LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
StefHernandezG
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2020 14:39

Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door StefHernandezG »

Hallo allemaal,

In 2018 heb ik een American Express creditcard aangevraagd, deze heb ik dan ook gekregen.
Begin 2019 was ik niet meer in staat om deze aan te houden. Ik had te veel kosten door mijn bruiloft en ik had net mijn studie/baan opgezegd omdat ik in het buitenland een aantal maanden zou blijven.
AMEX stuurde mij mails dat de rekening betaald moest worden, wat ook logisch is, ik heb geprobeerd om meerdere malen om contact met ze op te nemen en een betalingsregeling te treffen, dit lukte maar niet.
Ik kreeg geen antwoord op mijn mails, als ik belde kreeg ik niemand te maken, ik werd niet teruggebeld en één keer hebben zij opgehangen.
In februari kwamen zij in een keer mee dat ik het bedrag in één moest betalen of een deel om onder de 250 euro te blijven. Ik ging ermee akkoord want ik wilde geen BKR registratie. Wanneer het bedrag betaald moest worden, kon ik door omstandigheden dit bedrag niet in een keer betalen. Ik heb ze toen op de hoogte gebracht van wat er speelde.
Op een gegeven moment werd mijn prive situatie van kwaad tot erger. Ik was in het buitenland, slecht bereikbaar, mijn paspoort was in beslag genomen. Kortom er ging van alles mis.
Mijn achterstand werd gemeld bij een incasso bureau. Ik vertelde mijn ervaring aan de incasso bureau en werd met ze tot een regeling gekomen. In de tussentijd had AMEX mij zwart gemaakt op de BKR.

Ondertussen in Nederland, heb een fulltime baan als startende werkvoorbereider, het gaat niet al te best financieel, maar ik probeer het allemaal. Opgegeven is geen optie.
De betalingsregeling heb ik 3/4 kunnen betalen en daarna niet meer. In die 3/4 heb ik vragen gesteld aan AMEX om mijn BKR registratie te wijzigen of iets meedoen, omdat het veel gevolgen had voor mijn leven en dat er nu een regeling is getroffen. Daarnaast hebben zij ook niet altijd meegewerkt aan een regeling treffen.
Geen reactie van ze. NIETS.
Ondertussen heb ik mijn situatie uitgelegd, op tijd, aan de incassobureau om te kijken of zij het bedrag kunnen verlagen (maandelijks 175 euro) of dat er nog andere opties zijn. Het enigste wat ik krijg is een mail dat mijn openstaande rekening verdubbeld wordt, als ik niet alles in een keer betaald (700 euro). Ik heb twee mails gestuurd en daar reageren zij maar niet op.

HELP AUB.
Ik weet me hier geen raad meer. Niemand die op mij reageert. Ik geef op tijd aan wat mijn situatie is, zodat het niet gezegd wordt dat het aan mij ligt of iets in die richting. En die BKR, wat ik onterecht vind, maak mijn leven kapot. Nergens word ik geholpen, kan geen lening aanvragen om te proberen mijn situatie te verbeteren.
Amex en incasso niet bereikbaar...
WAT NU?? Is het terecht? Wat kan ik doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 03 apr 2020 09:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Waarom zou u nu u Snel niet eens kunt terugbetalen ergens anders een lening willen verkrijgen.
U zegt zelf dat het financieel niet zo goed gaat, terecht dat ze u bij het BKR hebben aangemeld. Dat is niet om u te treiteren maar om u te beschermen.

nicolesw1981
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 nov 2018 15:27

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Die BRK registratie kan je niet ongedaan maken en blijft tot na het afbetalen nog 5 jaar staan. Ik zou dus alles op alles zetten om zo snel mogelijk je schuld te voldoen. Als dat niet lukt kan er namelijk beslag gelegd gaan worden op je salaris of studiefinanciering of nog erger...op je eigendommen. En nog meer geld gaan lenen als je al een schuld hebt is heel onverstandig. Dan kom je steeds verder in de problemen. Mocht je echt niets kunnen aflossen dan kun je evt contact opnemen met de gemeente of je in de schuldsanering kan. Dat is geen prettig traject maar zo kan je wel je schulden probleem oplossen. Veel succes!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat amex je bij het BKR aanmeldt als je niet aan je betalingsverplichtingen voldoet zijn ze verplicht. Dat staat los van of ze wel of geen begrip voor je situatie hebben. Dus ook al zouden ze akkoord gaan met bijvoorbeeld een lager maandbedrag, dan nog zou die melding bij BKR er moeten komen.

