Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 14:53
Ik denk dat Radar heel goed kan zien waarom ik dit doe en anders zullen ze mij dit ZEKER vragen.
Dus nu nog niets met Radar besproken ? Radar weet dus nog niets van jouw " geheime missie ? "
Ben je een infiltrant, een mol op eigen titel?
Ik zie dat je bent aangemeld op 9 nov 2012, vervolgens ben je 7.5 jaar onder de Radar en sinds 29 juni 2020 volop actief.
Wat precies behelst je missie?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik wil 5 duimpjes naar beneden plaatsen ,maar kan de knop niet vinden .

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lady1234 schreef:
29 jul 2020 15:19
Hij lijkt me wel een gezellige opa.
Komkommertijd is al een keer gewaarschuwd (mogelijk gebanned) voor het geven van criminele adviezen, hij refereert hier ook regelmatig nog naar.

Onlangs is hij 2 weken op vakantie gestuurd omdat hij adviezen ging geven hoe een verdachte van pedofilie onder zijn straf uit kon komen door zijn familie valse verklaringen te laten af leggen!.

Daarnaast geeft hij regelmatig raadselachtige commentaren die compleet offtopic zijn en niets toevoegen.

En ondanks mijn melding van een zeer racistische opmerking van Komkommertijd geen enkele reactie of actie van de moderatie (enkel het verwijderen van het betreffende bericht).

Het blijkt me verbazen dat de moderatie dit allemaal toestaat.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zijn enige expertise is dan ook een gezellige opa zijn. Niets mis mee.

Hier heeft hij volgens mij een status aparte.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Lady1234 schreef:
29 jul 2020 15:34
Zijn enige expertise is dan ook een gezellige opa zijn. Niets mis mee.

Hier heeft hij volgens mij een status aparte.
>>
Vertelt u dat ook meteen elke TS die hier zijn verhaal komt doen?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 15:37
Lady1234 schreef:
29 jul 2020 15:34
Zijn enige expertise is dan ook een gezellige opa zijn. Niets mis mee.

Hier heeft hij volgens mij een status aparte.
>>
Vertelt u dat ook meteen elke TS die hier zijn verhaal komt doen?
Men kan KKT toch niet echt een Ts noemen hoor. : :lol:

Mocht u soms bedoelen dat ik dat aan een nieuwe TS moet duidelijk maken, dan zeg ik nee, dat leest elk klein kind.

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

HansdenVB schreef:
29 jul 2020 15:17
We accepteren hier allemaal dat er verschillende meningen zijn? Lachwekkende opmerking vrijwel elk topic hier loopt pagina's lang uit de hand omdat 2 of 3 personen hun mening maar als de beste tegen elkaar blijven verdedigen.
Meningen kunnen verschillen, discussie kan plaatsvinden. Dat is toch het doel van een discussieforum? Het gaat erom dat iemand niet direct afgekraakt hoort te worden als die een afwijkende mening heeft en dat er dan juist gereageerd wordt met tegenpunten en een eigen visie. Als men die eigen visie er buiten laat, dan is discussie onmogelijk en krijgen we alleen maar een afbraak reactie.

Dus even kort gezegd. Hoe kan het volgend jou beter?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik wacht nog even met reageren tot we een eerlijk reactie van Radar redactie hebben ontvangen. :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 15:51
Ik wacht nog even met reageren tot we een eerlijk reactie van Radar redactie hebben ontvangen. :mrgreen:
U kunt niet voor zichzelf spreken? Wonderlijk.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Edit

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door gosewijn »

hebra98 schreef:
29 jul 2020 15:51
Ik wacht nog even met reageren tot we een eerlijk reactie van Radar redactie hebben ontvangen. :mrgreen:

Ik zou bijna denken dat u een tweelingzus heeft op dit forum. :roll:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Tweelingbroer misschien.

