LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door hebra98 »

NeoDutchio schreef:
21 jul 2020 15:23
hebra98 schreef:
21 jul 2020 14:06
riddert schreef:
21 jul 2020 13:48

Weet je wat het is; mensen willen de allergoedkoopste, en zijn daarvoor bereid het halve land af te reizen. Een paar honderd euro voor een aankoopkeuring vind men over het algemeen te duur. Zodra er kosten in beeld komen, gelooft men liever de verkoper die vanzelfsprekend een positief verhaal heeft over de wagen.
En dan hebben mensen achteraf een huilie huilie verhaal, wat ze zelf eenvoudig hadden kunnen voorkomen.
>>
Wat vind ik dat een onzinnig verhaal.
Als je een auto van een particulier koopt is overnamekeuring een goede keuze, maar van een garagebedrijf?
Nee, die moet gewoon betrouwbaar zijn en je eerlijke informatie geven.
Of mogen ze ook gewoon tijdens de APK dingetjes verzinnen om maar voordeel te hebben?
Ik vind het wel een sterke, heeft niets met een onzinnig verhaal te maken. Op elke straathoek kan je tegenwoordig een auto kopen. Als ik zie hoeveel vreemde garagebedrijven in mijn regio rondrijden om auto's op te halen om weer aan de andere kant van het land te verkopen, dan moet hier gouden bergen mee verdiend kunnen worden.
Een dealer, daar kan je nog redelijk vertrouwen in hebben. Een lokale, bij Bovag aangesloten, garage kan ook nog wel, mits die auto uit zijn eigen stal komt. Al het andere zijn vreemde auto's die niet voor niets ingeruild zijn. De verkoper uit Rotterdam die in Groningen een auto ophaalt om daarna weer te verkopen aan iemand in Maastricht weet niets over die auto. Elke minuut die in die auto gestoken wordt kost geld.
De meeste klachten over auto verkopers hier gaan over verkopers die ver weg zitten. En dan gaat het nog niet eens over speciale modellen of uitvoeringen van een auto. Een liefhebber koopt een speciaal type auto en laat die helemaal doorgronden. Iemand die een goedkoop auto'tje zoekt kijkt puur naar de prijs. Staat er 100km verderop eentje te koop die €250 goedkoper is, dan gaan ze daar naartoe. Met alle gevolgen van dien, zo blijkt maar steeds weer. Geen aankoopkeuring, geen onderzoek en de verkoper geloven op zijn blauwe ogen. En achteraf blijkt die iets duurdere auto van jou in de buurt ineens een stuk goedkoper te zijn.
>>
Wat heeft dat te maken met wat TS hier meldt?
En kijk dan even op de website welke claims ze daar melden.. Betrouwbaar, vakkundig, betaalbaar en RDW erkend??

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

even heel zwart wit bekeken:
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
Betrouwbaar
Ja, er is een fout gemaakt met de banden en dit is weer opgelost. Hoe betrouwbaar wil je het hebben?
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
vakkundig
Wat er er dan niet vakkundig? Het kan nog steeds gaan om gewone gebruikersschade.
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
betaalbaar
Het is te betalen, anders had TS geen auto daar gekocht
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
RDW erkend??
Dat zegt alleen dat ze auto's mogen overschrijven

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door hebra98 »

NeoDutchio schreef:
21 jul 2020 15:41
even heel zwart wit bekeken:
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
Betrouwbaar
Ja, er is een fout gemaakt met de banden en dit is weer opgelost. Hoe betrouwbaar wil je het hebben?
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
vakkundig
Wat er er dan niet vakkundig? Het kan nog steeds gaan om gewone gebruikersschade.
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
betaalbaar
Het is te betalen, anders had TS geen auto daar gekocht
hebra98 schreef:
21 jul 2020 15:35
RDW erkend??
Dat zegt alleen dat ze auto's mogen overschrijven
>>
Ik besef me dat jij elke keer de discussie opzoekt. Daar doe ik niet aan mee.,
TS kan nu zelf wel bepalen wat hij het beste kan doen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je als handelaar een voertuig koopt loop je risico van bodem schade.