Als je een regeling afspreekt om onder de 250 euro uit te komen en vervolgens die regeling niet nakomt, dan kun je trouwens ook weinig coulance van ze verwachten. (En kun je er bovendien zeker van zijn dat daarvan melding bij BKR wordt gedaan.)

Ik zie ook niet hoe het feit dat je slechte betalingsgedrag bij BKR geregistreerd staat je leven kapot zou maken.

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
AMEX stuurde mij mails dat de rekening betaald moest worden, wat ook logisch is, ik heb geprobeerd om meerdere malen om contact met ze op te nemen en een betalingsregeling te treffen, dit lukte maar niet.
Wat is meerdere malen? En over welk tijdsbestek? U geeft namelijk aan dat er in februari een regeling afgesproken is.
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
In februari kwamen zij in een keer mee dat ik het bedrag in één moest betalen of een deel om onder de 250 euro te blijven. Ik ging ermee akkoord want ik wilde geen BKR registratie. Wanneer het bedrag betaald moest worden, kon ik door omstandigheden dit bedrag niet in een keer betalen.
U moet geen afspraken maken die u niet kan nakomen.
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
Op een gegeven moment werd mijn prive situatie van kwaad tot erger. Ik was in het buitenland, slecht bereikbaar, mijn paspoort was in beslag genomen. Kortom er ging van alles mis.
Mijn achterstand werd gemeld bij een incasso bureau. Ik vertelde mijn ervaring aan de incasso bureau en werd met ze tot een regeling gekomen. In de tussentijd had AMEX mij zwart gemaakt op de BKR.
U kunt de oorspronkelijke vordering niet betalen, u krijgt in februari een regeling waar u zich niet aan houdt. Hoe vreemd is die BKR notering dan? En wat het Amex er mee te maken dat uw paspoort ingenomen is en u slecht bereikbaar ben?
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
De betalingsregeling heb ik 3/4 kunnen betalen en daarna niet meer. In die 3/4 heb ik vragen gesteld aan AMEX om mijn BKR registratie te wijzigen of iets meedoen, omdat het veel gevolgen had voor mijn leven en dat er nu een regeling is getroffen. Daarnaast hebben zij ook niet altijd meegewerkt aan een regeling treffen.
In hoeverre belemmert een BKR notering uw leven? En waarom zou Amex van de regels moeten afwijken? U betaald nu voor de derde keer uw rekening niet.
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
Ondertussen heb ik mijn situatie uitgelegd, op tijd, aan de incassobureau om te kijken of zij het bedrag kunnen verlagen (maandelijks 175 euro) of dat er nog andere opties zijn. Het enigste wat ik krijg is een mail dat mijn openstaande rekening verdubbeld wordt, als ik niet alles in een keer betaald (700 euro).
De afspraak bij een betalingsregeling is dat als er een achterstand optreed het hele bedrag ineens opeisbaar wordt. Daar bent u zelf mee akkoord gegaan.
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
Ik weet me hier geen raad meer. Niemand die op mij reageert. Ik geef op tijd aan wat mijn situatie is, zodat het niet gezegd wordt dat het aan mij ligt of iets in die richting. En die BKR, wat ik onterecht vind, maak mijn leven kapot. Nergens word ik geholpen, kan geen lening aanvragen om te proberen mijn situatie te verbeteren.
Geen idee om wat voor bedrag het gaat, maar zorg, des noods bij vrienden of familie, dat geld bij elkaar komt.
U had wel geld voor een bruiloft en om naar het buitenland te gaan, maar niet om uw schulden te voldoen. Dat rijmt niet. En dan tot 3 keer toe een betaling niet nakomen is niet de schuld van Amex.
Ook vreemd is dat u aangeeft dat Amex en het incassobureau niet bereikbaar is, terwijl er wel afspraken gemaakt worden.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door Moneyman »

StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
Opgegeven is geen optie.
Respect. Dit is de enige houding om er bovenop te komen!
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
WAT NU?? Is het terecht? Wat kan ik doen?
Je kunt alleen maar zo snel mogelijk afbetalen, want de melding is terecht. Zodra je afbetaald hebt, wijzigt de codering in ieder geval naar de minder ernstige variant. En die blijft dan nog vijf jaar staan.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door berndv »

