LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.butterfly

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
vtecboy

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door vtecboy »

ik vind die ber bv maar zielig.
ik belde hem maar hij wou zen naam niet zeggen.
ik denk dat ber bv wel een keer aan de beurt is.
we zoeken hem een keer op in emmen.
ik weet hem al te vinden.

oplichters met een zwak imago .
makkelijker geld verdien kunnen ze niet.
zo lang de mensen maar betalen

kathleen

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door kathleen »

Hallo iedereen

Ben ik even opgelucht. Ik heb ook zo'n brief gekregen, ik moet ook 576.69 euro betalen omdat ik lid zou zijn van een site. Ik heb op 31 december 2003 (!) samen met een vriendin op oudjaar voor de lol gratis video's besteld. Blijkbaar ben je dan plots lid ergens van. Ik heb daarna nog eens video's ontvangen, maar die heb ik teruggestuurd. Ik werd al bang toen ik de brief las, maar nu ik deze reacties lees, voel ik me opgelucht. Ik vind het wel heel erg dat er waarschijnlijk een hoop mensen zijn die toch betalen, totaal onnodig. Ik vraag mij af hoe het kan dat deze man (1???) zomaar mensen laat betalen. Is dat niet strafbaar of zo? Ik zou die kerel willen in beschuldiging stellen, maar ik heb geen idee met wie ik te maken heb, dus dat maakt het wel moeilijk. Als er nu genoeg klachten van mensen hier zijn, kunnen we dan samen niets doen? Groetjes!

charlotte28jr

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door charlotte28jr »

Ik ben het helemaal met je eens Kathleen, gewoon met z'n allen aangifte doen ,misschien wordt die ******* dan eindelijk gepakt
:twisted:


gr Charlotte

vtecboy

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door vtecboy »

gewoon laten lopen die kerel.
word ie gepakt dan doet ie het toch zo weer

afz twentenaar

Anoniem 2

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door Anoniem 2 »

Jullie zijn niet alleen, ga maar eens naar de Kassa site van de Vara. Er is zelfs een forum thread met 108 pagina's !! Deze man verstuurd niet alleen DVD's maar heeft ook malafide websites etc.

charlotte28jr

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door charlotte28jr »

Oproep!!!!

Wil ieder die door deze firma een brief heeft gehad zich melden bij www.internetoplichting.nl

Ik ben daar gestart met dit onderwerp en de Moderators daar gaan het bedrijf helemaal na pluizen.

Alvast bedankt voor uw medewerking!



Gr Charlotte

jaja wijook

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door jaja wijook »

ook wij hebben te maken met dit bedrijf
maar we hebben wel eenadres entelefoon nummer hahahaa
maar opnemen ho maar

charlotte28jr

Re: www.butterfly

Ongelezen bericht door charlotte28jr »

A.s zaterdag 19 februari komt dit vage bedrijf aan de orde in Kassa!

allemaal kijken dus, misschien krijgen we tips hoe te handelen?



gr Charlotte

Gesloten