPerry
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 apr 2020 12:09

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door IsaacPerry »

We leven weliswaar in een vrij land waarbij fortuinlijk genoeg ook voor iedereen het world wide web beschikbaar is om de mening te ventileren, echter dienen de proleten van deze samenleving zich enkel aan als dossiervervuiling. Moraalridders ten voeten uit.

Een vriendelijk verzoek aan de moderator als het u blieft de werkelijk waar helemaal nietszeggende reacties gelieve te verwijderen van Cro, Lady1234, tttlocke, juliomariner, erthanax in verband met feit dat er inhoudelijk nergens op wordt gereageerd.

Bij voorbaat dank.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je bent niet in Noord Korea om dat zomaar te kunnen regelen. Dan moet je eerst immigreren!

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kunt u beter Sancho Panza inschakelen omdat verzoek door te geven.

Maar misschien is hij niet proleterig genoeg voor u als boodschapper?

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door kuklos »

IsaacPerry schreef:
06 apr 2020 22:43
We leven weliswaar in een vrij land waarbij fortuinlijk genoeg ook voor iedereen het world wide web beschikbaar is om de mening te ventileren, echter dienen de proleten van deze samenleving zich enkel aan als dossiervervuiling. Moraalridders ten voeten uit.

Een vriendelijk verzoek aan de moderator als het u blieft de werkelijk waar helemaal nietszeggende reacties gelieve te verwijderen van Cro, Lady1234, tttlocke, juliomariner, erthanax in verband met feit dat er inhoudelijk nergens op wordt gereageerd.

Bij voorbaat dank.
Door kritiek te willen verbieden wordt je punt echt niet sterker. En continu Noord Koreaanse toestanden in je berichten te schrijven al helemaal niet.

In je eerste vier berichten roep je heel veel, maar als ik het goed begrijp heb jij dus Basic Fit niet betaald en dat is via een incassobureau geëscaleerd naar een rechtszaak die je verloren hebt. En nu is jouw verweer dat je nooit enig schrijven hebt aangaande dat er een rechtszaak was of aangaande het vonnis.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door witte angora »

IsaacPerry schreef:
06 apr 2020 22:43
Een vriendelijk verzoek aan de moderator als het u blieft de werkelijk waar helemaal nietszeggende reacties gelieve te verwijderen van Cro, Lady1234, tttlocke, juliomariner, erthanax in verband met feit dat er inhoudelijk nergens op wordt gereageerd.
Je bedoelt dat deze mensen je niet naar de mond praten? Jammer dan, het is een openbaar forum waar iedereen zijn zegje mag doen. Of je het nu bevalt of niet. Een vriendelijk verzoek kan ik het eerlijk gezegd niet noemen. Een verzoek om censuur is per definitie niet vriendelijk.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als nietszeggende reacties verwijderd zouden moeten worden, worden de reacties van TS sls eerste gewist. Als het u blieft. Ik mag lijen dat de betreffende deurwaarder TS een ledemaat met een roterende beweging ontwricht.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Justmeagain »

@momeyman, ik baal ervan dat zoveel mensen uw reactie positief beoordelen.
Al die namen die liken (om het zo even uit te drukken) zorgen er namelijk voor dat ik de laatste regels niet kan lezen .
Net een film waarvan je de laatste 5 minuten niet hebt opgenomen. Een soort anticlimax!

Misschien ligt het aan mijn telefoon/browser dus ik hoor graag of andere bezoekers dit probleem ook ervaren bij topics die populair zijn?
Dus dat de laatste regels worden overruled door namen die de reactie positief beoordelen.
Laatste...... respect voor @moneyman. Daar zit aardig wat tijd in.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door kuklos »

Justmeagain schreef:
07 apr 2020 00:20
Misschien ligt het aan mijn telefoon/browser dus ik hoor graag of andere bezoekers dit probleem ook ervaren bij topics die populair zijn?
Ja, ik heb er op de laptop, windows 10, met google chrome browser geen last van.

ElleFlowers
Berichten: 563
Lid geworden op: 03 dec 2018 05:21

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door ElleFlowers »

Er is betekend aan het adres waar u bent geregistreerd in het GBA en daar moet betekend worden normaliter maar er is geen dagvaarding aangekomen?

Dus u bent bij verstek veroordeeld zonder geldige betekening zoals u zegt.

Ik moet het opzoeken maar indien er niet juist is betekend kan je nog wel iets.

