Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
IsaacPerry

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door IsaacPerry »

Bedankt ieder voor de reacties, tips en informatie. Ik waardeer het heel erg.

Ik houd het kort en krachtig vandaag:

Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet. Ik verzet dus of teken ook geen beroep aan tegen deze vordering, echter ga ik dus wel in verzet tegen VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS en de niet uitgevoerde ambtshandelingen die mij in rekening zijn gebracht. Ik zal dit tot mijn sterven blijven aanvechten op elke manier mogelijk want, echt waar, echt waar gewoon, geen enkele organisatie mag hiermee weg komen.

Even kort nogmaals: mijn adres is altijd bekend geweest en de uitreiking dagvaarding is mij nooit betekend, uitgereikt, hoe je het maar noemen wilt en ook niet in de brievenbus achtergelaten. En alle brieven daarna dus afschrift van het vonnis, overbetekening beslag zijn ook niet naar mij verstuurd. Nogmaals dit ga ik tot mijn sterven blijven aanvechten en dat bewijs gaat er komen ook. Dat garandeer ik u.

Laat ik het zo zeggen: ik heb nog nooit VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS gehoord totdat mijn werkgever op 17-03-2020 een mail stuurt dat er te midden van alle perikelen rondom het coronavirus er beslag is gelegd op mijn salaris per 09-03-2020. Nadien ben ik, waarvoor mijn welgemeende excuses, een tikkeltje onsamenhangend en in wat moeilijk geschreven taal mijn beklag gaan doen bij de gerechtsdeurwaarder en op dit forum.

Voor de goede orde, want geld is op dit moment niet het probleem. Ik ben gewoon ernstig benadeeld en dit kost mijn integriteit bij mijn werkgever aangezien ik zelf werkzaam bij een grote financiële dienstverlener. Ik had ook gewoon betaald als van ARKEL mij in kennis had gesteld dat zij de vordering zouden gaan executeren namens Cannock Chase.

Het gaat mij simpelweg om de manier waarop VAN ARKEL heeft gehandeld door mij niet uitgevoerde ambtshandelingen in rekening te brengen. Er is mij nooit en te nimmer op geen enkele wijze post verstrekt van het hele gebeuren. Het is van A tot Z op een niet vakkundige manier afgehandeld wat dan ook echt zeker niet in lijn is met de Gerechtsdeurwaarderswet.

Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn er al fouten gemaakt door VAN ARKEL door mij geen overbetekening beslag aan te leveren en de overige niet uitgevoerde ambsthandelingen gaan ook aan het licht komen. Desnoods met een strafrechtelijk onderzoek wat dus betekent aangifte bij de politie tegen VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS en de desbetreffende medewerkers die mij hebben benadeeld.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan nog snap ik 1 ding niet. Als het geld niet het probleem is en u de vordering niet betwist, waarom heeft u het zo ver laten komen dat het voor de rechtbank is geweest.

grun

Ongelezen bericht door grun »

IsaacPerry schreef:
08 apr 2020 00:28
Even kort nogmaals: mijn adres is altijd bekend geweest en de uitreiking dagvaarding is mij nooit betekend, uitgereikt, hoe je het maar noemen wilt en ook niet in de brievenbus achtergelaten. En alle brieven daarna dus afschrift van het vonnis, overbetekening beslag zijn ook niet naar mij verstuurd.
Dat eerste weet u niet want u hebt zelf geen sleutel van de brievenbus. U bent afhankelijk van uw ouders die post aan u doorgeven of achterhouden. Ik zou met hen maar eens een goed gesprek voeren.

In de tijd dat ik wel eens vonnissen ontving, werden die altijd aangetekend verstuurd. Het zou kunnen dat dat inmiddels veranderd is maar dat betwijfel ik. Als de geadresseerde niet thuis is wordt er door de postbode een afhaalbericht achtergelaten. In de link hieronder staat de uitspraak in een heel andere zaak waarin de geadresseerde ook beweerde nooit iets ontvangen te hebben. De rechter vond in dit geval dat het niet-afhalen voor rekening en risico van de geadresseerde komt. Ik zie niet waarom dat in uw zaak anders zou zijn.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2017:5423

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

juliomariner schreef:
08 apr 2020 06:13
Dan nog snap ik 1 ding niet. Als het geld niet het probleem is en u de vordering niet betwist, waarom heeft u het zo ver laten komen dat het voor de rechtbank is geweest.
Precies.

Bovendien was de vordering van Cannock Chase kennelijk meermaals bekend gemaakt bij TS. Van 'per ongeluk vergeten' kan geen sprake geweest zijn. Nalaten te betalen geeft risico dat de schuldeiser zwaardere pressiemiddelen gaat inzetten.

