Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

De redactie/beheerder heeft gevraagd om via PM om feedback te geven, en dat ga ik dus ook doen en niet hier. Hier verder modderen heeft geen zin en is ook niet erg constructief.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

fonsflons schreef:
22 sep 2020 14:23
Nu zitten hier een hoop niets beter te doen figuren (waaronder moi) maar die zijn op dit soort momenten erg handig. Doe je er je voordeel mee moderatie.
Waar heb ik dat hier eerder gehoord.?
Forumleden die zelf willen kunnen ingrijpen om aan andere forumleden een waarschuwing uit te delen etc, een posting te kunnen verwijderen,etc.

Ik heb eerder gezegd, je kan niet en mee-discussieren en ook scheidsrechter zijn

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

CarlaHeusden schreef:
22 sep 2020 17:28
De redactie/beheerder heeft gevraagd om via PM om feedback te geven, en dat ga ik dus ook doen en niet hier. Hier verder modderen heeft geen zin en is ook niet erg constructief.
Maar daar is dit topic juist voor bedoeld, om feedback te geven op het forum.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
22 sep 2020 13:57
Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld.
Dus blijkbaar dit niveau.

Uw vergelijking raakt (weer) kant noch wal.

Nogmaals: dit is een consumentenforum. Mensen komen hier om hun (negatieve) ervaringen te delen en het enige wat u doet is de hele dag op de loer liggen om ze af te branden.

CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

Feedback kan via PM
Dat is wat radar zegt @Lady1234.

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

omega19 schreef:
22 sep 2020 17:29
fonsflons schreef:
22 sep 2020 14:23
Nu zitten hier een hoop niets beter te doen figuren (waaronder moi) maar die zijn op dit soort momenten erg handig. Doe je er je voordeel mee moderatie.
Waar heb ik dat hier eerder gehoord.?
Forumleden die zelf willen kunnen ingrijpen om aan andere forumleden een waarschuwing uit te delen etc, een posting te kunnen verwijderen,etc.

Ik heb eerder gezegd, je kan niet en mee-discussieren en ook scheidsrechter zijn
Dat kan prima. Dit gebeurt op andere fora wel en hoeft niet tot onmogelijke situaties te leiden.

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
22 sep 2020 18:21
J. Deltoer schreef:
22 sep 2020 13:57
Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld.
Dus blijkbaar dit niveau.

Uw vergelijking raakt (weer) kant noch wal.

Nogmaals: dit is een consumentenforum. Mensen komen hier om hun (negatieve) ervaringen te delen en het enige wat u doet is de hele dag op de loer liggen om ze af te branden.
Een citaat van mij in een andere kwestie gebruiken als zijnde een antwoord van u op een citaat van mij in deze topic.
Laag bij de grond. Ga u schamen.

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

alfatrion schreef:
22 sep 2020 18:25
omega19 schreef:
22 sep 2020 17:29
fonsflons schreef:
22 sep 2020 14:23
Nu zitten hier een hoop niets beter te doen figuren (waaronder moi) maar die zijn op dit soort momenten erg handig. Doe je er je voordeel mee moderatie.
Waar heb ik dat hier eerder gehoord.?
Forumleden die zelf willen kunnen ingrijpen om aan andere forumleden een waarschuwing uit te delen etc, een posting te kunnen verwijderen,etc.

Ik heb eerder gezegd, je kan niet en mee-discussieren en ook scheidsrechter zijn
Dat kan prima. Dit gebeurt op andere fora wel en hoeft niet tot onmogelijke situaties te leiden.
Op dit forum gaat dat niet lukken Alfatron. Dan krijg je dat een bepaald kliekje elkaar gaat tippen. Zo houdt het pestgedrag nooit op. En dat is al ruim 15 jaar hier een probleem.

