Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

moederslink schreef:
19 sep 2020 22:25
Even over POSTNL:
1) er lag vanmorgen een kaartje in de bus dat ik niet thuis was____ jawel, ik was wél thuis!
2) Enfin het lag bij de Jumbo....
Ik 2x voor nop nd Jumbo gegaan 🤪....het lag daar niet.......ik balen maar goed dan maar tot maandag wachten of zo.
Wordt er net aangebeld : jawel POSTNL 😁
3) 10x excuses, want hij zag net pas dat er nog één klein pakje in zijn busje lag en bedacht:
" ik bezorg het toch nog maar even " ____hoe aardig toch? Dan heeft die gozer een lange dag gehad.
>>
Dus even alles los bekeken.
1) De bezorger moest een pakketje bezorgen, maar kon die niet vinden in zijn bus. Dan gewoon maar de waarheid "aanpassen" dat je niet thuis was? Dat om te testen of je wel bewust bent van wat je doet op een dag? Was ik dan echt niet thuis of wordt ik nu echt te doof voor mijn bel? :shock:

2) De bezorger motiveert je beweging met een 2 tripjes naar de Jumbo, natuurlijk met het plan je in beweging te krijgen? Want het pakketje kan natuurlijk NOOIT bij de Jumbo liggen. Maar hij is begaan met je mobiliteit en gezonde levensstijl. :idea:

3) Dan ziet de bezorger rond 22.00 uur dat hij het pakketje, waarover hij eerder valse informatie had gegeven, toch nog in zijn bus liggen. Dat beetje geld voor de bezorging wil hij natuurlijk niet mislopen en dat je niet thuis was weet je natuurlijk niet meer. Laten we gokken, denkt de bezorger. Is de ontvanger zo moe dat hij al slaapt of zo "pissed off" omdat hij niet thuis was toen hij wel thuis was?

En als hij dit nog even langs brengt, omdat hij het niet meer bij de Jumbo kan afleveren, gaat hij er vanuit dat hij niemand zal wakker bellen. Want dit is natuurlijk niet voor iemand die nog weet dat hij wel thuis was toen het pakketje eigenlijk zou worden afgeleverd (wat wellicht ook in de tracking stond) en was aangegeven om al in de ochtend te worden afgeleverd, toen je niet (wel) thuis was.

Ik vraag me wel af welke tekst hier had gestaan als je lekker vroeg je bed in was gestapt en deze slechte, slechte, slechte en toen goede bedoeling van de bezorger je bruut uit dromenland had gehaald?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is ook niet gauw goed.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

scontra schreef: Hoe aardig toch !! En dat terwijl hij wist dat u niet thuis was ?
Het werd dus gisterenavond alsnog om 22.15u bezorgd, waar staat dat ik niet thuis was?
hebra98 schreef:
20 sep 2020 11:54
Ik vraag me wel af welke tekst hier had gestaan als je lekker vroeg je bed in was gestapt en deze slechte, slechte, slechte en toen goede bedoeling van de bezorger je bruut uit dromenland had gehaald?
Dezelfde tekst : want ik ga nooit vroeg naar bed en was dat wel het geval geweest door ziekte of zo, dan had ik de bel toch niet gehoord.

Wat een reacties.....🙃

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Om nog even verder te leuteren op het geleuter van @hebra98. Dat je om dat tijdstip überhaupt de deur nog open doet. Er wordt altijd gewaarschuwd dat ouderen nooit zo laat nog open moeten doen. Het had wel de postbezorger uit The postman always rings twice kunnen zijn. :shock:

Sorry, maar ik vind de hele gang van zaken onverantwoord. Dien een klacht in bij Postnl. :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb een videobel , ik kon de jongeman mét pakje in zijn outfit en het busje zien , bij gespuis doe ik niet open . Ik heb twee waakkatten en een beste knuppel bij de deur staan😂

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
20 sep 2020 13:00
Ik heb een videobel , ik kon de jongeman mét pakje in zijn outfit en het busje zien , bij gespuis doe ik niet open . Ik heb twee waakkatten en een beste knuppel bij de deur staan😂

Maar achter die jongeman met pakje hadden 3 gasten met bivakmuts en pistool kunnen staan. Sorry, nee ik vind echt dat je een klacht moet indienen. :lol:

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gaan we weer. Mogen jongeren dan wel zo laat opendoen?

Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nee, die zijn op zaterdagavond feestjes aan het vieren in het park, dus die kunnen niet open doen.

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
20 sep 2020 13:11
Gaan we weer. Mogen jongeren dan wel zo laat opendoen?

Je begrijpt niet dat mijn reactie een geintje is?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
20 sep 2020 13:19
Lady1234 schreef:
20 sep 2020 13:11
Gaan we weer. Mogen jongeren dan wel zo laat opendoen?

Je begrijpt niet dat mijn reactie een geintje is?
U begrijpt niet dat de mijne dat ook is?😀

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ja, ja.... :mrgreen:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

scontra schreef:
20 sep 2020 10:51
moederslink schreef:
19 sep 2020 22:25
Even over POSTNL:
er lag vanmorgen een kaartje in de bus dat ik niet thuis was____ jawel, ik was wél thuis!
Enfin het lag bij de Jumbo....
Ik 2x voor nop nd Jumbo gegaan 🤪....het lag daar niet.......ik balen maar goed dan maar tot maandag wachten of zo.
Wordt er net aangebeld : jawel POSTNL 😁
10x excuses, want hij zag net pas dat er nog één klein pakje in zijn busje lag en bedacht:
" ik bezorg het toch nog maar even " ____hoe aardig toch? Dan heeft die gozer een lange dag gehad.


Ik lees het toch echt dat de pakketbezorger dat heeft geconstateerd toen hij eerder op de dag bij u aan de deur was en het leugenbriefje bij u in de brievenbus stopte .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

als ik .smorgens niet thuis ben , vlg deze man, betekent dat toch niet dat ik ook .avonds niet thuis ben?
Hij heeft het gewoon opnieuw geprobeerd na tienen en dat is aardig, vind ik. :wink:
( ondanks het eerdere leugenbriefje)

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

moederslink schreef:
20 sep 2020 14:10
als ik .smorgens niet thuis ben , vlg deze man, betekent dat toch niet dat ik ook .avonds niet thuis ben?
Hij heeft het gewoon opnieuw geprobeerd na tienen en dat is aardig, vind ik. :wink:
( ondanks het eerdere leugenbriefje)
>>
Dit was gewoon een "Grapperhausje".

Wel lief dat je het een goede bezorger blijft vinden.
Natuurlijk door de 10x excuses.

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Even een vraag aan de "nerds" hier in de huiskamer.
Mijn vrouw probeert een mail te versturen vanaf haar veegfoon,wat niet lukt omdat het als SPAM gezien wordt.
ik dacht dat het zo was dat zoiets alleen bij de ontvanger mogelijk was.
Dat het daar dus in het spam bakje terecht kwam.
Wie licht mij bij?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Heeft ze al eerder mails verstuurd via die telefoon?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Was het een nieuw of doorgestuurd bericht?

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door D34M0N »

scharrelschipper schreef:
20 sep 2020 14:34
Even een vraag aan de "nerds" hier in de huiskamer.
Mijn vrouw probeert een mail te versturen vanaf haar veegfoon,wat niet lukt omdat het als SPAM gezien wordt.
ik dacht dat het zo was dat zoiets alleen bij de ontvanger mogelijk was.
Dat het daar dus in het spam bakje terecht kwam.
Dat dacht ik ook.
Is het bericht niet gewoon in "postvak uit" blijven hangen? Dat kan oa gebeuren als de bijlagen te groot zijn.

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

D34M0N schreef:
20 sep 2020 14:52
scharrelschipper schreef:
20 sep 2020 14:34
Even een vraag aan de "nerds" hier in de huiskamer.
Mijn vrouw probeert een mail te versturen vanaf haar veegfoon,wat niet lukt omdat het als SPAM gezien wordt.
ik dacht dat het zo was dat zoiets alleen bij de ontvanger mogelijk was.
Dat het daar dus in het spam bakje terecht kwam.
Dat dacht ik ook.
Is het bericht niet gewoon in "postvak uit" blijven hangen? Dat kan oa gebeuren als de bijlagen te groot zijn.
Het was een nieuw bericht ,en ja, ze heeft er al heel wat verstuurd.
En zonder bijlage.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Reden kan zijn als er geen onderwerp is ingegeven of u probeert te versturen naar een ontvanger die in een z.g. "black list" (RBL) staat .

Controleer het adres even hier..
https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx

Plaats reactie