Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
21 sep 2020 20:39
Het wordt hoe langer hoe gekker.
Sja, komkommer en ridder777 zijn niet meer onder ons, dus er is weer ruimte voor een andere clown.

Het wordt hoe langer hoe leuker. :lol:

witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ah, daar is de trol. Ik begreep het al niet. Je voelt je al aardig thuis op dit forum, zoveel is wel duidelijk.
CarlaHeusden schreef:
21 sep 2020 20:42
banken-f30/eenzijdige-verhoging-aflossi ... l#p2782861

De trol van zeerprivé. Verder zoeken jullie het maar fijn uit om mij met z`n allen te bespringen, het is waarschijnlijk het ritueel van het forum. Het moet aardig blijven en dat is het niet.

De sfeer is al ingezet en ik kan hier eigenlijk ook niet meer blijven, dan ben je altijd aan de beurt en dat ligt niet in mijn karakter.

Feestje voor jullie, en ik slaap weer als een roos.
(Ik zei het toch: 'iets met bloemetjes'. :mrgreen:)

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
21 sep 2020 20:00
Bovenstaande reactie komt mij inderdaad bekend voor.

@ pietertjetwee, ik heb de afgelopen dagen flink wat berichten gemeld van de persoon die hier meende zijn kids privacy openbaar te mogen maken. Daar kwam ook het antwoord op 'verdere berichten worden in de gaten gehouden.' Je kunt er dus vanuit gaan dat dat een standaard onderschrift is bij een melding over een persoon. Ik zou er niet te veel achter zoeken.
Ik denk niet eens een standaard tekst, maar gewoon een te enthousiaste copy/paste.

@Carla: als je een discussie wilt voeren, zorg dan op z’n minst dat je verhaal congruent is. Dan val je net wat minder snel door de mand.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Goh, het stelletje sneue pestkoppen heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden....stoerrr...grote mensen hoor....

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
21 sep 2020 22:29
Goh, het stelletje sneue pestkoppen heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden....stoerrr...grote mensen hoor....
Bent u een baby dan? U bent volgens mij ook een oud gediende onder een andere naam . Stoer hoor.

witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Het was ook erg stoer om eerst Eleven jarenlang tot op het bot te beledigen en te treiteren, om hem vervolgens voor je karretje te spannen om onder tientallen accounts flink te trollen.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
22 sep 2020 07:08
Het was ook erg stoer om eerst Eleven jarenlang tot op het bot te beledigen en te treiteren, om hem vervolgens voor je karretje te spannen om onder tientallen accounts flink te trollen.
Bij andere zou ik met zulke teksten zeggen stop eens met drinken. In uw geval: begin er eens mee, ergere wartaal kan het niet worden.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

witte angora schreef:
22 sep 2020 07:08
Het was ook erg stoer om eerst Eleven jarenlang tot op het bot te beledigen en te treiteren, om hem vervolgens voor je karretje te spannen om onder tientallen accounts flink te trollen.
>>
Ik heb het gevoel dat er een groot stuk "oud forum zeer" heerst op dit forum.
Voormalige leden komen terug om te trollen en "stamgasten" te storen op "HUN" forum.

Als jullie het "trollen roepen" nu eens stoppen en eenieder gewoon zijn mening laat houden en uiten.

Zoals ik al eerder aangaf.
Dit is een Radar Forum, niet een Stamgast forum.

En als een mening je niet aanstaat, wil het niet zeggen dat je bot, arrogant en autoritair moet samenspannen tegen één persoon.
En, als je iets wel een "kuttopic" mag noemen, denk ik dat ze niet veel problemen hebben met "Peutertje (v) Twee"

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:04
Als jullie het "trollen roepen" nu eens stoppen en eenieder gewoon zijn mening laat houden en uiten.
Verbeter de wereld... :lol:

Als je/ men nou eens stopt met adviezen geven aan "jullie", en zelf doet wat je van andere verwacht, scheelt het al een heleboel.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
22 sep 2020 09:12
hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:04
Als jullie het "trollen roepen" nu eens stoppen en eenieder gewoon zijn mening laat houden en uiten.
Verbeter de wereld... :lol:
>>
En begin.... Onee ik ben al klaar... :twisted:
Ik reageer alleen, ik initieer nooit.
En echt... Jij ben niet de wereld maar je kan wel iets minder arrogantie gebruiken.

ZeerPrivé
Berichten: 5318
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:04

En, als je iets wel een "kuttopic" mag noemen, denk ik dat ze niet veel problemen hebben met "Peutertje (v) Twee"

Het beestje bij de naam noemen mag gewoon. Met 'Peutertje Twee' noem je het beestje niet bij de naam.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:16
Moneyman schreef:
22 sep 2020 09:12
hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:04
Als jullie het "trollen roepen" nu eens stoppen en eenieder gewoon zijn mening laat houden en uiten.
Verbeter de wereld... :lol:
>>
En begin.... Onee ik ben al klaar... :twisted:
Ik reageer alleen, ik initieer nooit.
En echt... Jij ben niet de wereld maar je kan wel iets minder arrogantie gebruiken.
Het kwartje is duidelijk nog niet ingedaald.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

ZeerPrivé schreef:
22 sep 2020 09:16
hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:04

En, als je iets wel een "kuttopic" mag noemen, denk ik dat ze niet veel problemen hebben met "Peutertje (v) Twee"

Het beestje bij de naam noemen mag gewoon. Met 'Peutertje Twee' noem je het beestje niet bij de naam.
>>
https://www.oudersvannu.nl/peuter/groei ... -jaar-oud/

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Dames ... verkeerd topic, dit is feedback op het forum :mrgreen: voor feedback op elkaar was er een ander topic

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
22 sep 2020 09:20
hebra98 schreef:
22 sep 2020 09:16
Moneyman schreef:
22 sep 2020 09:12

Verbeter de wereld... :lol:
>>
En begin.... Onee ik ben al klaar... :twisted:
Ik reageer alleen, ik initieer nooit.
En echt... Jij ben niet de wereld maar je kan wel iets minder arrogantie gebruiken.
Het kwartje is duidelijk nog niet ingedaald.
>>
Bij jou is duidelijk iets anders nog niet ingedaald. :idea:

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een account aanmaken om leugenachtige berichten te plaatsen en ruzie te zoeken met anderen. Wat een merwaardig tijdverdrijf.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic werd opgestart om feedback op het forum te kunnen gegeven. Het doel van dit kanaal wordt uit het oog verloren, zeker de laatste tijd. Wat denken jullie, kunnen we terugkeren naar een constructieve discussie, zonder persoonlijke aanvallen? Of stellen jullie iets anders voor. Feedback kan via PM.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wanneer iemand een topic start met een inhoud waar jezelf wroeging bij hebt, dan kun je natuurlijk je mening ventileren -en dat geeft misschien even een goed gevoel- maar weet dat er ook altijd een optie is om die persoon gewoon geen advies te geven door er niet op te reageren.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Wellicht kan technisch gerealiseerd worden dat, wanneer er 3 "actieve" meldingen in een topic staan welke nog niet door Mods zijn behandeld, het topic tijdelijk een slotje krijgt of onzichtbaar is?

Ik denk niet dat het reeel is om te verwachten dat Mods ook in de avond- en weekenduren online zijn, dus de linkjes zoals het William Schrikker topic zouden op die manier in ieder geval tijdelijk niet zichtbaar zijn.

Gesloten