LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

@PietertjeTwee
PostNL benadert de ontvanger en maakt een afspraak voor een tijdvak om het pakket in ontvangst te nemen.
Op de hele track&trace pagina is het allemaal PostNL wat de klok slaat.
Ik vind dat ik dan te maken heb met degene die met mij de ontvangstafspraak wil maken.
Zoals jij het stelt zou ik me daar niks van aan moeten trekken en het via de verzender/verkoper moeten spelen.
Maar die verzender/verkoper heeft het pakket overgedragen aan PostNL.
Middels de track&trace info geeft PostNL aan dat het pakket zich bij hun bevindt.
PostNL treedt met mij in contact om het in ontvangst te nemen.
Dus ja, ik meen dat PostNL op dat moment wel zelf verantwoordelijk is voor de communicatie.
Ik verbaas me er werkelijk over hoe stellig hier bij herhaling steeds wordt beweerd dat ik met PostNL niets te maken heb.
Een paar doorgewinterde forumers hebben daarmee, met alle respect, m.i. een plank voor hun kop.
En dan als verveelde commentator te stellen: "zo het topic kan dicht".
Dat kun je tov topic starter niet maken.

Die verkoper/verzender komt pas terug in beeld als het pakket (om welke reden dan ook) niet wordt afgeleverd.

HansdenVB

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Geip Suusje schreef:
02 sep 2020 19:40
@PietertjeTwee
PostNL benadert de ontvanger en maakt een afspraak voor een tijdvak om het pakket in ontvangst te nemen.
Op de hele track&trace pagina is het allemaal PostNL wat de klok slaat.
Ik vind dat ik dan te maken heb met degene die met mij de ontvangstafspraak wil maken.
Zoals jij het stelt zou ik me daar niks van aan moeten trekken en het via de verzender/verkoper moeten spelen.
Maar die verzender/verkoper heeft het pakket overgedragen aan PostNL.
Middels de track&trace info geeft PostNL aan dat het pakket zich bij hun bevindt.
PostNL treedt met mij in contact om het in ontvangst te nemen.
Dus ja, ik meen dat PostNL op dat moment wel zelf verantwoordelijk is voor de communicatie.
Ik verbaas me er werkelijk over hoe stellig hier bij herhaling steeds wordt beweerd dat ik met PostNL niets te maken heb.
Een paar doorgewinterde forumers hebben daarmee, met alle respect, m.i. een plank voor hun kop.
En dan als verveelde commentator te stellen: "zo het topic kan dicht".
Dat kun je tov topic starter niet maken.

Die verkoper/verzender komt pas terug in beeld als het pakket (om welke reden dan ook) niet wordt afgeleverd.
Postnl geeft een tijdsindicatie niets meer en niets minder laat het nu eens tot je doordringen.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De PostNL app staat los van de afspraken die je met de verkoper maakt. Menig verkoper stuurt een link naar de klant met daarin de track en trace. Je wordt dan doorgestuurd naar de site van de bezorgdienst waar duidelijk bovenaan staat dat het om een indicatie gaat. Dat is de informatie waar je vanuit kan en moet gaan.
Dat je via andere kanalen informatie kan zien die niet uit eerste hand komt staat hier geheel los van.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, en daar krijg je vaak ook nog op te zien waar de bezorger ongeveer is en hoeveel klanten er nog voor je zijn. Werkt flitsend.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door hebra98 »

Erthanax schreef:
02 sep 2020 19:12
witte angora schreef:
02 sep 2020 18:39
Zes uur te vroeg? Hoe kan dat nou? Konden ze 's nachts niet slapen of zo? Of zit je nu te stangen... :mrgreen:

Het pakketje zou eind van de middag (15.00 - 17.00) bezorgd worden, maar rond een uur of tien 's ochtends stond de PostNL-bezorger al voor de deur; een uur of zes te vroeg dus.
witte angora schreef:
02 sep 2020 18:39
(...) Ik vermoed zo dat er bij mij intussen ook wel weer ruimte is om wat relaxter naar de dingen om me heen te gaan kijken.
Dat vind ik een mooi uitgangspunt.
>>
Okay, mooi voorbeeld.
Wat nu als je niet zo vroeg thuis was geweest en je zit te wachten op het pakketje.
Je hebt iets besteld wat je echt die dag nodig hebt.
Je bent vroeg, rond 09.00 uur, je boodschappen gaan doen om in de middag beschikbaar te zijn voor het pakket.
Dan zie je dus bij thuiskomst om 11.00 uur dat hij al veel te vroeg is geweest en je pas de volgende dag om 15.00 uur bij het postnl punt deze kan ophalen.
Ben je dan nog zo positief, als je heel je dag erop indeelt en de APP NIET WERKT zoals het zou moeten.
In je voorbeeld denk jij, ik ben toch thuis, dus mij maakt het niet uit.

