Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Eens. Ieder ander die openlijk een ban ontwijkt met een nieuw account, meerdere accounts tegelijk had of heeft, net een tijdelijke ban achter de rug heeft, vrijwel alleen maar offtopic is, continu de meest sterke verhalen verzint, onzin vertelt, topicstarters met onjuiste informatie het bos instuurt, de grenzen van fatsoen en wet- en regelgeving overgaat en vooral alleen maar ruis toevoegt, zou al lang permanent gebanned zijn.

Blijkbaar heeft een status als forumnar toch nog privileges.

En dat er mensen zijn die dat gedrag goedpraten en vergoeilijken, vind ik onbegrijpelijk.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

moederslink schreef:
13 aug 2020 17:20
Radar schreef:
13 aug 2020 16:22
Het is dat je je meteen verontschuldigd hebt dat we het niet meteen permanent maken, maar het zou je echt sieren om wat vaker je berichten terug te lezen voordat je ze verstuurt. Over een maand weer een allerlaatste kans. ^FG
Met het eerste ben ik het sowieso eens, met het tweede minder..een ban van een maand had voor mij echt niet gehoeven. Ik heb nl doorgaans geen moeite met de posts van KKT , dat had ik wél dus met deze. :(
KKT is voor ons al heel lang een lastige situatie. Aan de ene kant dragen zijn berichten zelden echt wat bij, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er geen kwaad in hem zit. Sommige forumleden waarderen zijn aanwezigheid, anderen minder. Zelf vind ik het altijd wel vermakelijk om zijn uitspattingen langs te zien komen, maar ze gaan soms echt over de schreef en op een gegeven moment zitten daar toch wel consequenties aan.

Dat hij zich op dit forum vroeger als schoonmaakartikel heeft voorgedaan, zal zeker zo zijn. Hadden we daar strenger op moeten zijn? Misschien, maar we hebben het nooit glashard kunnen maken. Waarschijnlijk zouden we dat vandaag de dag anders aanpakken dan we dat toen gedaan hebben en eerder opnieuw bannen als we heel sterke vermoedens hebben.

Overigens moet ik jullie helaas mededelen dat dit mijn laatste dagje modereren is hier: het is tijd voor een volgende stap in mijn carrière en die is niet bij AVROTROS. Het forum modereren heb ik (meestal :roll: ) met veel plezier gedaan en ik hoop dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen in het leuk houden van dit forum. Ik heb intern vaak gepleit om wat meer aandacht aan het forum te besteden omdat we er nu vaak simpelweg niet genoeg tijd voor hebben. Helaas hecht niet iedereen binnen de redactie evenveel waarde aan het onderhouden en levend houden van community.

Gelukkig heeft collega ^SK minstens evenveel schik als ik om af en toe de zweep over dit forum heen te gooien en kan ik er daarom gerust op zijn dat het forum voorlopig in goede handen is.

Als hier toch nog een keer een borrel wordt georganiseerd, ben ik erbij. Het ga jullie goed! ^FG

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

FG, succes met je volgende carrièrestap. En wie weet inderdaad tot ziens!

ZeerPrivé
Berichten: 5415
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Heel veel plezier en succes met je nieuwe baan / nieuwe werkgever, ^FG. Regelmatig veranderen van functie of werkgever vind ik persoonlijk altijd een goede zet. Je laat het forum in ieder geval in goede handen achter bij ^SK, dus je hoeft over het wel en wee van dit forum geen slapeloze nachten te hebben. :wink: :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jammer, maar gefeliciteerd. Hopelijk komt er naast SK ook nog een goede vervanger.

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Succes FG!

Erthanax
Berichten: 9665
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het doet mij genoegen dat de afscheidscommissie ook mij nog de gelegenheid geeft om enkele woorden te richten tot FG en tot allen die vanavond aanwezig zijn bij deze bijzondere gelegenheid. Ik wil graag eerst even stil staan bij de betekenis die FG voir dit forum heeft gehad. Het is nauwelijks voor te stellen dat (...)

[ruim een half uur later, nauwelijks nog boven de rumoerige toehoorders uitkomend]

(...) tot de afsluiting: het vertrek van FG is een verlies voor het forum en winst voor de nieuwe werkkring. Het ga je goed en tot de volgende borrel. Proost!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

FG :
bedankt zover om idd dit zooitje ongeregeld ( maar met een goed hart ❤ ) wat onder de duim te houden.
Mocht er een borrel o.i.d komen, dan ben je bij deze van harte welkom!
Het ga je goed!

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

@flonsflons

Vandaag mag je die golden van mij wel even lenen. Hij had de benen genomen toen mijn man en de buren van het huisje naast ons op zoek waren naar hun 2-jarige peuter :evil:

Kwam even later terug met een meneer met een hond. Met een zelfgenoegzame grijns op zijn bek zo van: dat was leuk! Het spook. :roll: :lol:

scharrelschipper
Berichten: 1822
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

blijf hopen op de goudpot!

