LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Forero?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Is geen woord Frans bij Moneyman. Wie de schoen passe....

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is "past" en "trekke", als ik zo vrij mag zijn.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

U mag, en u hebt gelijk.

Sjaakmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2020 11:17

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Sjaakmans »

Helaas ben ik ook slachtofffer geworden van Forero, dus dropshipping.

Via een advertentie op Insta op 24 aug. j.l. een bestelling geplaatst van een telefoon dockingstation t.w.v. €29,95.
Deze wel met creditcard betaald.
Heb na een week wel een mailtje gestuurd met de vraag naar de levertijd, voorzien van track&trace-code.
Nooit een reactie gehad. Domeinnaam bestaat niet etc.
Volgens mij is de Track&trace code een uit de duim gezogen nummer :(

25/09: Inmiddels contact gehad met mijn bank. Deze hebben een dossier aangemaakt. De naam Forero hebben ze meerdere malen voorbij zien komen....

Hopen dat ik het nu vergoed krijg.

Wordt vervolgd......

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat dockingstation kan best nog binnenkomen

Yvonne knetsch
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2020 19:05

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Yvonne knetsch »

Een herhaling van alle verhalen over de forerolampen.
Ook ik heb 2 lampen besteld 1+1 gratis, reclame via instagram op 24-8-2020, €29,95
2-9-2020 kreeg ik nog een bericht dat ze waren verzonden en of ik maar via track en trace al mn gegevens wilde invullen. Toen kreeg ik al argwaan. Niet gedaan en wachten op de lamp...Vorige week ontving ik één lullig plastic lampje, ik lees nu dat er meer mensen dit hebben toegestuurd gekregen. Site van forero is uit de lucht en verder niets meer te vinden over dit merk.
Opgelicht dus. Leermoment, nooit meer op advertenties reageren

anietje1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2020 10:20

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door anietje1964 »

even een update over mijn eerder geplaatste bericht, ik heb vandaag toch eindelijk mijn schoonmaakborstel thuis gekregen, en inderdaad, het komt dus uit china vandaan , zag er voor de rest normaal bruikbaar uit, maar heb er geen 2 gekregen zoals op de site stond, maar ik heb tenminste nog iets thuis mogen ontvangen en het werkt ook nog, maar wil niet zeggen dat ik het goedkeur zoals er met je word omgegaan, geen contact kunnen krijgen en geen antwoorden op je mails krijgen, blijft een rare zaak dit... :roll: :shock:

marleenvanarendonk
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2020 23:36

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door marleenvanarendonk »

bij forero/(colio) fietszadel en lamp besteld, betaald en levering van 1 zadel en 1 lamp gekregen, ondanks actie van 1+1. Geleverde voldeed niet aan het bestelde: een race-zadel ipv een gewoon zadel en een lullig lampje. Geen 29 euro p.st. waard. Geen retourbiljet bij verpakking. Moet via de site - geen respons, telefoonnummer niet te verkrijgen wanneer je op het icoontje drukt

sake1987

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door sake1987 »

anietje1964 schreef:
28 sep 2020 16:24
even een update over mijn eerder geplaatste bericht, ik heb vandaag toch eindelijk mijn schoonmaakborstel thuis gekregen, en inderdaad, het komt dus uit china vandaan , zag er voor de rest normaal bruikbaar uit, maar heb er geen 2 gekregen zoals op de site stond, maar ik heb tenminste nog iets thuis mogen ontvangen en het werkt ook nog, maar wil niet zeggen dat ik het goedkeur zoals er met je word omgegaan, geen contact kunnen krijgen en geen antwoorden op je mails krijgen, blijft een rare zaak dit... :roll: :shock:
Leer voor de volgende keer, kijk eerst even op Aliexpress.

MyraEeken
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2020 13:23

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door MyraEeken »

In augustus heb ik een bestelling geplaatst bij Forero. Mooie cherry wcborstels (1+1 gratis) en een sfeervolle Comfylamp (1+2 gratis). Het heeft heel lang geduurd. Op 7 september kreeg ik een mailtje dat de bestelling onderweg was. Uiteindelijk heb ik vorige week een pakketje ontvangen, beetje klein van stuk. Erin zaten een heel bijzondere platte WCborstel en een heel andere lamp dan ik had besteld.