Maar niet iedereen werkt op die manier.

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Moneyman »

PietertjeTwee schreef:
02 sep 2020 18:55
Op grond waarvan zou PostNL volgens jou dan door de ontvanger aan te spreken zijn, Moneyman? En waar zou je dan aanspraak op kunnen maken? Ik zie het niet, namelijk, en in je post geef je het ook niet aan.
Niet op sec de bezorging van het pakket, want dat is wel een zaak tussen de verzender en PostNL. Maar wel op de belofte die PostNL eigenhandig en ongevraagd doet: namelijk dat ze binnen een bepaald tijdslot komen. Dat tijdslot maakt geen onderdeel uit van de overeenkomst tussen mij en de verzender, en evenmin op die tussen de verzender en PostNL. Nee, het is een eigenhandige toezegging van PostNL. Door dat te concreet en specifiek te doen in de voorwaarde-loze vorm waarin ze het doen, maakt dat dat je hen daar ook aan mag houden.

En het kan ook gewoon - andere bedrijven kunnen het wel. Het is dus een keuze. En als ze die niet willen maken, waarvoor ik echt wel de logische redenen kan verzinnen, doe dan gewoon die harde belofte niet. Als je verwachtingen schept, moet je ze waarmaken. Dat is niet voor niets de marketing-les nummer 1.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Har45 »

Nog even aanmodderen met de App van PostNL.
Ze zijn sinds vorig jaar gestart met een pilot om de PostNL locatie bezorger te volgen.

Klanten kunnen dan naast de bezorgtijd ook de locatie van de bezorger in de PostNL-app bekijken.
Zo kunnen klanten nog beter inschatten wanneer de bezorger er is.
Daarnaast is te zien hoeveel adressen de bezorger nog heeft, voordat hij of zij bij de klant aanbelt.

Geen idee wanneer dit daadwerkelijk operationeel wordt voor iedereen.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Har45 schreef:
02 sep 2020 20:23
Nog even aanmodderen met de App van PostNL.
Ze zijn sinds vorig jaar gestart met een pilot om de PostNL locatie bezorger te volgen.

Klanten kunnen dan naast de bezorgtijd ook de locatie van de bezorger in de PostNL-app bekijken.
Zo kunnen klanten nog beter inschatten wanneer de bezorger er is.
Daarnaast is te zien hoeveel adressen de bezorger nog heeft, voordat hij of zij bij de klant aanbelt.

Geen idee wanneer dit daadwerkelijk operationeel wordt voor iedereen.
Dat werkt hier bij mij al. Heel mooi systeem.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

NeoDutchio schreef:
02 sep 2020 19:54
Menig verkoper stuurt een link naar de klant met daarin de track en trace. Je wordt dan doorgestuurd naar de site van de bezorgdienst waar duidelijk bovenaan staat dat het om een indicatie gaat. Dat is de informatie waar je vanuit kan en moet gaan.
Ja, En de site van de bezorgdienst is PostNL. Van die informatie ga ik dus uit.
Maar je roept bij herhaling ik niks te maken heb met PostNL.

Je zal je er wel weer uit weten te kletsen, maar overtuigen doe je me niet.
Jouw doel lijkt me dat je, hoe scheef ook, een discussie wilt winnen. Verwacht dus niet veel reactie meer van me.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Geip Suusje schreef:
02 sep 2020 20:32
NeoDutchio schreef:
02 sep 2020 19:54
Menig verkoper stuurt een link naar de klant met daarin de track en trace. Je wordt dan doorgestuurd naar de site van de bezorgdienst waar duidelijk bovenaan staat dat het om een indicatie gaat. Dat is de informatie waar je vanuit kan en moet gaan.
Ja, En de site van de bezorgdienst is PostNL. Van die informatie ga ik dus uit.
Maar je roept bij herhaling ik niks te maken heb met PostNL.

