LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
11 aug 2020 14:56
Petra1987 schreef:
11 aug 2020 14:52
En misschien moet de helft maar gaan eten. :D
Dat - en misschien ook meer bewegen. Simpeler dan dat is het niet.
Dat is maar een deel van het verhaal. In ons dieet zit veel suiker. Wanneer er veel suiker in het bloed zit dan produceert lichaam insuline. Insuline is een signaal aan de cellen om energie op te nemen. Wanneer de suiker in je bloed op is dan heb je honger en ga je eten.

Wanneer je lichaam van suiker verbranding over gaat naar vetverbranding dan ga je afvallen. Hiervoor moet je de hoeveelheid suiker in je voeding vors terug dringen.

Een mediterraans dieet werkt goed. Een keto dieet werkt goed. Een LCHF dieet werkt goed. En intermitting fasten werkt goed.

Bij dergelijke dieten is het bij beweging belangrijk om er op te letten dat je niet loopt te puffen; een milde inspanning is wat je wilt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ Alfa,
daar zit het probleem, vele denken alleen maar dit dure potje en dan lukt het....?

Jou verhaal klopt maar van Darten en Biljarten raak ik niets kwijt, veel fietsen maar verlies alleen stroom op E bike...

Minder suikers helpt bij normaal dagelijkse loopje met de Kater en samen zwemmen in zwembad al...
Maar dit dure potje, daar ontbreekt jou noodzakelijke verhaal helaas bij.

Deze middelen klinken leuk maar zonder deze en jou advies krijg je vrijwel hetzelfde...
en dat was de Topic vraag.

Een goed dieet en foutloos opvolgen helpt meer dan welk potje dan ook!

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Komkommer toch.

dani75
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 nov 2010 21:53

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door dani75 »

Petra1987 schreef:
11 aug 2020 15:04
En ja ik moet meer bewegen, dit doe ik al een aantal maanden een stuk minder. (eigen schuld)

Als het niet werkt, waarom wordt het dan (ook door bol) verkocht als afslank sensatie van het jaar.
Bol. com is naast een commercieel bedrijf ook een platform. Veel e-commerce bedrijfjes die daar hun verkoopwaar aanbieden. Dus ook onzindrankjes die gewichtsverlies beloven.

Voor de rest, zorg dat de uitgifte van calorieën hoger ligt dan de inname. Wandel elke dag een uurtje. En let ook goed op de 'vloeibare' inname van calorieën. Die luxe koffie van tegenwoordig bevatten veel calorieën.
Een calorieën teller op je smartphone, waar je steeds je voeding, drankjes en beweging invoert kan ook veel inzicht bieden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Koffie hoeft geen Suiker, honing is iets minder slecht....
en minder zoet maken.... elke gram suiker is vaak al teveel....

Zoek eens alle kant en klaar zooi onder de suiker....
Zo krijg ik straks van een flinke Bierbuik een verschrompeld en plat getrapt blikje!

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat er ook geschreven, gedacht en al of niet bewezen is, feit is dat de verkoper er wèl aan verdient en uw bankrekening zeker slanker wordt.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Komkommertijd schreef:
11 aug 2020 23:25
Koffie hoeft geen Suiker, honing is iets minder slecht....
en minder zoet maken.... elke gram suiker is vaak al teveel....

Zoek eens alle kant en klaar zooi onder de suiker....
Zo krijg ik straks van een flinke Bierbuik een verschrompeld en plat getrapt blikje!
Honing bestaat voor 80% uit suiker en de rest is water. Dus onzin dat dat minder “slecht” zou zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Onzin, Natuurlijke suikers worden anders opgenomen dan gewone kristal suiker bij de meeste mensen,
en ja, per persoon grote verschillen helaas... de een kan taarten vreten zonder aan te komen....
andere groeien al bij het zien van....

Verdiep je in de Alfa Theorie en mits je die perfect en foutloos uitvoerde helpt die het beste....
De druppels zijn dure onzin in potje... en werkt alleen voor je overtollige bank saldo!

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Honig maakt nog steeds veel insuline aan en dat is iets wat nu juist niet wilt als je wilt afvallen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Het minder eten advies = meer snoepen... dus extra fout....
Honing maakte iets minder insuline aan bij vele maar elk mens is Uniek en anders!

Suikers zijn noodzakelijk maar wel minder dan we normaal binnen kregen.
Druiven eten is natuurlijke suikers uit de planten en die nemen minder op dan uit de suikerpot.

Ik hoop dat de Bierbuik binnen 7 maanden een platgeslagen bier blikje is geworden, ruim in vel nog wel maar plattere!
En als ik in plaats van veel suiker minder Honing te voeg, kleinere lepel dan is dat ook winst....

Het Keto verhaal volg ik zoveel mogelijk en ik ben over de helft van gewenste.....
Maar deze leverancier kan van mijn de Pot op... online verhaal = gratis en werkte beter!