Een Carterpan en uitlaat, rommel op straat en dan zou ik ook zo plakken.
Ik weet de nieuwprijzen van dat soort onderdelen, en nog onderzetten ook.

Als ze het goed doen kan het moeiteloos 10 jaren of langer mee.
Dus of het een zware Schade auto is?
Een vakantie controle is snel en beperkt en dat ze dit melden en zien, na 1 jaar hoorde je een grote beurt te geven en
dan hoor je of je een herstelde schade wagen kocht of alleen wat rommel op de weg was.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door tttlocke »

Sunset97 schreef:
18 jul 2020 12:38
Mocht u overwegen hier een auto te kopen, laat hem eerst door een deskundige checken[...]
Als u zelf een dergelijk advies zo lezen, over een dealer of in het algemeen, zou u daar dan waarde aan hechten?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Revoked »

Nou, weer een verkoopargument erbij voor elektrische auto's.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door D34M0N »

Revoked schreef:
21 jul 2020 17:05
Nou, weer een verkoopargument erbij voor elektrische auto's.
Ja, want elektrische auto's hebben een magisch schild dat ze beschermt tegen schade...
Oh, wacht: https://www.ad.nl/auto/brandweer-elektr ... ~a7242d72/
https://www.swov.nl/publicatie/verkeers ... voertuigen

Die rijdende milieurampen zijn juist veel gevaarlijker dan brandstof auto's.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De meeste voertuigen die in brand vlogen waren met stoffige laders die sluiting maakte....

en als tweede de snel lader die veel warmte maakte tijdens 't laden.

Een 230 Volt snoertje die vaak maar 2, 3 Kwh haalde is zelden een brandgevaar.

En natuurlijk mijn eigen DHZ prutswerk met foute draden.....want daar loop je ook heel veel risico mee.
Daarom zet ik dit werk graag buiten op ruime plek met geen andere ernaast!

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Justmeagain »

@hebra98.
Een rechtsbijstandverzekering doet niets in dit soort gevallen, tenzij dealer BOVAG erkend is.
Dus uw advies om de rechtsbijstandverzekering in te schakelen lijkt me kansloos.

Sunset97
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2020 12:18

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Sunset97 »

riddert schreef:
21 jul 2020 13:48
FritzTheCat schreef:
21 jul 2020 11:31
Aankoopkeuring................scheelt de nodige ellende
Weet je wat het is; mensen willen de allergoedkoopste, en zijn daarvoor bereid het halve land af te reizen. Een paar honderd euro voor een aankoopkeuring vind men over het algemeen te duur. Zodra er kosten in beeld komen, gelooft men liever de verkoper die vanzelfsprekend een positief verhaal heeft over de wagen.
En dan hebben mensen achteraf een huilie huilie verhaal, wat ze zelf eenvoudig hadden kunnen voorkomen.
Het goedkoopste wil ik niet. Het moet gewoon naar behoren werken. En je mag toch verwachten dat een garage eerlijk is? Bovendien is deze garage op +/- 30 minuten afstand vanaf mijn woonplaats. Er is iemand bij geweest die verstand heeft van auto's en ook hem is het niet opgevallen, want de olie heeft lange tijd niet gelekt, door die kit... En iedereen kan zich wel bedenken dat die oplossing het op een gegeven moment begeeft. Dat was dus vlak voor de check die ik liet uitvoeren.