Ik zie in het hele verhaal geen onterechte registratie. Ik zie alleen maar een terechte registratie. Ja, u heeft tijdig getracht aan te geven dat u niet aan uw verplichtingen kon voldoen, maar dat betekent niet dat ze u niet mogen aanmelden, sterker nog, dit moeten ze vanuit hun zorgplicht. Het zal zeker vervelend zijn, maar het is een beschermingsmechanisme, dat hier dus schijnbaar goed werkt, hoe bot dat misschien ook mag klinken.
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
Ik geef op tijd aan wat mijn situatie is, zodat het niet gezegd wordt dat het aan mij ligt of iets in die richting.
maar aan wie ligt het dan wel? U gaat een afspraak aan, die afspraak komt u niet na, of u nu wel of niet aankondigt dat u de afspraak niet na gaat komen staat daar los van. De afspraak was er, zelfs meerdere.
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
het gaat niet al te best financieel
als het financieel niet al te best gaat en uw BKR registratie vormt een belemmering dan lijkt het er op dat u een lening of iets dergelijks probeert aan te gaan, wat nu niet lukt vanwege de registratie. Dan lijkt dit mij het juiste bewijs dat het mechanisme werkt, voor iemand die aangeeft dat het financieel niet al te best gaat, is het misschien niet heel handig om een lening aan te gaan.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door Jablan »

StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
In 2018 heb ik een American Express creditcard aangevraagd, deze heb ik dan ook gekregen.
Op dat moment stond bij het BKR dat jij een creditcard hebt met het maximum bestedingsbedrag
StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
AMEX stuurde mij mails dat de rekening betaald moest worden, wat ook logisch is.
En hier kwam de aanvulling op de BKR registratie: klant betaalt niet op tijd.

Registratie is terecht en dat jij daardoor nu geen nieuwe lening kunt krijgen, is juist waarvoor het BKR is bedoeld. Vervelend.

Blijf aflossen, blijf betalen en doe dat in de toekomst ook echt op tijd.

StefHernandezG
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2020 14:39

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door StefHernandezG »

Er word gevraagd om een tip, en niet om een afkraksessie. Of mensen voor leugenaar zetten.
Er staat ook dat ik VIND dat het onterecht is, wil niet zeggen dat ik ook gelijk heb. Ik vraag ook niet voor niets om hulp.
Ik heb ook heel duidelijk aan dat ik een regeling met AMEX probeerde te treffen en dat zij hier niet mee akkoord zijn gegaan omdat zij het geld in een keer belde hebben.
Wanneer ik zelf zag dat het niet meer ging, heb ik gelijk met ze contact opgenomen om iets te regelen. Maar zoals ik zeg, ik kreeg geen gehoord geen antwoord terug.. NIETS. Dus op heel kort termijn heb ik actie ondernomen.
Ik praat hier geen onzin, graag wijs ik jullie op mijn mail gegevens zodat jullie zelf zien wat ik gedaan heb en wat niet. Wanneer wel en wanneer niet. Ook verwijs ik jullie naar mijn belgeschiedenis, dan zien jullie hoe vaak ik wel en niet gebeld heb.
Het gaat niet hier om begrip voor situatie.. Maar meer om dat het moeilijk is om in contact te komen met deze mensen of iets te regelen, terwijl ik alles op een rij probeer te kijken en tijdig aangeef wat er gaande is. EN dat ik geregistreerd word, terwijl ik alles op alles zet!!

LEZEN IS OOK EEN VAK APART!!

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Beste TS,

Soms is er voor een probleem gewoon geen oplossing.
Uw registratie is nog vrij recent...en uit uw verhaal maak ik niet direct omstandigheden op welke zwaarder wegen dan het (maatschappelijke) belang van een goed kredietwaardigheidssysteem.

- U was kredietwaardig.
- U vroeg een CC aan en ging akkoord met de voorwaarden waaronder ze een BKR melding plaatsen.
- U betaalde te laat
- U vroeg een regeling, maar dit blijft een gunst, en AMEX weigerde
- U kreeg aan A melding bij het BKR.

Het is niet om u slecht neer te zetten, maar het zijn gewoon de feiten. Uw situatie is niet "extreem" ... dit komt veelvuldig voor.
Maar daar is het BKR voor...om u te beschermen tegen overkreditering).

Maar als u echt wilt.....
Het formele traject is klagen bij AMEX over de registratie, en als zij weigeren binnen een termijn van X (meen 6 weken, maar even te lui om te Googlen) in bezwaar gaan bij de bezwaarcommissie van het BKR.

