Ik ben niet afgehaakt , maar heb het helemaal gelezen.mh73 schreef: ↑29 mei 2020 18:47Pittig artikel:
https://www.faillissementsdossier.nl/ni ... leidt.aspx
Deze " kritiek " hoor je steeds meer.
De gezondheid van vele duizenden is naar de knoppen.
De economie is naar de knoppen en we zitten nog steeds met dat rot virus waar we ook niet vanaf komen tenzij we met 7 miljard ingeënt kunnen worden.
Groepsimmuniteit is niet haalbaar.
Nu zijn alle ogen van het RIVM weer gericht op HET wondermiddel en dat is testen, testen en nog eens testen en traceren en volgen en desnoods weer isoleren.
De zomer staat voor de deur , de komende warme Pinksterdagen ook , men gaat weer massaal op pad en hoe vallen in vredesnaam dan nog de contacten te traceren van miljoenen mensen , die dagjes uit gaan en die op vakantie gaan?
Toen was testen niet haalbaar, mondkapjes onnodig en dat alleen door een chronisch tekort .
En nu moeten mondkapjes weer wel en moet er getest worden .
Wie het allemaal nog goed snapt ?
Wat ik wel jammer vind is dat ik nog bijna geen een persoon van de adviseurs of het OMT of het RIVM heb horen zeggen dat deze intelligente lockdown heeft gewerkt, behalve dan het afvlakken op de ic.s.
Maar het virus is er toch nog ? Waarom mag dan nu toch bijna alles weer open? Onder druk van de samenleving? Zieltjes winnen?
Straks weer paniek op de ic.s? De gewone griep komt er in het najaar ook weer aan?
Het virus krijgen wij zo toch ook niet uit de wereld , ook niet met al onze aanpassingen?
Dus stomweg wachten op HET vaccin dan maar?
Wie zegt dat er 7 miljard ingeënt gaan worden ?