LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Leapp

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JO124
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2020 15:51

Ervaring met Leapp

Ongelezen bericht door JO124 »

Na mankementen met een nieuwe refurbished telefoon van Leapp (maand geleden gekocht), wilde ik teruggaan naar de winkel. Helaas kwam ik tot de volgende conclusies:

* Winkel in mijn regio is gesloten (er hangt een briefje op de deur dat ze wegens omstandigheden dicht zijn). Op website staat inmiddels dat ze alleen een locatie in Amsterdam hebben.
* Het algemene telefoonnummer wordt niet opgenomen.
* Er wordt niet gereageerd op mails over garantie of geld terug.
* Er wordt niet gereageerd op berichtjes via Facebook. Wel staat er een rij met klachten op hun Facebookpagina. Ook kwam ik erachter dat Leapp al eens failliet is gegaan en een doorstart heeft gemaakt.

Volgens mij is de enige optie om ergens anders een telefoon te kopen, maar dan ben ik wel dit geld kwijt.

Beste mensen van Radar. Willen jullie hier alsjeblieft aandacht aan besteden in een uitzending? Bijvoorbeeld met een koude douche?
Ik vind dat dit soort 'ondernemerschap' een halt moet worden toegeroepen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ervaring met Leapp

Ongelezen bericht door sylvesterb »

JO124 schreef:
18 jun 2020 22:21
Ik vind dat dit soort 'ondernemerschap' een halt moet worden toegeroepen.
Weinig ondernemers beginnen een bedrijf om daarna ten onder te gaan. Bij Leap is dit ook zeker het geval. In april 2020 zijn alle winkels gesloten door een faillissement van de winkel afdeling. De online afdeling zou doorgaan, maar het lijkt erop dat deze nu ook ter ziele is.

Een koude douche geven of een uitzending er aan wijden lijkt me zinloos. Een douche geef je zodat een bedrijf zich kan verbeteren, maar als deze vermoedelijk op korte termijn failliet gaat is dit een beetje zinloos. Genoeg andere kandidaten vermoed ik.

Dus vervelende situatie, maar denk dat er weinig aan te doen is.

Gesloten