Sunset97
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2020 12:18

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Sunset97 »

hebra98 schreef:
21 jul 2020 14:06
riddert schreef:
21 jul 2020 13:48

Weet je wat het is; mensen willen de allergoedkoopste, en zijn daarvoor bereid het halve land af te reizen. Een paar honderd euro voor een aankoopkeuring vind men over het algemeen te duur. Zodra er kosten in beeld komen, gelooft men liever de verkoper die vanzelfsprekend een positief verhaal heeft over de wagen.
En dan hebben mensen achteraf een huilie huilie verhaal, wat ze zelf eenvoudig hadden kunnen voorkomen.
>>
Wat vind ik dat een onzinnig verhaal.
Als je een auto van een particulier koopt is overnamekeuring een goede keuze, maar van een garagebedrijf?
Nee, die moet gewoon betrouwbaar zijn en je eerlijke informatie geven.
Of mogen ze ook gewoon tijdens de APK dingetjes verzinnen om maar voordeel te hebben?

En in dit geval lijkt het er sterk op dat dit garage bedrijf niet echt eerlijk is en ook bij de verkoop de koper naar de mond praat (banden).
En die vertrouw je het onderhoud van je auto toe?

Ik zou graag van TS vernemen of er een controle op de RDW website is gedaan en of NL registratie initieel ook NL was?
Want als dit een buitenlandse (DE) import is, dan is de kans groot dat er nog wel meer mis is met deze auto.
En dan zal bij RDW de tellerstand op "geen oordeel" of "onlogisch" staan.

We hebben de kentekencheck gedaan voordat de verkoop plaats vond. De tellerstand is logisch volgens het RDW.

sake1987

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door sake1987 »

Sunset97 schreef:
01 aug 2020 17:01
hebra98 schreef:
21 jul 2020 14:06
riddert schreef:
21 jul 2020 13:48

Weet je wat het is; mensen willen de allergoedkoopste, en zijn daarvoor bereid het halve land af te reizen. Een paar honderd euro voor een aankoopkeuring vind men over het algemeen te duur. Zodra er kosten in beeld komen, gelooft men liever de verkoper die vanzelfsprekend een positief verhaal heeft over de wagen.
En dan hebben mensen achteraf een huilie huilie verhaal, wat ze zelf eenvoudig hadden kunnen voorkomen.
>>
Wat vind ik dat een onzinnig verhaal.
Als je een auto van een particulier koopt is overnamekeuring een goede keuze, maar van een garagebedrijf?
Nee, die moet gewoon betrouwbaar zijn en je eerlijke informatie geven.
Of mogen ze ook gewoon tijdens de APK dingetjes verzinnen om maar voordeel te hebben?

En in dit geval lijkt het er sterk op dat dit garage bedrijf niet echt eerlijk is en ook bij de verkoop de koper naar de mond praat (banden).
En die vertrouw je het onderhoud van je auto toe?

Ik zou graag van TS vernemen of er een controle op de RDW website is gedaan en of NL registratie initieel ook NL was?
Want als dit een buitenlandse (DE) import is, dan is de kans groot dat er nog wel meer mis is met deze auto.
En dan zal bij RDW de tellerstand op "geen oordeel" of "onlogisch" staan.

We hebben de kentekencheck gedaan voordat de verkoop plaats vond. De tellerstand is logisch volgens het RDW.
Dus in wezen heb je een prima auto waar je een jaar lang plezier aan hebt beleefd.
Caterpan vervangen en verder leven / genieten

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Arizonakid »

En nogmaals, een deuk in een uitlaat is alleen dat, een deuk. Geeft niks, zie je niet, merk je niet. Een carterpan dichtmaken met “kit” gebeurt ook, en als een jaar na aankoop pas een lek ontstaat, heb je geen poot om op te staan, en vindt ik het eigenlijk schandalig dat een bedrijf met naam en adres zwart gemaakt wordt.

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Sunset97 schreef:
18 jul 2020 12:38
Vorig jaar juni 2019 heb ik auto gekocht bij Auto's Wim Chistiaans Almelo. Destijds gevestigd aan de Windmolen 14A te Almelo en nu aan de Nachtegaalstraat 6 te Almelo.

