Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30758
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Jose2501 schreef:
26 sep 2020 08:32
Een tip voor RADAR: weiger gratis e-mailadressen als GMAIL enz.
En als iemand alleen maar een gmail adres heeft? Die mag dan gelijk niet meer meedoen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zit hier nog met mijn Zonnet emailadres. Mag dat dan wel?

En waar is het topic over de waterschapsbelasting gebleven? Ik vind dat de moderatie een apart draadje moet starten met verwijderde topics. Dit is niet transparant zo.

Moneyman
Berichten: 30039
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sowieso is het handig als transparant is als de mods ingrijpen.

Gisteren plaatste ik een reactie opnieuw omdat ik dacht dat de vorige niet goed opgeslagen was, maar uit een reactie van een forumlid begreep ik dat de vorige verwijderd was. Dat was nergens uit te herleiden: geen pb, geen opmerking in het topic, veel hardere opmerkingen van anderen stonden er nog - oftewel: er was weer ouderwets selectief gemeld en gemodereerd.

Ik snap best dat het weekend is, maar dit werkt natuurlijk niet.

Erthanax
Berichten: 9677
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het waterschaptopic zal wel (aanname, aanname!) verwijderd zijn omdat het is gestart door een afgevaardigde van de Waterschapspartij en daardoor als een politiek topic wordt beschouwd.

Als dat inderdaad zo is (veronderstelling, veronderstelling!) vind ik dat toch jammer, want het onderwerp is toch echt van belang voor consumenten. Zou het topic ook verwijderd zijn als het door een anoniem forumlid zou zijn gestart?

Elke halve gare kan met boemerang- en parallel-accounts allerlei onzin plaatsen, maar een keurig topic over een keurig onderwerp niet, omdat de TS aangeeft van een politieke partij te zijn. Ik begrijp dat wel enigszins, voor je het weet heeft elke partij een reeks topics, maar jammer vind ik het wel.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
28 sep 2020 09:06
Sowieso is het handig als transparant is als de mods ingrijpen.

Gisteren plaatste ik een reactie opnieuw omdat ik dacht dat de vorige niet goed opgeslagen was, maar uit een reactie van een forumlid begreep ik dat de vorige verwijderd was. Dat was nergens uit te herleiden: geen pb, geen opmerking in het topic, veel hardere opmerkingen van anderen stonden er nog - oftewel: er was weer ouderwets selectief gemeld en gemodereerd.

Ik snap best dat het weekend is, maar dit werkt natuurlijk niet.

Eens! Ik noem dat Primark moderatie.

Van mij mogen ze bij degene wiens vinger geplakt lijkt te zitten op de Meldknop, de knop eens een weekje op non-actief zetten.

CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

Eens! Ik noem dat Primark moderatie.
Van mij mogen ze bij degene wiens vinger geplakt lijkt te zitten op de Meldknop, de knop eens een weekje op non-actief zetten.
Uw uitspraak is tegenstrijdig met wat de moderatie juist wel wilt, melden via de knop om dat oeverloos geouwehoer, beledigingen eens te stoppen. Blijf zakelijk to the point.

witte angora
Berichten: 30758
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Kortom, de grote boze melder heeft zichzelf geïdentificeerd. Mooi, weten we dat ook weer.

Carla, je gaat net als onder andere Elle Bloemetjes in mijn negeerlijstje. Niet dat ik nog op je reageerde; dat heeft toch geen nut.

J. Deltoer
Berichten: 3080
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
28 sep 2020 13:10
Kortom, de grote boze melder heeft zichzelf geïdentificeerd. Mooi, weten we dat ook weer.

Carla, je gaat net als onder andere Elle Bloemetjes in mijn negeerlijstje. Niet dat ik nog op je reageerde; dat heeft toch geen nut.
Persoonlijk heb ik nog nooit iets gemeld. Hoe zit dat met u witte angora?

CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

Nogmaals, leef de regels na en dat geldt ook voor jou WA. Zakelijk reageren! en ouwehoeren in de ouwehoer kamer met een bakkie.