HansdenVB

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Nijogeth schreef:
29 jul 2020 15:46
HansdenVB schreef:
29 jul 2020 15:17
We accepteren hier allemaal dat er verschillende meningen zijn? Lachwekkende opmerking vrijwel elk topic hier loopt pagina's lang uit de hand omdat 2 of 3 personen hun mening maar als de beste tegen elkaar blijven verdedigen.
Meningen kunnen verschillen, discussie kan plaatsvinden. Dat is toch het doel van een discussieforum? Het gaat erom dat iemand niet direct afgekraakt hoort te worden als die een afwijkende mening heeft en dat er dan juist gereageerd wordt met tegenpunten en een eigen visie. Als men die eigen visie er buiten laat, dan is discussie onmogelijk en krijgen we alleen maar een afbraak reactie.

Dus even kort gezegd. Hoe kan het volgend jou beter?
Hoe het beter kan? Bijvoorbeeld stoppen met het eigen standpunt blijven verdedigen als zelfs de moderatie al gewaarschuwd heeft wat vaak ook niet gebeurd en dan is opeens weer een berg reacties weg.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Nijogeth schreef:
29 jul 2020 15:46
(..)
Meningen kunnen verschillen, discussie kan plaatsvinden. Dat is toch het doel van een discussieforum? Het gaat erom dat iemand niet direct afgekraakt hoort te worden als die een afwijkende mening heeft en dat er dan juist gereageerd wordt met tegenpunten en een eigen visie. Als men die eigen visie er buiten laat, dan is discussie onmogelijk en krijgen we alleen maar een afbraak reactie.

Dus even kort gezegd. Hoe kan het volgens jou beter? (volgend=volgens, edit CC/JT)
Minder chat-gedrag met grappig bedoelde opmerkingen, daar is de Huiskamer voor
Laatst gewijzigd door ClaimConcept op 29 jul 2020 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

ClaimConcept schreef:
29 jul 2020 17:07
Nijogeth schreef:
29 jul 2020 15:46
(..)
Meningen kunnen verschillen, discussie kan plaatsvinden. Dat is toch het doel van een discussieforum? Het gaat erom dat iemand niet direct afgekraakt hoort te worden als die een afwijkende mening heeft en dat er dan juist gereageerd wordt met tegenpunten en een eigen visie. Als men die eigen visie er buiten laat, dan is discussie onmogelijk en krijgen we alleen maar een afbraak reactie.

Dus even kort gezegd. Hoe kan het volgens jou beter?
Minder chat-gedrag met grappig bedoelde opmerkingen, daar is de Huiskamer voor
Minder monologen, daar is een stuk website voor.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

angel1978 schreef:
29 jul 2020 17:08
Minder monologen, daar is een stuk website voor.
Bedoel je dit soms? :wink:
Erthanax schreef:
13 jul 2020 15:55
ClaimConcept schreef:
13 jul 2020 10:58
Kom op, vaste reageerders op dit forum!
Ik lees in deze topics alleen de reacties van anderen, anders had ik deze quote ook niet gezien.
Er zijn nooit veel reacties, maar wel heel veel views. Deze topics voorzien kennelijk in een brede informatiebehoefte. Mooi! (Veel andere topics trekken op niks.)

CC werkt hard aan oplossingen voor anderen. Mooi. Hij toont ook gevoel voor humor. Ook mooi. Dus, zoals
Barry Stevens schreef:Doorgaan CC, gewoon doorgaan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

We hebben even nagedacht over de optie om een dislikeknop toe te voegen, maar dat lijkt ons niet een manier om een gezonde sfeer en discussie te bevorderen. Het is al duidelijk welke reacties waardevoller zijn als ze meer likes hebben.

Wel hebben we gevraagd aan de ontwikkelaars of het mogelijk is om de likes ook zichtbaar te maken als je niet ingelogd bent. Dan kunnen incidentele bezoekers ook zien wat de nuttigere antwoorden zijn.
fonsflons schreef:
29 jul 2020 15:05
@moderatie. Kunnen jullie voor de zekerheid even bevestigen dat Hebra98 met een 'geheime missie' bezig is met jullie medeweten en wij daar binnenkort allemaal van op de hoogte gebracht worden. Daar wordt nu namelijk regelmatig naar verwezen door hem/haar. Het zou een hoop verwarring schelen bij de rest van het forum indien zij actief met ondersteuning van Radar zelf aanwezig is.