Je zal je er wel weer uit weten te kletsen, maar overtuigen doe je me niet.
Jouw doel lijkt me dat je, hoe scheef ook, een discussie wilt winnen. Verwacht dus niet veel reactie meer van me.
Klopt, de website is van PostNL en wordt door de verkoper aan u aan gerijkt. En met die informatie kunt u iets.

En het heeft niets met winnen te maken hoor.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Geip Suusje schreef:
02 sep 2020 15:33
NeoDutchio schreef:
02 sep 2020 15:26
Het gaat namelijk vaker goed dan fout.
:lol:
Ik meen dat iemand 20% noemde dat het fout gaat.
Vind je dat ook acceptabel bij het slootjespringen?
Of het oversteken?
Of kans op een coronabesmetting?
En zo ontstaat "Fake Nieuws" iemand vermeend iets en doet zelf geen enkele feitelijke checks en neemt het voor waar aan en verspreid het verder als de waarheid en gaat er dan ook nog Corona besmettingen bij betrekken om het vermeende feit, die nergens op gebaseerd is te verdedigingen.

Je kunt op https://www.postnl.nl/klantenservice/be ... bezorging/ gewoon de cijfers vinden en het aantal poststukken wat niet conform de overeenkomst wordt bezorgt is voor zakelijke post 3% en consumentenpost 6%.

Dat 20% fout gaat bij pakketbezorging kan ik me vrijwel niet voorstellen, dat zou betekenen dat 1 op de 5 pakketten mis gaat. Ik kan alleen niet zo snel cijfers vinden hierover, maar doe ook niet echt mijn best.

Echter denk ik niet dat partijen zoals Coolblue werken met een partij die in 20% van de gevallen de overeenkomst niet nakomt.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Erthanax »

hebra98 schreef:
02 sep 2020 20:08
Okay, mooi voorbeeld.
Wat nu als je niet zo vroeg thuis was geweest en je zit te wachten op het pakketje.
Je hebt iets besteld wat je echt die dag nodig hebt.
Je bent vroeg, rond 09.00 uur, je boodschappen gaan doen om in de middag beschikbaar te zijn voor het pakket.
Dan zie je dus bij thuiskomst om 11.00 uur dat hij al veel te vroeg is geweest en je pas de volgende dag om 15.00 uur bij het postnl punt deze kan ophalen.
Ben je dan nog zo positief, als je heel je dag erop indeelt en de APP NIET WERKT zoals het zou moeten.
In je voorbeeld denk jij, ik ben toch thuis, dus mij maakt het niet uit.

Maar niet iedereen werkt op die manier.
Ho ho, heb spring niet naar conclusies, zoals onze westerburen zeggen.
Heb ik gezegd, of zelfs maar gesuggereerd dat het mij niet uitmaakte? Ik stond -- nota molto bene! -- op het punt de deur uit te gaan. Was ik iets vlotter geweest, had ik de bezorger gemist. Misschien had hij het nogmaals geprobeerd in het oorspronkelijk geplande tijdvak, misschien had hij het bij de buren afgegeven, misschien bij een pakketpunt. Niemand die het weet.

Wat ik wel weet is dat ik niet mijn "hele dag indeel" op de bezorging van een pakketje. Ik weet ook dat ik me nooit druk maak als een pakketje wat eerder of later komt. Zelfs als het helemaal niet komt, maak ik me niet druk. In de spaarzame voorkomende gevallen heb ik natuurlijk wel actie ondernomen, maar druk maken om zoiets? Kom nou toch.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

@sylvesterb
Er is wel een gradatieverschil tussen "fout gaan" en "de overeenkomst niet nakomen".
Ik vermoed dat als het pakket afgeleverd wordt dat "de overenkomst is nagekomen".

Maar als het pakket niet op de afgesproken dag of tijdvak komt (wat dus heel vaak gebeurt, veel vaker dan in 3% van de gevallen) gaat er wel iets "fout".

Mijn pakket is vandaag aangkomen, en binnen het laatst aangegeven tijdvak.
De bezorging is dus helemaal goed gegaan.