Sta je op dat adres ingeschreven? Hebben je ouders de post geopend? Weet je het zeker dat er niks is aangekomen want deurwaarders gaan niet liegen als ze het in de brievenbus doen. Wat zegt deze over waar de betekening van vonnis is gedaan?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Justmeagain, ik had dat probleem ook met mijn Handy. Draai de handy een kwart slag(automatisch roteren!) , dan kun je het wel lezen!

ElleFlowers
Berichten: 563
Lid geworden op: 03 dec 2018 05:21

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door ElleFlowers »

Het grootste punt van aandacht is waar er is betekend Indien GBA zegt bij je ouders en daar woon je absoluut niet volgens GBA geldt er eigenlijk dat je woont waar je tandenborstel staat. Dat is waar je echte adres is maar ik denk dat een deurwaarder niet het adres van de sportschool aanhoudt maar het GBA. Indien er geen adres is kan je nog steeds betekenen door het openbaar te doen.

Heb je dan een postadres? Check dit bij de deurwaarder en het vonnis staat het ook in trouwens...welk adres en inloggen bij de gemeente zie je zo je adres welke geregistreerd is, waarom hebbe je ouder niks gezegd trouwens?

Indien er fouten zijn gemaakt en de deurwaarder dat erkend zijn er bedragen wellicht gerekend die niet verschuldigd zijn en zou ik onderhandelen met de deurwaarder. Er is loonbeslag gelegd dat dus wellicht te hoog is. Bij je werkgever is niet leuk en levert op dat hij het weet. Hij zal dus meewerken maar de deurwaarden gaat niet over de beslagvrije voet hoor.

Indien er geen vonnis is betekend aan je kan je geen kennis hebben genomen van het vonnis en denk dat je dan nog steeds ertegen in kan gaan maar indien er rechtmatig is betekent aan een adres dat ze mogen gebruiken en jij het niet leest om wat voor reden kan je de termijn hebben overschreden.

Stuur maar een PM dit is een vaag verhaal. Ik kan er iets weinig mee teveel onduidelijkheid.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Theotrucker schreef:
07 apr 2020 00:44
Justmeagain, ik had dat probleem ook met mijn Handy. Draai de handy een kwart slag(automatisch roteren!) , dan kun je het wel lezen!
Verdraaid, ik lees echt al jaren in verticale positie. Dat houdt lekker vast en is gewenning.
Maar als ik draai kan ik inderdaad wel alles lezen. Site zou responsive moeten zijn maar mist net wat puntjes op de I.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door grun »

IsaacPerry schreef:
06 apr 2020 22:43
We leven weliswaar in een vrij land waarbij fortuinlijk genoeg ook voor iedereen het world wide web beschikbaar is om de mening te ventileren, echter dienen de proleten van deze samenleving zich enkel aan als dossiervervuiling. Moraalridders ten voeten uit.
Schrijft u echt altijd zo? Nee toch, mag ik hopen? Het doet uw zaak geen goed.
De kunst in een zakelijk geschil is om het kort en bondig te houden en alleen de feiten te benoemen. Ontdaan van alle emotie en niet ter zake doende bijvoeglijke naamwoorden. Dat u een omvangrijke vocabulaire tot uw beschikking hebt wil ik best geloven, maar dat hoeft u niet in ieder bericht zo nadrukkelijk te etaleren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door berndv »

IsaacPerry schreef:
06 apr 2020 21:07
Het juiste adres is altijd bekend geweest bij VAN ARKEL, echter krijg ik als tegenreactie '‘omdat aldaar niemand werd aangetroffen aan wie rechtsgeldig afschrift kon worden gelaten".Ts is reeds 25 jaar inwonend en de post wordt ook beheerd door beide ouders die beurtelings de brievenbus legen. Met andere woorden ik heb dus geen toegang tot de brievenbus en correspondentie die mij wordt aangeschreven wordt mij dus ten alle tijde tijdig in persoon uitgereikt.
Ok, ts is dus 25 jaar oud en woont bij zijn ouders in. Jammer dat hij daar zoveel woorden voor nodig heeft. Maar als ts daar inwonend is en de stukken zijn daar afgegeven aan de ouders of in de aanwezige brievenbus gedeponeerd, dan zijn de stukken correct afgegeven. Er van uitgaande dat dit het adres is waar ts volgens de GBA ingeschreven staat.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het lijkt mij er meer op dat TS er onderuit probeert te komen. En dan op het feit gooien dat hij de post niet persoonlijk overhandigd heeft gekregen. Antwoorden worden niet gegeven de op de vragen en dat hebben we vaker gezien op het forum. Als er bewust cruciale informatie weggelaten wordt heeft dat een reden.

Ik nam deze persoon bij zijn OP al niet serieus, maar door zijn andere reacties is het haast lachwekkend te noemen.

Gesloten