Eerste indruk van de auto (uit 2018, 16.800 km op de teller) was goed. Aardige verkoper (zo leek het). Ik wilde er graag All Season banden onder, dus ik vroeg hem welke banden eronder zaten. 'All Season' gaf hij aan. Aangezien ik zelf geen kenner van auto's ben, nam ik dit voor waarheid aan. Vervolgens een proefrit gemaakt en na een kop koffie en een overleg kwamen we tot een overeenkomst. Ik kocht de auto. Hij zou de auto klaarmaken en ongeveer een week later kon ik hem ophalen. Zo gezegd, zo gedaan. Toen ik de auto eenmaal thuis had, ging ik puur uit interesse opzoeken welk soort banden eronder zaten. En wat bleek... het waren zomerbanden. Auto's Wim Christiaans heb ik toen teruggebeld en aangegeven dat dit opgelost moet worden. Hij had tenslotte gezegd dat er 'All season' onder zou zitten. Hij was minder blij met mijn telefoontje. Als ik betaalde ging hij de nieuwe banden eronder zetten. Dat leek mij niet helemaal de bedoeling. Ik wilde best iets betalen, maar niet het volledige bedrag. Hij had bij de verkoop immers gelijk aan moeten geven dat er zomerbanden onder zaten. Bij het plaatsen van de 'All season banden' was meneer al minder aardig dan de vorige keer, maar hij heeft het opgelost.

Nu... een jaar later heb ik de auto even laten nakijken bij een andere garage (dichter bij mijn woonplaats) i.v.m. een autovakantie. Wat blijkt: er is ooit schade gereden met de auto waarbij de carterpan schade heeft opgelopen en deze was 'gerepareerd' met twee-componenten-kit. Hierdoor lekte de olie. Daarnaast zat er een redelijke deuk in de uitlaat. Ik mag dan geen kenner zijn, maar zo hoor je een auto niet te repareren. Ook heeft de verkoper hier niks over gemeld bij de verkoop. Opnieuw contact gezocht met auto's Wim Christiaans, maar natuurlijk geen gehoor... Nu zit ik met de reparatiekosten opgescheept. Dat is vervelend, maar nog vervelender vind ik dat deze man mensen misleidt.

Mocht u overwegen hier een auto te kopen, laat hem eerst door een deskundige checken en laat u niet verleiden door zijn mooie praatjes! Zodra er iets rechtgezet moet worden, geeft hij geen thuis. Auto's Wim Christiaans, jammer!
En ik quote even de openingspost, voor het verhaal verdwijnt.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door hebra98 »

sake1987 schreef:
01 aug 2020 18:53
Sunset97 schreef:
01 aug 2020 17:01
hebra98 schreef:
21 jul 2020 14:06

>>
Wat vind ik dat een onzinnig verhaal.
Als je een auto van een particulier koopt is overnamekeuring een goede keuze, maar van een garagebedrijf?
Nee, die moet gewoon betrouwbaar zijn en je eerlijke informatie geven.
Of mogen ze ook gewoon tijdens de APK dingetjes verzinnen om maar voordeel te hebben?

En in dit geval lijkt het er sterk op dat dit garage bedrijf niet echt eerlijk is en ook bij de verkoop de koper naar de mond praat (banden).
En die vertrouw je het onderhoud van je auto toe?

Ik zou graag van TS vernemen of er een controle op de RDW website is gedaan en of NL registratie initieel ook NL was?
Want als dit een buitenlandse (DE) import is, dan is de kans groot dat er nog wel meer mis is met deze auto.
En dan zal bij RDW de tellerstand op "geen oordeel" of "onlogisch" staan.