Maar pakketverzending heeft ook met aanlevering, sortering en distributie te maken. In dat traject ging het fout: PostNL deelde foute bezorgafspraken uit omdat ze pakketten wel hadden ingeschreven maar nog niet in bezit hadden.
Van deze fouten zijn in o.a. dit topic ook door anderen meerdere voorbeelden genoemd.
Ik denk dat die geweldige nieuwe bezorgApp waarover sommigen het hier hadden die fouten niet gaat oplossen.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

fonsflons schreef:
02 sep 2020 21:28
Die 20% komt dus bij mij vandaan uit een voorbeeld waarin ik aangaf dat als een verkoper 'vandaag besteld is morgen in huis' of 'voor 23.59 besteld is morgen bezorgt' je dit moet zien als commerciële leus. Dat als 20% daarvan niet klopt en er 3% klaagt en dat dit niet opweegt tegen de extra verkopen.

Dat is hier vervolgens verdraaid naar 'iemand heeft gezegd dat 20% van de bezorging fout gaat.'

Tsja, zo creëer je wel een Buzz. Facebook zou het fakenews noemen.
Kom nou toch: iemand (jij) heeft het gezegd.
Was het niet waar dan?
Jij creëerde dus zelf fakenews? !

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door hebra98 »

Erthanax schreef:
02 sep 2020 21:39
hebra98 schreef:
02 sep 2020 20:08
Okay, mooi voorbeeld.
Wat nu als je niet zo vroeg thuis was geweest en je zit te wachten op het pakketje.
Je hebt iets besteld wat je echt die dag nodig hebt.
Je bent vroeg, rond 09.00 uur, je boodschappen gaan doen om in de middag beschikbaar te zijn voor het pakket.
Dan zie je dus bij thuiskomst om 11.00 uur dat hij al veel te vroeg is geweest en je pas de volgende dag om 15.00 uur bij het postnl punt deze kan ophalen.
Ben je dan nog zo positief, als je heel je dag erop indeelt en de APP NIET WERKT zoals het zou moeten.
In je voorbeeld denk jij, ik ben toch thuis, dus mij maakt het niet uit.

Maar niet iedereen werkt op die manier.
Ho ho, heb spring niet naar conclusies, zoals onze westerburen zeggen.
Heb ik gezegd, of zelfs maar gesuggereerd dat het mij niet uitmaakte? Ik stond -- nota molto bene! -- op het punt de deur uit te gaan. Was ik iets vlotter geweest, had ik de bezorger gemist. Misschien had hij het nogmaals geprobeerd in het oorspronkelijk geplande tijdvak, misschien had hij het bij de buren afgegeven, misschien bij een pakketpunt. Niemand die het weet.

Wat ik wel weet is dat ik niet mijn "hele dag indeel" op de bezorging van een pakketje. Ik weet ook dat ik me nooit druk maak als een pakketje wat eerder of later komt. Zelfs als het helemaal niet komt, maak ik me niet druk. In de spaarzame voorkomende gevallen heb ik natuurlijk wel actie ondernomen, maar druk maken om zoiets? Kom nou toch.
>>
Wel grappig, met je hele verhaal bewijs je meteen ook ons gelijk dat de APP gewoon met regelmaat waardeloos is.
En ik heb vergelijkmogelijkheden met andere pakket bezorging diensten als DHL / UPS / DPD enz en die app's en genoemde tijden zijn bijna altijd correct en krijg nooit 3 dagen achter elkaar valse "we komen langs" berichten.

En iets vroeger of iets later is geen probleem, maar zeg nu zelf.. 6 uur. Welke werking heeft de APP dan?
Daar gaat het hier over, Hoe de APP, postmelding en Tracking niet werkt.
En dat is echt POSTNL !!

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Geip Suusje schreef:
02 sep 2020 21:43
Maar pakketverzending heeft ook met aanlevering, sortering en distributie te maken. In dat traject ging het fout: PostNL deelde foute bezorgafspraken uit omdat ze pakketten wel hadden ingeschreven maar nog niet in bezit hadden.
Van deze fouten zijn in o.a. dit topic ook door anderen meerdere voorbeelden genoemd.
Ik denk dat die geweldige nieuwe bezorgApp waarover sommigen het hier hadden die fouten niet gaat oplossen.
Wat u niet wilt begrijpen is dat de fout niet bij PostNL lag, maar bij de verkoper die te laat zijn pakketten heeft aangeleverd. En vandaar mij eerdere advies naar u, verdiept u eerst in processen en doe daarna pas uitspraken.

