LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
nelly.van-os

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door nelly.van-os »

gosewijn schreef:
24 sep 2020 15:32
nelly.van-os schreef:
24 sep 2020 15:19
Kort geleden een onderwerp geplaatst hier en er is wel wat gebeurt in die tijd.

Ik kreeg een mail van Radar en ben inmiddels ook al in de radio uitzending van stax&toine geweest. Radar heeft contact opgenomen met woningstichting Woonlinie, ikzelf heb een brief gestuurd maar Woonlinie wil momenteel geen kant op. Misschien handig om te zoeken op: 11 jaar onterecht huurverhoging betaald' Ik voel me besodemieterd'' NPO Radio1. Hier krijg je het verhaal duidelijk te lezen. Zo vreemd dat overal staat beschreven dat het niet mag maar vervolgens wordt er om de pot heen gedraaid.
Wat doe je dan zelf Nelly . Jij hebt zelf hier op het forum ook niet alles verteld . De wbv heeft ook aangegeven dat zij kontakt met je zouden opnemen ,ook dat geef je hier niet aan .
Jij wilde een nieuwe moderne wc ,terecht dat je die zelf moet betalen .
Dan moet je me daar eerst de tijd voor geven, de radio uitzending was gisteren. Is het dan vreemd dat je dit vandaag pas leest, maar vandaag hebben ze gebeld en maandag heb ik een afspraak. Maar door het gezeik hier van jullie laat ik het hierbij.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Maar door het GEZEIK hier van jullie laat ik het erbij.” Mogen we dan op de nieuwe pot? 😁

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door hebra98 »

Weet u of andere huurders ook vernieuwingen hebben gekregen aan hun woning?
En of hiervoor ook een huurverhoging is gerekend.

Als dat zo is, kan het nogal in de papieren lopen, dat onderhoud wat ze verhalen op de huurders.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door hebra98 »

Lady1234 schreef:
24 sep 2020 19:19
“Maar door het GEZEIK hier van jullie laat ik het erbij.” Mogen we dan op de nieuwe pot? 😁
>>
Ja, jij mag wat mij betreft ZEKER de pot op, dan spoel ik je wel weg. :twisted: :twisted:

nelly.van-os

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door nelly.van-os »

Geip Suusje schreef:
16 sep 2020 19:47
@nelly
Ik kan me voorstellen dat je pissig bent over weer de zoveelste huurverhoging.
Die gaat soms ver uit boven de inflatie, terwijl juist de lagere inkomens alsmaar achterblijven.
Dan zou ik ook in de "zeikmodus" kunnen schieten.
Maar ik denk echt dat je die oude huurverhoging niet kan terugdraaien. Je hebt er, naar ik aanneem, een mooi toilet voor teruggekregen. Dat is ook wat waard. Sterkte.
Niet pissig over de huurverhoging, het gaat er mij om dat ze mij elf jaar terug hebben laten tekenen voor iets wat wettelijk gezien niet mag. en waar ik nu al die jaren voor betaal. Zou het wettelijk zo mogen hoor je mij niet maar nu voel ik me toch echt belazerd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat u zich belazerd voelt is nu wel genoeglijk bekend. U heeft dat landelijk op NPO Radio 1 kunnen verkondigen. Ben wel benieuwd hoeveel u aan huur betaalt per maand en hoe zwaar dit onrecht op uw budget drukt. Je kan ook zeggen: ik woon al een jaar of veertig naar genoegen in dit huis voor een lage huur en tel mijn zegeningen.

nelly.van-os

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door nelly.van-os »

hebra98 schreef:
24 sep 2020 19:20
Weet u of andere huurders ook vernieuwingen hebben gekregen aan hun woning?
En of hiervoor ook een huurverhoging is gerekend.

Als dat zo is, kan het nogal in de papieren lopen, dat onderhoud wat ze verhalen op de huurders.
Nee dat weet ik niet. Morgen een gesprek bij de wbv, eerst maar even afwachten alvorens ik verdere stappen ga ondernemen.

nelly.van-os

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door nelly.van-os »

Bob Schurkjens schreef:
26 sep 2020 21:22
Dat u zich belazerd voelt is nu wel genoeglijk bekend. U heeft dat landelijk op NPO Radio 1 kunnen verkondigen. Ben wel benieuwd hoeveel u aan huur betaalt per maand en hoe zwaar dit onrecht op uw budget drukt. Je kan ook zeggen: ik woon al een jaar of veertig naar genoegen in dit huis voor een lage huur en tel mijn zegeningen.
Ik heb een lage huur en dit onrecht drukt ook niet op mijn budget, het gaat erom dat ze mij een overeenkomst hebben laten tekenen die naar mijn inziens in strijd is met de wet.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: 11 jaar lang betaald voor eenmalig onderhoud aan toilet

Ongelezen bericht door Lowieze »

nelly.van-os schreef:
27 sep 2020 17:07

Ik heb een lage huur en dit onrecht drukt ook niet op mijn budget, het gaat erom dat ze mij een overeenkomst hebben laten tekenen die naar mijn inziens in strijd is met de wet.
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen, het laatste kan u een heleboel energie, tijd en geld gaan kosten.
Soms moet je je er maar bij neerleggen dat je aan het kortste eind zult trekken.

Gesloten