Dus er is een levering geweest, maar absoluut niet wat ik had besteld. En inderdaad, het mailadres en de website bestaan niet. Toch wel een zeperd hoor. En natuurlijk: het adagium 'als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo' geldt ook hier. En argwaan over mogelijke leveringen via China of andere hele verre landen is er ook. Volgens mij zijn vele van ons prima weldenkende mensen. En toch maken dit soort bedrijven het vertrouwen dat er nog was in internetbestellingen flink stuk. Nou, dat wilde ik even kwijt.

sake1987

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door sake1987 »

En natuurlijk: het adagium 'als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo' geldt ook hier.
Maar het was niet te mooi om waar te zijn, want bij Ali had je het rechtstreeks voor een kwart gekocht.

tonapeldoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2015 08:07

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door tonapeldoorn »

Ik heb via een reclamespot bij Facebook 3 Comfy light lampen (w.o. 2 gratis) besteld bij de firma FORERO en via Ideal betaald.
Niets geleverd en geen enkele reacties op mijn e-mails.

Ik heb het idee dat ik opgelicht ben en heb aangifte gedaan bij de politie.

Zijn er meer mensen die "slachtoffer" zijn van de firma FORERO?

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die ervaringen staan toch boven u?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door hebra98 »

tonapeldoorn schreef:
03 okt 2020 15:51
.....

Zijn er meer mensen die "slachtoffer" zijn van de firma FORERO?
>>
Was denk ik een tikfoutje.

Moest zijn...

Er zijn (veel) meer mensen die "slachtoffer" zijn van de firma FORERO!

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door thecure »

Miranda2020 schreef:
12 sep 2020 17:28
ik zelf verantwoordelijk maar met het verdwijnen van alle fysieke winkels lijkt het wel dat je straks niet anders meer kunt. En ik me ouders maar waarschuwen, met kijk uit, pas op......en dan doe ik het nu zelf. Zucht.
Niet anders kunt??? Jawel, bij goede webwinkels bestellen.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ja. Één plus twee GRATIS, dat kan je niet laten lopen. 😡😳😡

marianvandiemen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2020 08:15

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door marianvandiemen »

Ik had zadels besteld bij Forero (actie 1 + 2) Na lang wachten kwam er 1 zadel binnen en nog een andere ook. Geen adres gegevens voor retourneren, stond in de advertentie vermeld binnen 2 weken mag je retourneren en krijg je je geld terug) Die weken zijn inmiddels verlopen maar ik dorste het niet te retourneren want dan heb je helemaal niks, want je moet maar afwachten of je geld teruggestort wordt.
Moet ik aangifte doen bij de politie voor oplichting?
Of wat kan ik anders hier aan doen?

gr Marian

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als de zadels niet naar de zin zijn, verkoop ze dan. Bijvoorbeeld op Marktplaats. Hebt u nog een beetje geld terug.

sake1987

Re: Ervaringen met Forero?

Ongelezen bericht door sake1987 »

marianvandiemen schreef:
08 okt 2020 00:59
Ik had zadels besteld bij Forero (actie 1 + 2) Na lang wachten kwam er 1 zadel binnen en nog een andere ook. Geen adres gegevens voor retourneren, stond in de advertentie vermeld binnen 2 weken mag je retourneren en krijg je je geld terug) Die weken zijn inmiddels verlopen maar ik dorste het niet te retourneren want dan heb je helemaal niks, want je moet maar afwachten of je geld teruggestort wordt.
Moet ik aangifte doen bij de politie voor oplichting?
Of wat kan ik anders hier aan doen?

gr Marian
U bent niet opgelicht want u hebt het product gekregen.
En u hebt hel veel rechten, maar krijg ze maar eens.
Volgende keer niet meer kopen via Facebook enz, maar gelijk naar Alie

Gesloten