Elke levering die aangemeld word bij PostNL wordt meteen ingepland. Anders weten ze ook niet wat ze op de verschillende depots kunnen verwachten en of ze extra materieel moeten inzetten tussen de verschillende depots. Ook de planning van de bezorger wordt daar alvast op gemaakt. Dit omdat afwachten betekend dat ze minder tijd hebben. Immers, de hele dag door data verzamelen geeft ruimte om in te plannen en te herplannen. Als ze dit pas 's avonds zouden doen is het vrij lastig om a la minute extra handen te regelen. Het percentage dat later dan diezelfde dag aangeleverd wordt is dermate laag dat ze dit zo kunnen doen.
In uw gedachte zou iedereen elke dag hetzelfde doen en is er geen ruimte voor drukte. Dan zit je op een max per dag wat je kan verwerken. Kom je daarboven, zoals vanaf half november, dan zou je dermate grote achterstanden krijgen die je niet meer kan wegwerken. En in de rustige periode zou je capaciteit overhouden wat wil zeggen geld weggooien. En aangezien elk commercieel bedrijf gewoon winst wil maken kan dat dus niet.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

NeoDutchio schreef:
02 sep 2020 22:20
Wat u niet wilt begrijpen is dat de fout niet bij PostNL lag, maar bij de verkoper die te laat zijn pakketten heeft aangeleverd. En vandaar mij eerdere advies naar u, verdiept u eerst in processen en doe daarna pas uitspraken.

Elke levering die aangemeld word bij PostNL wordt meteen ingepland. Anders weten ze ook niet wat ze op de verschillende depots kunnen verwachten en of ze extra materieel moeten inzetten tussen de verschillende depots. Ook de planning van de bezorger wordt daar alvast op gemaakt. Dit omdat afwachten betekend dat ze minder tijd hebben. Immers, de hele dag door data verzamelen geeft ruimte om in te plannen en te herplannen. Als ze dit pas 's avonds zouden doen is het vrij lastig om a la minute extra handen te regelen. Het percentage dat later dan diezelfde dag aangeleverd wordt is dermate laag dat ze dit zo kunnen doen.
In uw gedachte zou iedereen elke dag hetzelfde doen en is er geen ruimte voor drukte. Dan zit je op een max per dag wat je kan verwerken. Kom je daarboven, zoals vanaf half november, dan zou je dermate grote achterstanden krijgen die je niet meer kan wegwerken. En in de rustige periode zou je capaciteit overhouden wat wil zeggen geld weggooien. En aangezien elk commercieel bedrijf gewoon winst wil maken kan dat dus niet.
Wat jij niet wil begrijpen is dat het van PostNL fout is om beloften te doen over pakketten die je niet in bezit hebt.

Die hele uitleg over hoe moeilijk het allemaal wel niet is binnen de postorganisatie, daar heb ik dus niets mee te maken.
Dat jij het snapt is mooi, maar ik hoef het niet te snappen. Ik ben een consument, geen postprofessional.

Wat ik wel weet, als professional op ander gebied, is dat je zaken zeker moet stellen. Dus: geen uitspraken/beloften doen over pakketten die je niet in je bezit hebt. Men gokt. Dat is niet professioneel.
Mensen willen zekerheid. Niemand heeft wat aan planningen die uit gaan van het meest gunstige geval en om de haverklap niet gehaald worden.
Als bruggen op de PostNL manier geconstrueerd zouden worden zou 20% mogen instorten??? Omdat zorgvuldig berekenen en bouwen 'zo lastig, zoveel werk' is? Man, je bent gewoon knoeiwerk aan het promoten.
Als jij arts was geworden zou je al lang je vergunning kwijt zijn geraakt.
Laatst gewijzigd door Geip Suusje op 02 sep 2020 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mens, mens, nou weer instortende bruggen? U bent compleet aan het doordraaien over een pakje. Doe toch normaal.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Lady1234 schreef:
02 sep 2020 22:48
Mens, mens, nou weer instortende bruggen? U bent compleet aan het doordraaien over een pakje. Doe toch normaal.
kWeet niet of jij auto rijdt, maar vrees dat ik dan liever uit de buurt blijf. Het maakt jouw niet uit wat of hoe.
Afspraken niet nakomen, daar zit je niet mee. Ongeregeld typje.
Laatst gewijzigd door Geip Suusje op 02 sep 2020 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Vervolg PostNL - pakket komt niet op afgesproken tijd

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Ik heb Sake 02 sep 2020 12:55 het beste antwoord gegeven.
Die bewijst dat niet aangeleverde pakketten bij aspirant ontvangers al bezorgtijden meekrijgen.

Topic mag van mij op slot.

Gesloten