Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

alfatrion schreef:
29 jul 2020 14:15
Ik kan zo al zien dat ZeerPrivé meer dan 500 bericht heeft geschreven. Hij heeft er namelijk 2082 geschreven.
En @KKT heeft 5485 postings geplaatst. Je moet er toch niet aan denken dat vragenstellers zijn antwoorden als zijnde 'expert' serieus gaan nemen? :lol: :mrgreen: :shock:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door berndv »

Ik ben voorstander om een dergelijke classificatie te maken op basis van registratiedatum :lol:

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

berndv schreef:
29 jul 2020 14:28
Ik ben voorstander om een dergelijke classificatie te maken op basis van registratiedatum :lol:

Goed plan! Ik had me in 1948 al geregistreerd, ben alleen de inloggegevens kwijt geraakt. Maar die ga ik zeker opvragen als Radar jouw voorstel overneemt. :mrgreen: :lol:

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
29 jul 2020 13:58
En als we toch voorstellen doen.
Is het niet mogelijk om expertise's duidelijk te maken bv per stamgast boven 500 posts ofzo?
Dan weet je wat het niveau van de post is en heb je een waarde bepaling van de geboden informatie.

Dan stel ik voor dat je naar Kassa vertrekt, daar wordt dat gebruikt. Hoe meer onzin je daar neer pent, hoe eerder je daar een 'expert' bent. Kwantiteit zegt 3x niks over de kwaliteit van de antwoorden.
>>
Als je niet begrijpt wat ik probeer voor te stellen, mag je ook gewoon vragen ...Hoe bedoel je? :shock:

De expertise is natuurlijk controleerbaar voor Radar en alleen zinnig als je al langer reageert of meeleest op dit Forum.
Of gewoon beroepsmatig een juiste expertise bezit.
Als er hier een echte Rechter aanmeld is die van post 1 al meer waard dan alle juristen bij elkaar.
Nu is niemand hier meer dan een naampje en zegt een advies helemaal niets.
Want ik ben nog geen Rechter tegen gekomen op dit forum en niemand weet wat een ander doet en de waarde van zijn info.

En in alle eerlijkheid worden veel eerste reacties gegeven door KKT en als je hier voor het eerst komt denk je snel WTF!!!

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

alfatrion schreef:
29 jul 2020 14:15
Ik kan zo al zien dat ZeerPrivé meer dan 500 bericht heeft geschreven. Hij heeft er namelijk 2082 geschreven.
>>
En ik heb geen idee wat zijn expertise is dus van hem neem ik alles met een ZAK ZOUT!!

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
29 jul 2020 14:24
alfatrion schreef:
29 jul 2020 14:15
Ik kan zo al zien dat ZeerPrivé meer dan 500 bericht heeft geschreven. Hij heeft er namelijk 2082 geschreven.
En @KKT heeft 5485 postings geplaatst. Je moet er toch niet aan denken dat vragenstellers zijn antwoorden als zijnde 'expert' serieus gaan nemen? :lol: :mrgreen: :shock:
>> Juist, dus welke EXPERTISE krijgt hij dan in zijn PROFIEL ????
Denk nu toch even verder.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

berndv schreef:
29 jul 2020 14:28
Ik ben voorstander om een dergelijke classificatie te maken op basis van registratiedatum :lol:
>>
Dat betekend nog niet dat je slim of expert bent als je hier al zo lang rond hangt. :twisted:

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@hebra98: zoals de redactie zelf altijd schrijft (en ik het volledig mee eens ben): het is maar een forum. Bovendien dan ook nog een forum van een publieke omroep, waar leuke topics kunnen worden opgepikt ter lering en vermaak van kijkers naar Radar en ook maar weinig tot niets mag kosten.

Verder zie ik je geen voorstellen doen die allang niet meerdere malen de revue hebben gepasseerd.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 29 jul 2020 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

fonsflons schreef:
29 jul 2020 13:57
Een groot misverstand is dat nieuwe leden de indruk krijgen dat oude leden van mening zijn dat het forum van hen is. Dat is niet zo, zeker niet als je wat langer meeleest.

Het is vaak dat er 'nieuwe' zeer fantatieke leden bijkomen welke menen het forum om te moeten vormen. Een forum als dit draait al erg lang en heeft een bepaalde mentaliteit ontwikkeld, mede door de 'stamgasten.' Net als iedere andere club. Als je als nieuwkomer die niet op 1 specifiek onderwerp reageert, maar meer algemeen mee gaat doen je dan een beetje aanpast gaat dat meestal probleemloos. Zodra je als nieuweling vind dat het forum zich moet aanpassen naar jouw waarden dan gaat het vaker fout.

We hebben hier al meerdere mensen voorbij zien komen die het forum gingen hervormen om hiervan het beste forum van Nederland te maken. De ervaring leert dat dit vaak mensen zijn met een zeer sterke eigen mening die niet geheel vrij is van enige blindheid.

Kort gezegd draait het forum net als een normaal gezin. Het knalt soms, soms gaan er weg en soms komen er bij, maar al met al loopt het huwelijk best prima.

Dit dus.
De zoveelste die het forum beter probeert te maken. Hoeveel er daarvan al niet voorbij zijn gekomen..

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
29 jul 2020 14:41

Verder zie ik je geen voorstellen doen die allang niet meerdere malen de revue hebben gepasseerd.
>>
Misschien moet Radar dan toch eens onderzoeken of de argumenten die ze tegen wierpen niet worden teniet gedaan door de tegenargumenten.
Want er zijn er inderdaad al vele met deze voorstellen !!