U gaat me toch niet vertellen dat je die knop niet weet te vinden? :roll:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Mensen, als de moderatie stilzwijgend actief is, heeft dat een oorzaak: er ligt zo'n berg meldingen, dat het teveel tijd vraagt om elke melding apart langs te lopen, berichtje terug te geven en aanpassingen te doen.
Niet klagen, maar proberen niet terug te vallen in oude gewoonten. 1000 mensen, 1000 meningen, dat is een forum.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door marnix »

Jablan schreef:
28 sep 2020 13:34
Mensen, als de moderatie stilzwijgend actief is, heeft dat een oorzaak: er ligt zo'n berg meldingen, dat het teveel tijd vraagt om elke melding apart langs te lopen, berichtje terug te geven en aanpassingen te doen.
Niet klagen, maar proberen niet terug te vallen in oude gewoonten. 1000 mensen, 1000 meningen, dat is een forum.
welk een aanname!

witte angora
Berichten: 30758
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
28 sep 2020 13:12
witte angora schreef:
28 sep 2020 13:10
Kortom, de grote boze melder heeft zichzelf geïdentificeerd. Mooi, weten we dat ook weer.

Carla, je gaat net als onder andere Elle Bloemetjes in mijn negeerlijstje. Niet dat ik nog op je reageerde; dat heeft toch geen nut.
Persoonlijk heb ik nog nooit iets gemeld. Hoe zit dat met u witte angora?
Vraag het de moderator - zelden.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

J. Deltoer schreef:
28 sep 2020 13:39
Precies Jablan, vanavond is er ook weer een uitzending en ik kan me voorstellen dat dat meer prio heeft dan het notoire meldknop gedruk van steeds dezelfde zogenaamde oudgedienden.
U schijnt inzicht te hebben wie de meldknop gebruikt? Heel apart.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

kappen nou. Dit gaat nergens meer over

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

omega19 schreef:
28 sep 2020 14:20
kappen nou. Dit gaat nergens meer over
Dit gaat zeker ergens over. En het is het Feedback topic, dus het gemeld is on topic.

J. Deltoer
Berichten: 3080
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
28 sep 2020 14:45
omega19 schreef:
28 sep 2020 14:20
kappen nou. Dit gaat nergens meer over
Dit gaat zeker ergens over. En het is het Feedback topic, dus het gemeld is on topic.
Lady1234 schreef:
28 sep 2020 14:16
U schijnt inzicht te hebben wie de meldknop gebruikt? Heel apart.
witte angora schreef:
28 sep 2020 13:10
Kortom, de grote boze melder heeft zichzelf geïdentificeerd. Mooi, weten we dat ook weer.
Ohne worte....

witte angora
Berichten: 30758
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Leuk, om dingen uit hun verband te trekken. Maar dat is nu eenmaal een oude-vossen-streek van je, Jules.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Lady1234 schreef:
28 sep 2020 14:16
U schijnt inzicht te hebben wie de meldknop gebruikt? Heel apart.
Ach, lieve Lady, ik heb magische krachten.
Nee, zonder gekheid, ik heb jaren een ander forum beheerd, weet hoe beheer- en moderatorpaneel werken, weet hoe community's werken en dankzij de reacties van de moderatoren in dit topic kun je wel een en ander combineren.
Anderen zijn weer heel goed in het herkennen van robots, tweede accounts of halen binnen no-time de ontbrekende informatie achter een klacht boven water. Bij elkaar is dit een behulpzame community.

Nog even in het algemeen: als je een opmerking als grapje of plaagstoot bedoeld, misschien ook om een ander te prikkelen, zet er dan een ster voor en achter. Dat vervangt de smileys en zo heb je minder last van mensen, die jouw reactie direct persoonlijk opvatten en in de hoogste boom klimmen of op de meldknop rammen. Voorbeeld: *glimlach*

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@jablan

Mijn reactie was uiteraard voor Deltoer. Ik heb zijn reactie ook gequote. Dus wat moet ik met uw kennis van fora?

En wat moet ik met uw advies over sterretjes en smileys? Hoe ik een reactie plaats, maak ik zelf wel uit.

J. Deltoer
Berichten: 3080
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
28 sep 2020 17:28


Mijn reactie was uiteraard voor Deltoer.
Meneer Deltoer graag...ik noem u ook lady....

Gesloten