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Mits misbruik ook echt gestraft wordt en dat laatste is denk ik de crux. Wie bepaald wat misbruik is en welke forumleden hebben hierin een streepje voor en welke niet. Nee, ik vrees het ergste met zo'n optie. Ik vind de meldknop sowieso een optie waarvan eens zichtbaar moet zijn wie hier nou op drukt.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Een citaat van mij in een andere kwestie gebruiken als zijnde een antwoord van u op een citaat van mij in deze topic.
Laag bij de grond. Ga u schamen“


“Ik stel ook een constructieve discussie voor, zonder arrogantie, beledigingen, verdachtmakingen en het afbranden van nieuwkomers. Zo is dit forum bedoeld“

Gelukkig zijn er de laatste tijd heel wat (oude) nieuwkomers bijgekomen, die het niveau van het forum beslist omhoog kunnen krijgen met hun gespleten tong.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
22 sep 2020 18:49
Ik vind de meldknop sowieso een optie waarvan eens zichtbaar moet zijn wie hier nou op drukt.
Waarom zou voor iedereen zichtbaar moeten zijn wie een bericht gemeld heeft?
J. Deltoer schreef:
22 sep 2020 18:34
En dat is al ruim 15 jaar hier een probleem.
Je bent nog niet eens een maand lid, maar weet al wel dat al 15 jaar lang dezelfde mensen hier steeds op het forum zijn?
Voor zover ik heb kunnen zien hebben er echt wel bepaalde wisselingen plaatsgevonden in actieve leden.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zoals ik al elders schreef. Er zijn de laatste tijd veel herintreders.

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

In een ver verleden ben ik bij dit forum terechtgekomen omdat trosradar het platform was vanwege de legiolease affaire. Dat was in de tijd dat je niet hoefde in te loggen maar ook als gast kon reageren.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Ergens in 2004, 2005 of 2006 is het kunnen reageren zonder in te loggen al afgeschaft.

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

J. Deltoer schreef:
22 sep 2020 18:34
alfatrion schreef:
22 sep 2020 18:25
omega19 schreef:
22 sep 2020 17:29
Waar heb ik dat hier eerder gehoord.?
Forumleden die zelf willen kunnen ingrijpen om aan andere forumleden een waarschuwing uit te delen etc, een posting te kunnen verwijderen,etc.

Ik heb eerder gezegd, je kan niet en mee-discussieren en ook scheidsrechter zijn
Dat kan prima. Dit gebeurt op andere fora wel en hoeft niet tot onmogelijke situaties te leiden.
Op dit forum gaat dat niet lukken Alfatron. Dan krijg je dat een bepaald kliekje elkaar gaat tippen. Zo houdt het pestgedrag nooit op. En dat is al ruim 15 jaar hier een probleem.
Ik denk dat de meeste mensen er wel iets van zou willen maken. Je hebt alleen mensen nodig die niet bang zijn als mensen opstappen, maar gaan voor de afgesproken waarden. Dat is een kwestie van de juiste mensen uitkiezen.

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

kuklos schreef:
22 sep 2020 19:49
Ergens in 2004, 2005 of 2006 is het kunnen reageren zonder in te loggen al afgeschaft.
Klopt....ik zeg toch ook VER verleden...

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
22 sep 2020 19:45
In een ver verleden ben ik bij dit forum terechtgekomen omdat trosradar het platform was vanwege de legiolease affaire. Dat was in de tijd dat je niet hoefde in te loggen maar ook als gast kon reageren.
Ongetwijfeld. En wat is er in de tussenliggende 15 jaar dan gebeurd?

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Volgens mij bedoelde de moderator dat feedback op elkaar via PM moet en in dit topic uitsluitend feedback op het forum. Dat is teminste het forumbeleid dat de moderatie al enkele malen heeft gecommuniceerd.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

omega19 schreef:
22 sep 2020 17:29
Ik heb eerder gezegd, je kan niet en mee-discussieren en ook scheidsrechter zijn
Grappig. Op vrijwel ieder forum is dat precies wat de moderatoren doen... ofwel: het kan prima.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

CarlaHeusden schreef:
22 sep 2020 17:28
De redactie/beheerder heeft gevraagd om via PM om feedback te geven, en dat ga ik dus ook doen en niet hier. Hier verder modderen heeft geen zin en is ook niet erg constructief.
Wat vreemd, feedback geef je toch in dit feedbacktopic?
Erthanax schreef:
22 sep 2020 20:10
Volgens mij bedoelde de moderator dat feedback op elkaar via PM moet en in dit topic uitsluitend feedback op het forum. Dat is teminste het forumbeleid dat de moderatie al enkele malen heeft gecommuniceerd.
Feedback op elkaar via een PM , ( zou idd beter zijn !) maar dat gaat niet gebeuren , 🤣 men doet dat niet, men brandt liever elkaar in het openbaar af.😡

Gesloten