We hebben de kentekencheck gedaan voordat de verkoop plaats vond. De tellerstand is logisch volgens het RDW.
Dus in wezen heb je een prima auto waar je een jaar lang plezier aan hebt beleefd.
Caterpan vervangen en verder leven / genieten
>>
Ook deze opmerking ben ik het zeker niet eens.
Als TS de auto zou willen verkopen is de dagwaarde, als een ander wel de overnamekeuring doet, mogelijk een stuk lager dan zonder deze lekkage en schades. Of is verplicht de schade zelf te laten herstellen.

In het hier gestelde zou je nog steeds een jaar kunnen genieten als de auto vol deuken zit?
Als je die er zelf in hebt gemaakt is dat je eigen schuld.
Als je hem zo overneemt is dat bepalend voor de overname prijs.

Daarbij is het niet voor elke auto een kleinigheid om de carterpan even te vervangen qua arbeidsloon en onderdelen.
En, als het zo goedkoop en snel kan, waarom heeft deze garage het dan niet gedaan als ze dit pretenderen:
Sinds 1982 een vertrouwd adres in Almelo en omgeving. Door onze klanten persoonlijk te benaderen en uitstekende kwaliteit te leveren hebben wij een grote en tevreden klantenkring opgebouwd.
Dat gooi je dan niet te grabbel met zo'n simpele en goedkope reparatie.

Als de RDW geen vermelding "onlogisch" geeft en de eerste toelating is gelijk aan afgifte Nederland, zal het geen import zijn.
Kunt u in de onderhoud geschiedenis zien wie het onderhoud heeft gedaan, vanaf het begin?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Of deze handelaar of de vorige garage deze heeft dicht gekit is nog maar de vraag... snel nood reparatie en wij zijn er vanaf....

Vooral als je er pas 1 jaar later achter komt, als eerder gezien kon je nog terug.
En vaak deze handelaar ook, afhankelijk van inkoop voorwaarden.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door hebra98 »

Arizonakid schreef:
01 aug 2020 19:02
En nogmaals, een deuk in een uitlaat is alleen dat, een deuk. Geeft niks, zie je niet, merk je niet. Een carterpan dichtmaken met “kit” gebeurt ook, en als een jaar na aankoop pas een lek ontstaat, heb je geen poot om op te staan, en vindt ik het eigenlijk schandalig dat een bedrijf met naam en adres zwart gemaakt wordt.
>>
Er worden hier geen onwaarheden aangedragen (neem ik aan) dus ik ben van mening dat dit soort bedrijven zich moeten gaan afvragen of het verzwijgen van gebreken, als deze, wel de "beetje meer winst" waard is.

En als dit topic gevolgen heeft voor dit bedrijf, dan weten ze de volgende keer dat "kwaliteit zeggen" niet goed genoeg is.

Want mijn vraag aan TS zou in deze zijn.
Kunt u nu nog oprecht en eerlijk zeggen of u de auto had gekocht, als u deze gebreken had geweten?

Ik zou deze auto niet gekocht hebben, maar dat komt omdat ik weet wat de reparatie voor onverwachtse gevolgen kan hebben.
Want wat nu als je op de snelweg rijdt met 120 km/u en de hele reparatie valt er uit. De oliedruk heeft de olie er in no time uit.

Sunset97
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2020 12:18

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door Sunset97 »

hebra98 schreef:
01 aug 2020 19:53
Arizonakid schreef:
01 aug 2020 19:02
En nogmaals, een deuk in een uitlaat is alleen dat, een deuk. Geeft niks, zie je niet, merk je niet. Een carterpan dichtmaken met “kit” gebeurt ook, en als een jaar na aankoop pas een lek ontstaat, heb je geen poot om op te staan, en vindt ik het eigenlijk schandalig dat een bedrijf met naam en adres zwart gemaakt wordt.
>>
Er worden hier geen onwaarheden aangedragen (neem ik aan) dus ik ben van mening dat dit soort bedrijven zich moeten gaan afvragen of het verzwijgen van gebreken, als deze, wel de "beetje meer winst" waard is.

