LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkope namaak-tas van Amazon

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Jet.Bos
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2020 18:28

Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Jet.Bos »

Ik heb een eerste bestelling via Amazon gedaan en heb deze ontvangen. Ik had een tas van het merk Anuschka besteld voor een bedrag van 210,83 euro, zoals op de site vermeld bij de echte leverancier in de UK. Zojuist heb ik de bestelling ontvangen. Er zat een of andere nep-tas in van een onbekend merk waarop een verkoopwaarde werd vermeld van $34,94. Naar mijn mening ben ik bedot en het lijkt mij niet mogelijk dat deze nep-tas door de levarancier van Anuschka werd geleverd.
Ik ga proberen om mijn geld terug te krijgen maar heb daar een hard hoofd in. Ik begrijp niet dat Amazon platform wil zijn van zulke oplichters. Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jul 2020 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hoe heeft u betaald? Creditcard?

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Maar je kan hem toch gewoon retour sturen?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik denk dat u het beste even contact kunt opnemen met Amazon.
Ik heb de ervaring dat ze snel reageren en heel graag willen helpen.
Ook heb ik mij verbaasd hoe goed ze zich houden aan verzend en lever afspraken, zelfs als het onmogelijk leek te zijn.
Ze willen immers het meest klantvriendelijke platform worden, zeggen ze zelf..
Als u aangeeft wat uw ervaring is, denk ik dat ze het graag voor u willen oplossen.

Heeft u contact gehad met Amazon?
Wel adviseer ik u te beseffen dat product niet door Amazon is verkocht en dat de verkoper niet betrouwbaar lijkt te zijn.
Dus als u denkt dat de verkoper onbetrouwbaar is, kan dat goede informatie voor Amazon zijn, gezien hun doelstelling.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door hebra98 »

hebra98 schreef:
15 jul 2020 09:16
Ik denk dat u het beste even contact kunt opnemen met Amazon.
Ik heb de ervaring dat ze snel reageren en heel graag willen helpen.
Ook heb ik mij verbaasd hoe goed ze zich houden aan verzend en lever afspraken, zelfs als het onmogelijk leek te zijn.
Ze willen immers het meest klantvriendelijke platform worden, zeggen ze zelf..
Als u aangeeft wat uw ervaring is, denk ik dat ze het graag voor u willen oplossen.

Heeft u contact gehad met Amazon?
Wel adviseer ik u te beseffen dat product niet door Amazon is verkocht en dat de verkoper niet betrouwbaar lijkt te zijn.
Dus als u denkt dat de verkoper onbetrouwbaar is, kan dat goede informatie voor Amazon zijn, gezien hun doelstelling.
>>
Ik hoop wel dat u even terugkomt, ook als er succes is.. :D

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jezelf quoten is niet nodig en in strijd met de forumregels, Hebra...

Jet.Bos
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2020 18:28

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Jet.Bos »

Ik heb ondertussen contact gehad met Amazon. Was wel even zoeken want telefonisch contact met hun kan blijkbaar alleen via een terugbel-verzoek wat ook niet gemakkelijk was te vinden. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg gaf zelfs toe dat ze die klacht regelmatig kreeg te horen.

Al met al, ik ben uiterst vriendelijk te woord gestaan en ze zouden de leverancier verzoeken om binnen 3 dagen contact met mij op te nemen. Dat is ook gebeurd, per mail. Ze waren erg verbaasd en gaven aan dat het waarschijnlijk in hun magazijn fout was gegaan. Ze hebben ondertussen de verkeerd geleverde tas bij mij op laten halen en verzekerden mij dat de originele bestelde Anuschka tas zo snel mogelijk zou worden geleverd. Daarbij zou de aankoopprijs na goede ontvangst zelfs voor de helft worden terugbetaald.

Ik ben nu dus in afwachting van de juiste tas. Als die inderdaad wordt geleverd en ze retourneren daarna ook nog de helft van het aankoopbedrag dan heb ik wat te snel negatief gereageerd; excuses lijkt dan op zijn plaats. Nog even afwachten dus.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik moet zeggen dat ik er alle vertrouwen in had en nog steeds heb.
En wij wachten ook nog even op de verdere afloop. :D :D

Jet.Bos
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2020 18:28

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Jet.Bos »

Ik heb de bestelde Anuschka tas alweer een tijdje geleden daadwerkelijk ontvangen. Daarbij kreeg ik ook nog een mail van de leverancier dat ze de helft van het aankoopbedrag terug gaan storten. Zoals ze zelf zeggen werd de tas te duur gefactureerd; beetje vreemd maar wel leuk. Ik heb gisteren per mail gevraagd wanneer dat bedrag terugbetaald gaat worden. Daarop kreeg ik het antwoord dat ze het bedrag hebben gecrediteerd naar Amazon en dat ik die dus moet verzoeken om het bedrag naar mij over te maken. Ga ik vandaag proberen dus. Benieuwd of dat soepel gaat verlopen.

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Bestel je bij Amazon, dan had je het kunnen weten. Ik heb wat proefdingen gekocht waaronder op de foto een prachtige deken. Toen ik hem thuis kreeg was de teleurstelling erg groot, sloeg totaal niet met wat er op de foto stond.. Geprobeerd en ben er gelijk klaart mee. Doe het nooit meer.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door hebra98 »

Irene van Houte schreef:
10 aug 2020 16:51
Bestel je bij Amazon, dan had je het kunnen weten. Ik heb wat proefdingen gekocht waaronder op de foto een prachtige deken. Toen ik hem thuis kreeg was de teleurstelling erg groot, sloeg totaal niet met de foto.. Geprobeerd en ben er gelijk klaart mee. Doe het nooit meer.
>>
Heeft u hiervan melding gemaakt bij Amazon?

Jet.Bos
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2020 18:28

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door Jet.Bos »

Ik heb het betreffende bedrag inderdaad terugbetaald gekregen. Alles is nou helemaal afgewerkt en ik heb de tas die ik graag wilde hebben. Al met al ben ik uiteindelijk best tevreden.

lordi
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Goedkope namaak-tas van Amazon

Ongelezen bericht door lordi »

Fijn dat te horen en bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons dit te laten weten.

Gesloten