En omdat ik het niet kan laten.....
StefHernandezG schreef:
08 apr 2020 16:24
Ook verwijs ik jullie naar mijn belgeschiedenis, dan zien jullie hoe vaak ik wel en niet gebeld heb.
Nou wat ik hier aantrof...schaamt u zich!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door sylvesterb »

StefHernandezG schreef:
08 apr 2020 16:24
Er word gevraagd om een tip, en niet om een afkraksessie. Of mensen voor leugenaar zetten.
Iets wat je niet wilt horen is niet een afkraak sessie het is vervelend dat begrijp ik. Het lost je probleem niet op.
StefHernandezG schreef:
08 apr 2020 16:24
Er staat ook dat ik VIND dat het onterecht is, wil niet zeggen dat ik ook gelijk heb. Ik vraag ook niet voor niets om hulp.
Ik heb ook heel duidelijk aan dat ik een regeling met AMEX probeerde te treffen en dat zij hier niet mee akkoord zijn gegaan omdat zij het geld in een keer belde hebben.
Een regeling is een gunst geen recht wat je hebt. Amex mag dus deze gunst niet verlenen. Dat ze de telefoon niet opnemen is vervelend en niet netjes, maar het veranderd niets aan de situatie.
StefHernandezG schreef:
08 apr 2020 16:24
Ik praat hier geen onzin, graag wijs ik jullie op mijn mail gegevens zodat jullie zelf zien wat ik gedaan heb en wat niet. Wanneer wel en wanneer niet. Ook verwijs ik jullie naar mijn belgeschiedenis, dan zien jullie hoe vaak ik wel en niet gebeld heb.
Is allemaal niet relevant. U heeft een overeenkomst en daaraan heeft u door omstandigheden niet voldaan. Op basis hiervan moet AMEX je registeren, zelf bij een regeling was dit het geval geweest. Immers bent u niet meer kreditwaardig.
StefHernandezG schreef:
08 apr 2020 16:24
LEZEN IS OOK EEN VAK APART!!
U moet de reacties niet persoonlijk trekken, iedereen heeft gewoon inhoudelijk gereageerd en hoewel het niet vaak hier voorkomt zijn alle reactie unaniem u heeft geen gelijk en de BKR registratie is terecht. Vervelend maar als u nu de schuld gewoon betaald bent u er over 5 jaar vanaf. Succes!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door moederslink »

StefHernandezG schreef:
02 apr 2020 15:00
Ondertussen heb ik mijn situatie uitgelegd, op tijd, aan de incassobureau om te kijken of zij het bedrag kunnen verlagen (maandelijks 175 euro) of dat er nog andere opties zijn. Het enigste wat ik krijg is een mail dat mijn openstaande rekening verdubbeld wordt als ik niet alles in een keer betaald (700 euro).
Dat verdubbelen is altijd zo zuur.
Zie je nu werkelijk geen kans om deze € 700 bij iemand te lenen , bij familie of bij een paar vrienden of zo?
Maak met hen een betaalafspraak en hou je daar netjes aan of los het in één keer af met bv het vakantiegeld , indien mogelijk.
De BKR registratie is terecht .

Ivo.w
Berichten: 1752
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Het BKR doet hier nu juist precies waar het voor bedoeld is: voorkomen dat mensen die in praktijk niet kredietwaardig blijken nog meer leningen aangaan.

U heeft een lening met een betaalachterstand welke u kennelijk niet uit eigen middelen kunt aanzuiveren. U heeft dus onvoldoende inkomsten en/of vermogen om een nieuwe lening af te kunnen betalen.

wd1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2019 12:45

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door wd1988 »

StefHernandezG schreef:
08 apr 2020 16:24
Er word gevraagd om een tip, en niet om een afkraksessie. Of mensen voor leugenaar zetten.
Er staat ook dat ik VIND dat het onterecht is, wil niet zeggen dat ik ook gelijk heb. Ik vraag ook niet voor niets om hulp.
Ik heb ook heel duidelijk aan dat ik een regeling met AMEX probeerde te treffen en dat zij hier niet mee akkoord zijn gegaan omdat zij het geld in een keer belde hebben.
Wanneer ik zelf zag dat het niet meer ging, heb ik gelijk met ze contact opgenomen om iets te regelen. Maar zoals ik zeg, ik kreeg geen gehoord geen antwoord terug.. NIETS. Dus op heel kort termijn heb ik actie ondernomen.
Ik praat hier geen onzin, graag wijs ik jullie op mijn mail gegevens zodat jullie zelf zien wat ik gedaan heb en wat niet. Wanneer wel en wanneer niet. Ook verwijs ik jullie naar mijn belgeschiedenis, dan zien jullie hoe vaak ik wel en niet gebeld heb.
Het gaat niet hier om begrip voor situatie.. Maar meer om dat het moeilijk is om in contact te komen met deze mensen of iets te regelen, terwijl ik alles op een rij probeer te kijken en tijdig aangeef wat er gaande is. EN dat ik geregistreerd word, terwijl ik alles op alles zet!!