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

fonsflons schreef:
29 jul 2020 14:42
@hebra, als je op mij reageert (ik reageerde niet op jou) lees dan wel even mijn post goed. Nu is je reactie namelijk vooral gebaseerd op aannames en uitspraken die ik niet maak in die post.
>>
Dus jouw reactie was niet op mijn stelling, werkelijk?

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@hebra98: Radar MOET helemaal niks! Als het forum je niet bevalt, kun je vertrekken naar elders.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
29 jul 2020 14:48
@hebra98: Radar MOET helemaal niks! Als het forum je niet bevalt, kun je vertrekken naar elders.
>>
Ik denk dat Radar heel goed kan zien waarom ik dit doe en anders zullen ze mij dit ZEKER vragen.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Idd de zoveelste :roll:

Bijna een deja vu.. hebben meer mensen dat?

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Persoonlijk vind ik niet dat er een knop met 'vind ik niet leuk' moet komen. De 'vind ik leuk'-knop houdt eigenlijk in dat je het er mee eens bent, dan heb je dus niets toe te voegen. De tegenhanger daarvan hoort in mijn ogen altijd een toelichting te krijgen. Ben je het niet met iemand eens, dan moet je dat kunnen zeggen. We accepteren hier allemaal dat er andere meningen zijn en daar gaat weleens wat discussie achteraan. Zo heb ik zelf ook regelmatig een verhitte discussie gehad met enkele vaste leden. Eens zullen we het niet worden, maar zodra er daadwerkelijk een uitleg komt waarom mensen het niet eens zijn en hoe mensen het zelf dan zien (wat helaas te weinig voorkomt), dan zou dat geen probleem moeten zijn. In mijn ogen zou er dus best zo'n knop kunnen komen, als het aanklikken ervan dan samen gaat met een reactie waarin gezegd wordt waarom men het niet met de post eens is en hoe men het dan zelf ziet. Dus niet alleen afkraken, ook uw eigen visie erbij.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@hebra98

U verwijt anderen wel heel veel, wat u zelf ook doet. Allerlei beschuldigingen uiten. Waarom doet u eigenlijk mee aan dit forum als het u zo slecht bevalt?

En waarom moeten wij ons inleven in geïrriteerde en gefrustreerde TS’en? En dat de meesten ook niet terugkomen, is compleet logisch. Men stelt een vraag, en krijgt daar antwoorden op en is daar min of meer tevreden mee. Klaar.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

fonsflons schreef:
29 jul 2020 15:05
@moderatie. Kunnen jullie voor de zekerheid even bevestigen dat Hebra98 met een 'geheime missie' bezig is met jullie medeweten en wij daar binnenkort allemaal van op de hoogte gebracht worden. Daar wordt nu namelijk regelmatig naar verwezen door hem/haar. Het zou een hoop verwarring schelen bij de rest van het forum indien zij actief met ondersteuning van Radar zelf aanwezig is.

Ik vind het persoonlijk erg storend dat op vrijwel iedere algemene opmerking die je maakt zij hier direct bovenop springt om de les te lezen en te vertellen hoe slecht wij met zijn allen bezig zijn. Prima als dat met medeweten en medewerking vanuit Radar is, dan kunnen we dat negeren IPV op te reageren.
Ik ga je reactie even melden, enkel met het doel om hem - sneller - onder de aandacht van de redactie te brengen. Ik wil ook wel duidelijkheid over die insinuerende opmerkingen van die hebra.

HansdenVB

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Nijogeth schreef:
29 jul 2020 14:56
Persoonlijk vind ik niet dat er een knop met 'vind ik niet leuk' moet komen. De 'vind ik leuk'-knop houdt eigenlijk in dat je het er mee eens bent, dan heb je dus niets toe te voegen. De tegenhanger daarvan hoort in mijn ogen altijd een toelichting te krijgen. Ben je het niet met iemand eens, dan moet je dat kunnen zeggen. We accepteren hier allemaal dat er andere meningen zijn en daar gaat weleens wat discussie achteraan. Zo heb ik zelf ook regelmatig een verhitte discussie gehad met enkele vaste leden. Eens zullen we het niet worden, maar zodra er daadwerkelijk een uitleg komt waarom mensen het niet eens zijn en hoe mensen het zelf dan zien (wat helaas te weinig voorkomt), dan zou dat geen probleem moeten zijn. In mijn ogen zou er dus best zo'n knop kunnen komen, als het aanklikken ervan dan samen gaat met een reactie waarin gezegd wordt waarom men het niet met de post eens is en hoe men het dan zelf ziet. Dus niet alleen afkraken, ook uw eigen visie erbij.
We accepteren hier allemaal dat er verschillende meningen zijn? Lachwekkende opmerking vrijwel elk topic hier loopt pagina's lang uit de hand omdat 2 of 3 personen hun mening maar als de beste tegen elkaar blijven verdedigen.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
29 jul 2020 14:24
alfatrion schreef:
29 jul 2020 14:15
Ik kan zo al zien dat ZeerPrivé meer dan 500 bericht heeft geschreven. Hij heeft er namelijk 2082 geschreven.
En @KKT heeft 5485 postings geplaatst. Je moet er toch niet aan denken dat vragenstellers zijn antwoorden als zijnde 'expert' serieus gaan nemen? :lol: :mrgreen: :shock:
Hij lijkt me wel een gezellige opa.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
29 jul 2020 15:19
ZeerPrivé schreef:
29 jul 2020 14:24

En @KKT heeft 5485 postings geplaatst. Je moet er toch niet aan denken dat vragenstellers zijn antwoorden als zijnde 'expert' serieus gaan nemen? :lol: :mrgreen: :shock:
Hij lijkt me wel een gezellige opa.
Denk ik ook en zolang ze zijn adviezen maar vooral niet opvolgen, kunnen ze er een hoop lol mee hebben.

Gesloten