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Komkommertijd schreef:
12 aug 2020 08:03
Onzin, Natuurlijke suikers worden anders opgenomen dan gewone kristal suiker bij de meeste mensen, (...)
Komkommertijd schreef:
12 aug 2020 08:52
Het minder eten advies = meer snoepen... dus extra fout....
(...)
Druiven eten is natuurlijke suikers uit de planten en die nemen minder op dan uit de suikerpot.
(...)
Het eerste woord van het eerste citaat is een correcte omschrijving van wat volgt.

Ten overvloede wijs ik er nog op dat ook kristalsuiker een natuurlijke suiker is. Die komt van nature in flinke hoeveelheden voor in suikerriet en suikerbiet. De mensen van de suikerfabriek zijn zo vriendelijk om die suiker uit de stengels of knollen te halen en in handzame vorm in een pak te stoppen.

Methusalah
Berichten: 1164
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Methusalah »

Komkommertijd schreef:
12 aug 2020 08:52
Het minder eten advies = meer snoepen... dus extra fout....
Honing maakte iets minder insuline aan bij vele maar elk mens is Uniek en anders!

Suikers zijn noodzakelijk maar wel minder dan we normaal binnen kregen.
Druiven eten is natuurlijke suikers uit de planten en die nemen minder op dan uit de suikerpot.

Onzin. Suiker is suiker, je lichaam maakt daar geen onderscheid in.

https://www.voedingscentrum.nl/nl/servi ... deren.aspx

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Methusalah schreef:
13 aug 2020 12:25
Komkommertijd schreef:
12 aug 2020 08:52
Het minder eten advies = meer snoepen... dus extra fout....
Honing maakte iets minder insuline aan bij vele maar elk mens is Uniek en anders!

Suikers zijn noodzakelijk maar wel minder dan we normaal binnen kregen.
Druiven eten is natuurlijke suikers uit de planten en die nemen minder op dan uit de suikerpot.

Onzin. Suiker is suiker, je lichaam maakt daar geen onderscheid in.

https://www.voedingscentrum.nl/nl/servi ... deren.aspx
Dacht ik ook wel eens. maar nu bleek uit meerdere onderzoeken dat natuurlijke Suikers in producten vaak anders reageren dan Riet of Bieten suiker uit fabriek.... vaak stond er ook in dat het per persoon verschilde maar de vruchten suikers vaak beter verteerd worden en minder schadelijk zijn.. maar ik kan niet oordelen of elk onderzoek deskundig en betrouwbaar is...

Ik heb nu suikerpot die vaak 1 klont word na lang niet gebruiken en voel me zelf er beter bij.
Helaas stond er niet bij hoeveel personen aan dit soort onderzoek mee gedaan hebben en hoeveel goed en slecht reageerden.
De kale uitslag heeft dus wel een hoog WC Eend gehalte gekregen.

sake1987

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door sake1987 »

Of zoals ik in het begin al adviseerde

www.voedingscentrum.nl

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Van 200 gram fudge kom je meer aan dan van 200 gram volkorenbrood. Helaas.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als u niet eens een duidelijke bron voor uw honing uitspraak vermeld ga ik het uw verhaal misschien geloven kkt. Tot dan lijkt me uw verhaal onzin. Suiker is suiker.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Verdiep je eens in de glycemische index. Suikers zijn koolhydraten. Maar niet alle koolhydraten worden even snel opgenomen door je lichaam. De "langzame" koolhydraten zorgen voor een verzadigd gevoel.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Bedankt allemaal voor de reacties. Het is duidelijk allemaal KETOX24 is een fake product en niet goed voor je gezondheid en je bankrekening. Ik ga op een andere manier mijn COVID-19 kilo's kwijt raken.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door moederslink »

Bedankt voor de terugkoppeling.
Sowieso werken die pilletjes en poedertjes en druppeltjes uit potjes nooit.
Lekker iedere dag een stuk rustig gaan wandelen en alle zoetwaren laten staan.
De overtollige kilo.s zullen langzaam, maar zeker ,verdwijnen. Wel volhouden!

peter17111962
Berichten: 577
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Een kennis van mij, AOW leeftijd, erg slank van postuur, en autistisch. Die verteld uitgebreid tegen iedereen die het wel en
niet wil horen dat zij haar slank figuur te danken heeft aan die zoetjes die zij in haar koffie doet. Ik heb al een aantal vergeefse
poging gedaan om haar uit te leggen dat niet dat zoetje de oorzaak is van dat afvallen, maar dat het slanker worden te danken
is aan het feit dat zij nu geen suiker meer in haar koffie doet, en dus minder suiker binnen krijgt. Helaas was haar antwoord:
Daar ligt het niet aan, want ik deed vroeger nooit suiker in mijn koffie. Dus die afslank pilletjes werken erg goed. Helaas hebben
ze wel een nadeel, vertelde zij, en dat is die erg zoete bijsmaak, maar daar ben ik onderhand wel aan gewend geraakt. Dat heb ik
er wel voor over vertelde zij.

Gesloten