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

fonsflons schreef:
13 aug 2020 20:09
PS ,peuter nog gevonden?
Ja hoor, de kleine avonturier

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar schreef:
13 aug 2020 18:05
KKT is voor ons al heel lang een lastige situatie. Aan de ene kant dragen zijn berichten zelden echt wat bij, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er geen kwaad in hem zit .Sommige forumleden waarderen zijn aanwezigheid, anderen minder. Zelf vind ik het altijd wel vermakelijk om zijn uitspattingen langs te zien komen.....
Dat is voor mij ook wel een belangrijk criterium, er zit geen kwaad in , het is geen kwaadaardige trol , dus wordt hij gedoogd en kon hij weer meedoen.
Hij zal niet de eerste en zeker ook niet te laatste zijn die onder een ander account terug is gekomen.
Over zijn quatsverhalen haal ik mijn schouders op en ik denk dat bezoekers hem ook niet serieus nemen en zijn ' adviezen ' dus ook niet , vermakelijk is ie soms zeker, mits je hem dus niet serieus neemt. En toch...toch heeft ie vaak handige oplossingen voor een probleem en dan bedoel ik niet een ' 'criminele' oplossing :evil: , maar een praktische oplossing.

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »


riddert
Berichten: 2126
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door riddert »

Nu weet hij het zeker. Hondje zal er komen.

Ook leuk in het bos bij watertjes met eendenkroos.....

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

riddert schreef:
13 aug 2020 21:54
Ook leuk in het bos bij watertjes met eendenkroos.....

Je denkt toch, het zijn slimme beesten, dat ruiken ze of zien ze wel. Niet dus.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Ik ben het happy baasje van een Berner Sennen (lomp en heel lief), een Golden Retriever (waaks, slim, aanhankelijk en heel lief) , een ruwharige tackel (eigenwijs, koppig en vooral heel lief) en 2 katjes die van de weeromstuit met de hondenboel meedoen en vooral heel lief zijn! 2 Oppashonden, een Duitse Dog en een Weimaraner maken mijn roedeltje compleet. Elke keer dat ik met het spul aan de wandel ben voel ik mij een bevoorrecht mens..

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

fonsflons schreef:
13 aug 2020 22:37
Het lijkt mij echt leuk om een avond door te brengen met een groep autisten, adhd-ers en aandachttrekkers. Ik heb vaker het genoegen gehad om met nogal aanwezige (ADHD, ego etc) Bn-ers te dineren. Een op een en werktechnisch zijn sommigen hiervan lui waar ik moeite mee heb om te werken maar privé en zonder spotlight kan het op zijn zachtst gezegd bijzondere situaties opleveren.

Hoewel ik geen 'stempels' heb voel ik mij wel altijd enorm op mijn plek bij dit soort mensen. Veel van mijn beste kameraden zijn ook echte tegenpolen van mij. Er is gewoon een klik.

Edit: ik kan niet goed verwoorden wat ik bedoel zonder mensen in hokjes te plaatsen. Mocht dat zo overkomen dan daarvoor mijn excuses. Het zal aan de wijn en mijn verbale capaciteit liggen.
Mensen met een 'stempeltje' zijn vaak puur, helemaal zichzelf. Vaak zijn ze redelijk direct, soms op het botte af, je weet precies wat je er aan hebt. Juist dat maakt hen aantrekkelijk denk ik - mits mensen zich ervoor open stellen. Onlangs op een andere locatie begonnen, veel mensen met een rugzak/stempel/whatever. En dat gaat prima, kan het er goed mee vinden. Veel mensen zonder stempeltje spelen zichzelf, is mijn indruk. Het lijkt er op dat ze zich wat meer bewust zijn van hoe ze overkomen, zoiets. En dat maakt het toch heel anders.

En die hokjes, die zijn er nu eenmaal, dat ligt niet aan de wijn en je verbale capaciteiten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Meiklokje schreef:
13 aug 2020 22:29
Ik ben het happy baasje van een Berner Sennen (lomp en heel lief), een Golden Retriever (waaks, slim, aanhankelijk en heel lief) , een ruwharige tackel (eigenwijs, koppig en vooral heel lief) en 2 katjes die van de weeromstuit met de hondenboel meedoen en vooral heel lief zijn! 2 Oppashonden, een Duitse Dog en een Weimaraner maken mijn roedeltje compleet. Elke keer dat ik met het spul aan de wandel ben voel ik mij een bevoorrecht mens..
Wanneer je 5 lieve huisdieren om je heen hebt ben je idd bevoorrecht en dan heb je dus ook de ruimte hiervoor. Fijn voor je!

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik snap het wel. Een van mijn beste vrienden van vroeger is zwaar autistisch. Die heeft er verschrikkelijk lang over gedaan om mijn humor te snappen, terwijl we exact dezelfde humor hebben. Ik zie hem eigenlijk alleen nog tijdens mijn verjaardag, omdat ie aan de andere kant van het land woont. Maar die gast had nog nooit een kroeg gezien voor ik hem tijdens het werk in de supermarkt leerde kennen en ging vervolgens iedere week mee, ging een wereld voor m open. Je wist echt precies wat je aan m had, een van de grote voordelen van iemand met autisme en iets waar ik wel echt waarde aan hecht.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Wat dacht je van een Beagle . Lief- trouw - luistert perfect - rustig - eten rustig - echte spoorzoekers , wat moet ik nog meer zeggen . okee als pup zijnde breken ze de boel af :roll: :roll: :roll: :roll: :wink:

Plaats reactie