Edit: je hebt je bericht intussen aangepast, maar wat je nou precies schreef weet ik ook niet meer.

Wat je opmerking betreft dat mensen die verkouden zijn nu gewoon thuis blijven... laat me niet lachen.
Iemand die is besmet weet dat dan dus zelf ook wel ( maar hóe ???) en zal dan toch niet buitenkomen, neem ik aan?PietertjeTwee schreef: ↑14 apr 2020 22:30Het idee is dat zodra van iemand bekend is dat hij of zij met corona besmet, iedereen die in de periode daarvoor bij die persoon in de buurt is geweest daar een berichtje van ontvangt.
Dat zijn dezelfden als degenen die momenteel binnen blijven als ze verkouden zijn.
Maar de meerderheid gaat dus niet naar de dokter omdat de symptomen erg mild zijn. En al zou je naar de dokter gaan, dan wordt je weggestuurd om het nog even aan te kijken.Theotrucker schreef: ↑14 apr 2020 23:37Zelf hoef je dat natuurlijk niet aan te geven. Als je het hebt kom je bij de dokter terecht en word je opgenomen.
Je status moet je gokken, tenzij je huisarts veel meer Coronagevallen heeft gehad en je heeft gezien. Buitenkomen ... je hebt er de energie niet voor, als het virus echt toeslaat. Anders merk je het als eerste aan het niets meer ruiken.moederslink schreef: ↑14 apr 2020 23:30Iemand die is besmet weet dat dan dus zelf ook wel ( maar hóe ???) en zal dan toch niet buitenkomen, neem ik aan? ... Wat dóen die besmette personen dan ook buiten
Als de app komt in de versie, zoals TheoTrucker beschrijft, dan gaat de vergelijking mank.
Nope, ik heb nog steeds dezelfde sterke mening.PietertjeTwee schreef: ↑14 apr 2020 23:56In eerste instantie heb je een hele sterke mening over een mogelijke app. Dat wordt weerlegd. Vervolgens is je verweer 'ik snap niet hoe het werkt'. Apart dat je er dan wel zo'n sterke mening over hebt en het zelfs met een enkelband vergelijkt, maar goed.
Twee berichten later heb je weer een hele sterke mening over diezelfde app. Heb je het afgelopen uur keihard zitten studeren, of zeg je nu nog steeds maar wat?
Dat riep ik in dit topic al dagen van tevoren voordat de burgemeesters hier eens wakker werden.moederslink schreef: ↑14 apr 2020 23:58Nu hebben ze koppen vd bollen er al weer afgemaaid omdat , jawel er tóch weer ' selfies ' werden gemaakt tussen de bollenvelden .
Honderden bekeuringen zijn uitgedeeld omdat er geen afstand wordt gehouden ! Kassa!
Lijkt me beter dan een mening hebben over iets waar je totaal niets van snapt