Ik vind het persoonlijk erg storend dat op vrijwel iedere algemene opmerking die je maakt zij hier direct bovenop springt om de les te lezen en te vertellen hoe slecht wij met zijn allen bezig zijn. Prima als dat met medeweten en medewerking vanuit Radar is, dan kunnen we dat negeren IPV op te reageren.
Hebra98 heeft ooit contact met een collega van de tv-redactie gehad voor een item, maar daar is uiteindelijk weinig meer mee gebeurd. Weet er zelf verder weinig details van. Verder geen geheime missies hier ;) ^FG

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het geheim van Hebra98 is onbekend? Hij/zij schrijft dat er zelfs twee uitzendingen aan zijn gewijd.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Radar schreef:
29 jul 2020 17:44
We hebben even nagedacht over de optie om een dislikeknop toe te voegen, maar dat lijkt ons niet een manier om een gezonde sfeer en discussie te bevorderen. Het is al duidelijk welke reacties waardevoller zijn als ze meer likes hebben.

Wel hebben we gevraagd aan de ontwikkelaars of het mogelijk is om de likes ook zichtbaar te maken als je niet ingelogd bent. Dan kunnen incidentele bezoekers ook zien wat de nuttigere antwoorden zijn.
fonsflons schreef:
29 jul 2020 15:05
@moderatie. Kunnen jullie voor de zekerheid even bevestigen dat Hebra98 met een 'geheime missie' bezig is met jullie medeweten en wij daar binnenkort allemaal van op de hoogte gebracht worden. Daar wordt nu namelijk regelmatig naar verwezen door hem/haar. Het zou een hoop verwarring schelen bij de rest van het forum indien zij actief met ondersteuning van Radar zelf aanwezig is.

Ik vind het persoonlijk erg storend dat op vrijwel iedere algemene opmerking die je maakt zij hier direct bovenop springt om de les te lezen en te vertellen hoe slecht wij met zijn allen bezig zijn. Prima als dat met medeweten en medewerking vanuit Radar is, dan kunnen we dat negeren IPV op te reageren.
Hebra98 heeft ooit contact met een collega van de tv-redactie gehad voor een item, maar daar is uiteindelijk weinig meer mee gebeurd. Weet er zelf verder weinig details van. Verder geen geheime missies hier ;) ^FG
>>
Radar, ik wil hier toch even op reageren.
Mijn veelvuldig email contact met R.A. die niet meer bij jullie werkzaam is, heb ik nog steeds voorhanden.
Dit betrof jullie twee uitzendingen over de praktijken van tv verkoop van de Hongaarse TV's alsof het Nederlandse TV's waren.
Mijn betreffende TV winkel noem ik even niet, want dat kan de rechtszaak wellicht beïnvloeden.
Ik heb ook alle reacties en verontschuldigingen van R.A. dat hij, na mijn melding dit was gaan uitdiepen en hoe dat bij Radar gelopen is.

Gaan jullie mij vertellen dat jullie deze informatie niet meer hebben, terwijl er wel twee uitzending aan geweid waren?
Zelfs met de belofte dat jullie deze materie in de gaten zouden houden aangezien dit een behoorlijk brede oplichting betreft.

Overigens twee uitzendingen die jullie naar eigen hand hebben gedraaid en zeker NIET mijn gemelde probleem aan de kaak stelde.

Dan mag het duidelijk zijn dat ik de leverancier van mijn TV door ARAG voor de rechter heb laten dagen en alleen door corona en vakantie loopt dat wat vertraging op.
Laatst gewijzigd door hebra98 op 29 jul 2020 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@hebra98

En wat heeft dat allemaal met het forum van doen?

Gesloten