Veel beter taalgebruik trouwens. We zijn op de goede weg :D

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik houd het ook kort en krachtig:
IsaacPerry schreef:
Ik zal dit tot mijn sterven blijven aanvechten op elke manier mogelijk
Doe ons hier een lol en ga dat elders doen. Hier kun je vragen stellen en van (doorgaans) leken en één deurwaarder een antwoord verwachten, maar daadwerkelijk helpen kunnen we je niet.
Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet.
[...]
Voor de goede orde, want geld is op dit moment niet het probleem. Ik ben gewoon ernstig benadeeld en dit kost mijn integriteit bij mijn werkgever aangezien ik zelf werkzaam bij een grote financiële dienstverlener. Ik had ook gewoon betaald als van ARKEL mij in kennis had gesteld dat zij de vordering zouden gaan executeren namens Cannock Chase.
De enige die jou benadeeld heeft, dat ben je zelf. Omdat je een terechte vordering al die tijd niet betaald hebt. Tip: stop met dit gedoe en betaal je rekeningen gewoon op tijd, net als ieder ander voor wie geld het probleem niet is. Dan kunnen de deurwaarders hun tijd besteden aan degenen voor wie geld juist wel een probleem is.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

IsaacPerry schreef:

Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet. Ik verzet dus of teken ook geen beroep aan tegen deze vordering, echter ga ik dus wel in verzet tegen VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS en de niet uitgevoerde ambtshandelingen die mij in rekening zijn gebracht.
In hoeverre zijn alle bijgekomen kosten daarna terecht? Immers, bij eerste huisbezoek deurwaarder had je tot betaling over kunnen gaan, waardoor kosten minder uit de hand waren gelopen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

IsaacPerry schreef:

(...)
Een goed begin, mooi zo. Nu wordt uw verhaal een stuk begrijpelijker. Rekeningen moeten worden betaald en Van Arkel moet zich aan de regels houden. Als ze dat volgens u niet gedaan hebben en als u dat kunt aantonen, dan kunt u het best een klacht indienen. Op de website van het Juridisch Loket vindt u een stappenplan. Succes!

juliomariner

Inderdaad kunt u dan het stappenplan van Erthanax volgen maar het eerste dat er moet gebeuren lijkt me is de vordering en het deel van de kosten dat u niet bestrijdt te betalen anders gaan uw principes erg duur worden.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

Er wordt toch al betaald? Vanuit het beslag dat is gelegd.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

IsaacPerry schreef:
Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet. Ik verzet dus of teken ook geen beroep aan tegen deze vordering, echter ga ik dus wel in verzet tegen VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS en de niet uitgevoerde ambtshandelingen die mij in rekening zijn gebracht. Ik zal dit tot mijn sterven blijven aanvechten op elke manier mogelijk want, echt waar, echt waar gewoon, geen enkele organisatie mag hiermee weg komen.
Maar u kunt geen verzet aantekenen bij de deurwaarder, deze handelt op basis van het vonnis.

De kosten voor de rechtszaak zijn compleet terecht, u heeft immers alle betaalverzoeken genegeerd. U kunt nu wel in beroep gaan maar dat gaat u enkel meer geld kosten omdat u de zaak niet gaat winnen, immers is de vordering terecht.

Mijn advies zou zijn betaal gewoon alles en laat het rusten, deze zaak ga je niet winnen. En les voor de volgende keer betaal gewoon uw rekeningen dan heeft u dit gezeik niet.

juliomariner

tttlocke schreef:
08 apr 2020 10:48
Er wordt toch al betaald? Vanuit het beslag dat is gelegd.
Klopt ff niet aan gedacht maar misschien kan ts restbedrag in 1 keer betalen dan is hij in ieder geval van loonbeslag af

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Mijn complimenten voor de totaal andere manier van schrijven, je lijkt wel een ander persoon dan de TS.

Verder, zo gauw mogelijk betalen en verder gaan met het leven, je wens en dwang hier verder mee willen gaan tot aan je dood roept bij mij wat psychologische vragen op.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Prettiger taalgebruik👍.
Ga eens grondig samen met uw ouders de afgelopen periode door....
bv: is er een vakantie geweest dat niemand thuis was ?

grun

Ongelezen bericht door grun »

BL2 schreef:
08 apr 2020 11:19
Verder, zo gauw mogelijk betalen en verder gaan met het leven, je wens en dwang hier verder mee willen gaan tot aan je dood roept bij mij wat psychologische vragen op.
Tot nu toe is het bedrag ook niet duizelingwekkend hoog. Ik vermoed dat het TS vooral dwars zit dat door het beslag op het salaris de werkgever nu kennis heeft van financiële problemen, terwijl hij in dezelfde sector werkzaam is.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Zullen we niet zomaar andere forumleden erbij betrekken? Daar heeft niemand wat aan. ^FG

tttlocke

En waar doelt de moderatie op met deze toch wat cryptische tekst, nota bene 5 uur nadat het laatste bericht in dit topic geplaatst is?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Waarschijnlijk dat iemand iets vroeg over ElleFlowers?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ging dacht ik over Ella.

tttlocke

Als de moderatie berichten heeft verwijderd, kan ze dat er beter bij zetten: zonder die kennis (?) slaat het bericht van 16:44 uur als een tang op een varken.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er werd ergens gesproken over 2 deurwaarders op dit forum.

Plaats reactie