LEZEN IS OOK EEN VAK APART!!
Je praat hier wel onzin, je wilt namelijk horen dat je A-registratie bij het BKR onterecht is en neemt geen genoegen met een ander antwoord als deze. Je bent zelf nalatig geweest in het op tijd betalen van je rekening, niemand heeft hier debet aan behalve jijzelf.
Dus ja, je registratie is terecht en ik zie geenzins in waarom het je leven kapot zou maken? Ik leef door mijn eigen stupiditeiten al een flinke tijd met een H-codering uit een A2 van het BKR en het heeft mijn leven geenzins negatief beinvloed, sterker nog, ik denk dat door de bescherming die het BKR bied tegen overkreditering mij juist financieel gezond heeft gekregen, dat ik geen hypotheek kan afsluiten zo lang de H-codering bestaat is de blauwe plek die ik zelf heb veroorzaakt en zelf ook moet laten herstellen.
Vul geen gaten op door nieuwe gaten te creeëren, ik snap ook écht niet waarom je uberhaupt in overweging neemt om een nieuw krediet af te sluiten terwijl je een lopende A-codering hebt. Je zal het allemaal wel niet willen horen, maar als je hier om advies vraagt en je krijgt antwoorden die je niet aanstaan kun je beter gewoon helemaal geen vragen meer stellen.
Oh en betalingsregelingen zijn geen verplichting hé, maar een gunst.
De enigste oplossing die je hebt is binnen het mogelijke de achterstand te betalen en 5 jaar uit te zitten.

BedeVe
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 feb 2011 09:51

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door BedeVe »

Stel je nou voor dat je niet een American Express maar een Mastercard of Visa card had gekozen.
Dan had je een creditcard gekregen waarbij je op afbetaling je uitgaven kunt aflossen.
Kost zo n 14 % renta per jaar ....
Dan zou je gewoon door kunnen gaan met de wijze waarop je je financien regelt , dan zou je pas later zo geconfronteerd worden als nu is gebeurd. Dat zou je financiele positie alleen maar erger gemaakt hebben. Gefeliciteeerd met het feit dat je nu hard bent makker geschut; dat nu geld lenen , auto leasen, telefoonabo afsluiten etc een aantal jaren niet meer vanzelfsprekend zal gaan . Dankzij deze American Express situatie heb je de kans je leven te verbeteren.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door omega19 »

Ik ben het wel eens met TS dat hij schandalig wordt behandeld door American Express en dat ze hem onnodig de duimschroeven aandraaien. Misschien eens contact zoeken met 1 van de bedrijven die een onterechte BKR notering ongedaan kunnen maken?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

1 Duur Huwelijk... dus meer uitgeven dan kan...

2 Werk/ studie gestopt.. dat was geen Economie studie....

2018 een kaart en nu klagen, vind dat het prima geregeld is, wat je toen teveel uitgaf nu terug betalen met hoge kosten.
Als je in 1e jaar zoveel uitgaf dat je wel die kaart moest inleveren....
BKR notering is 100% legaal en werk stoppen, dat is vragen om nog grotere problemen.

Gratis geld bestaat niet en hier mag van mijn slotje op!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door Brahms »

De TS is al sinds april niet geïnteresseerd in forumhulp, dus waarom in augustus dit weer oprakelen?

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ik vind mijn BKR-melding onterecht en weet mij geen raad meer

Ongelezen bericht door kuklos »

omega19 schreef:
02 aug 2020 10:57
Ik ben het wel eens met TS dat hij schandalig wordt behandeld door American Express en dat ze hem onnodig de duimschroeven aandraaien.
TS is niet schandalig behandeld, TS is behandeld zoals vooraf afgesproken was.
Maar inderdaad, waarom een topic van april oprakelen?

Gesloten