En als dit topic gevolgen heeft voor dit bedrijf, dan weten ze de volgende keer dat "kwaliteit zeggen" niet goed genoeg is.

Want mijn vraag aan TS zou in deze zijn.
Kunt u nu nog oprecht en eerlijk zeggen of u de auto had gekocht, als u deze gebreken had geweten?

Ik zou deze auto niet gekocht hebben, maar dat komt omdat ik weet wat de reparatie voor onverwachtse gevolgen kan hebben.
Want wat nu als je op de snelweg rijdt met 120 km/u en de hele reparatie valt er uit. De oliedruk heeft de olie er in no time uit.

- De deuk in de uitlaat (zie eerdere reactie hierboven) ziet niemand en zolang dit niet voor problemen zorgt, geen punt.
- 'Kwaliteit zeggen' is inderdaad niet goed genoeg. Als ik naar het ziekenhuis moet om bijvoorbeeld een wond te laten hechten ga ik er toch ook vanuit dat de arts zijn vak uitvoert zoals dat hoort bijvoorbeeld door te hechten en mij niet dichtplakt met kit :lol:
- Als ik had geweten dat de auto een kapotte carterpan had, had ik in ieder geval de auto niet voor de afgesproken prijs gekocht. Dan had ik er over kunnen overleggen wat een goede oplossing zou zijn of lekker verder kijken naar een andere auto.
- Het liefst had ik dit hele verhaal niet met het internet willen delen, maar aangezien de eigenaar niks meer van zich laat horen, wil ik anderen waarschuwen. Ik zeg niet dat de rest van zijn occasions niet deugen, maar een ander is misschien extra alert bij het kopen van een occasion. En het bedrijf weet misschien in het vervolg wat ze kunnen verbeteren...

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Negatieve ervaring Auto's Wim Christiaans Almelo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sunset97 schreef:
01 aug 2020 20:06
- De deuk in de uitlaat (zie eerdere reactie hierboven) ziet niemand en zolang dit niet voor problemen zorgt, geen punt.
Waarom dan vermelden? Er zullen echt wel meer gebruikssporen te zien zijn.
Sunset97 schreef:
01 aug 2020 20:06
- 'Kwaliteit zeggen' is inderdaad niet goed genoeg. Als ik naar het ziekenhuis moet om bijvoorbeeld een wond te laten hechten ga ik er toch ook vanuit dat de arts zijn vak uitvoert zoals dat hoort bijvoorbeeld door te hechten en mij niet dichtplakt met kit :lol:
Er zijn wonden die prachtig gelijmd kunnen worden hoor. Een slecht vergelijk dus.
Sunset97 schreef:
01 aug 2020 20:06
- Als ik had geweten dat de auto een kapotte carterpan had, had ik in ieder geval de auto niet voor de afgesproken prijs gekocht. Dan had ik er over kunnen overleggen wat een goede oplossing zou zijn of lekker verder kijken naar een andere auto.
Bij een aankoopkeuring was dit aan het licht gekomen. En wat voor u nu een struikelblok is hoeft dat voor de verkoper niet te zijn.
Sunset97 schreef:
01 aug 2020 20:06
- Het liefst had ik dit hele verhaal niet met het internet willen delen, maar aangezien de eigenaar niks meer van zich laat horen, wil ik anderen waarschuwen. Ik zeg niet dat de rest van zijn occasions niet deugen, maar een ander is misschien extra alert bij het kopen van een occasion. En het bedrijf weet misschien in het vervolg wat ze kunnen verbeteren...
U wilt ook anderen waarschuwing, een nobele gedachte. Maar hoeveel waarschuwingen zijn er al geweest waar men op moet letten bij de aanschaf van een auto? En vooral wat de te nemen stappen zijn. U hebt dat ook nagelaten, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing? Mensen gaan waarschuwen nadat ze zelf tegen iets aangelopen zijn. Totaal verkeerde volgorde.

Gesloten