LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gerechtsdeurwaarder Eendracht Te Rotterdam

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Xena1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2020 11:35

Gerechtsdeurwaarder Eendracht Te Rotterdam

Ongelezen bericht door Xena1970 »

Op 2 -7 -2020 ontving ik in mijn brievenbus een brief van Gerechtsdeurwaarders Eendracht dat ik een bedrag had open staan bij Direct Pay van 2014. Ook ging er een brief met het vonnis naar mijn werkgever voor loonbeslag. Nu zat ik in 2014 bij een bewindvoerder en die heeft het bedrag netjes betaald ( ook bewijs ervan ). Dit alles doorgestuurd per mail en per post aan De Gerechtsdeurwaarder Eendracht. Ook telefonisch gemeld ze zouden het in behandeling nemen en zou bevestigingen per mail ontvangen. Tot op heden wordt nergens op gereageerd ook telefonisch krijg je ze niet te pakken. Nu wil mijn werkgever volgens de wet loonbeslag doen maar is onterecht want het bedrag is in 2015 voldaan.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Gerechtsdeurwaarder Eendracht Te Rotterdam

Ongelezen bericht door kokka »

als er loonbeslag wordt gelegd dan zal er dus al een uitspraak van de rechter zijn geweest. Dat had een goed moment geweest om de zaak te bepleiten. nu ligt er een vonnis en daar zal de deurwaarder zich aan moeten houden neem ik aan. MM kom er maar in.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gerechtsdeurwaarder Eendracht Te Rotterdam

Ongelezen bericht door Moneyman »

kokka schreef:
16 jul 2020 12:30
MM kom er maar in.
Hier ben ik :wink:

De vraag is of het om dezelfde vordering gaat. Direct Pay incasseert voor heel veel bedrijven. Zorg dat je de onderliggende stukken van zowel de vordering die in 2015 via je bewindvoerder is voldaan als van de vordering die nu bij Eendracht in behandeling is te pakken krijgt, zodat je kunt vergelijken of het daadwerkelijk dezelfde vordering is.

Bedenk wel dat er een vonnis ligt en dat er beslag ligt. Je werkgever is dus verplicht af te dragen. Het enige wat je daar tegen kan doen, is een executiegeschil starten (maar dan moet je eerst wel je bewijs rond hebben natuurlijk).

Dat je ze lastig te pakken krijgt heeft mogelijk te maken met het feit dat Eendracht gerechtsdeurwaarder net failliet is gegaan (wat overigens NIETS zegt over het wel of niet moeten betalen van de vordering).
https://insolventies.rechtspraak.nl/#!/ ... .1300.1.20
https://www.faillissementsdossier.nl/nl ... s-b-v.aspx

Gerechtsdeurwaarder Snelderwaard, voorheen gerechtsdeurwaarder bij Eendracht, is nu verbonden aan Kuyt Gerechtsdeurwaarders in Lisse. Wellicht kan je via haar meer informatie krijgen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Gerechtsdeurwaarder Eendracht Te Rotterdam

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

1-3-2018 gestart?

Die heeft het niet lang volgehouden en 2 juli een brief bezorgen en zelf 8 juli zelf sneuvelen?

Het kan een foute zijn maar beslag leggen, 2014 schuld en 2015 geregeld en daar moet je nog bewijs van hebben, mits je die in
2015 wel volledig betaald hebt.

Naast bedrag dat ze eisen komt er meer bij dus is wel alles betaald?
Denk dat Topic starter eventueel aan Moneyman via Pb een bericht voor hulp kan sturen....

Maar ik vraag me af, heeft U betaald of alles betaald, daar gaat wel eens vaker iets mis.

Gesloten