LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen Bakker retourneerd geen geld

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
elise.uytdewilligen
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2019 15:01

Leen Bakker retourneerd geen geld

Ongelezen bericht door elise.uytdewilligen »

Ik heb zes weken geleden een artikel retour gedaan met bewijs en binnen de periode. en nooit meer iets vernomen. Het callcenter neemt niet op en ook 7 keer een contactformulier ingevuld. Geen geld en geen antwoord. Wat kan ik nog doen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Leen Bakker retourneerd geen geld

Ongelezen bericht door berndv »

Hoe heeft u het gekocht? Officieel is dat ze binnen 14 dagen het geld moeten retourneren.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Leen Bakker retourneerd geen geld

Ongelezen bericht door crazyme »

elise.uytdewilligen schreef:
04 mei 2020 14:13
Ik heb zes weken geleden een artikel retour gedaan met bewijs en binnen de periode. en nooit meer iets vernomen. Het callcenter neemt niet op en ook 7 keer een contactformulier ingevuld. Geen geld en geen antwoord. Wat kan ik nog doen?
Ik geloof er niets van dat leen bakker nergens de telefoon opneemt. Dus kijk het nummer nog eenS goed na, probeer een mailtje of stap een winkel binnen en vraag om uitleg.

Na deze voor de hand liggende zaken zou u het forum nog eens kunnen proberen.

ElleFlowers
Berichten: 563
Lid geworden op: 03 dec 2018 05:21

Re: Leen Bakker retourneerd geen geld

Ongelezen bericht door ElleFlowers »

elise.uytdewilligen schreef:
04 mei 2020 14:13
Ik heb zes weken geleden een artikel retour gedaan met bewijs en binnen de periode. en nooit meer iets vernomen. Het callcenter neemt niet op en ook 7 keer een contactformulier ingevuld. Geen geld en geen antwoord. Wat kan ik nog doen?
Het is wat weinig om er iets zinnigs over te zeggen. Je hebt geretourneerd maar was dat obv herroeping of obv niet nakoming?

Leen Bakker online besteld dus? Ja dat ze helemaal niet reageren klopt ook niet. Op zn minst waarom ze niet meewerken. Ja er zijn opties wat je kan doen maar dit is te mager om er echt op in te gaan.

Gesloten