LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Totdat alcohol zelf je beste maat wordt. Daar kunnen ook hele volksstammen over meepraten. Maar dat doen ze niet uit schaamte en ongemak. Mega taboe-onderwerp.

https://www.parool.nl/nieuws/tijd-voor- ... ~b83b8c7b/

Alcohol leidt trouwens tot vitaminetekort waardoor je wellicht supplementen nodig hebt.

Nijogeth
Berichten: 9971
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je weet alleen niet of mijn whisky consumptie nu zo overdreven groot is. Een fles in de 2 weken en dan houdt het in mijn geval wel op.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Was ook niet persoonlijk bedoeld maar in algemene zin.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
30 nov 2020 19:28
Je weet alleen niet of mijn whisky consumptie nu zo overdreven groot is. Een fles in de 2 weken en dan houdt het in mijn geval wel op.
Ik zou graag een goed glas met je willen drinken, omdat dat een stuk lekkerder discussieert dan digitaal. Maar helaas... :wink:

J. Deltoer
Berichten: 3082
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
30 nov 2020 19:52
Nijogeth schreef:
30 nov 2020 19:28
Je weet alleen niet of mijn whisky consumptie nu zo overdreven groot is. Een fles in de 2 weken en dan houdt het in mijn geval wel op.
Ik zou graag een goed glas met je willen drinken...
Niet doen Nijogeth...voor je het weet wordt je hele voorraad in beslag genomen

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Brahms schreef:
30 nov 2020 08:45
Je consulent kan veel beweren, maar zolang mensen er baat bij hebben zijn voedingssuplementen gewoon nodig in situaties waarbij het lichaam een grotere vraag heeft dan gezond eten kan bieden.
Ieder praat in zijn / haar eigen straatje, ook jou consulente, welke je overigens helemaal niet nodig hebt in je strijd tegen overgewicht.
Gewoon gezond eten, meer bewegen en er zijn volop leuke gratis fitness programma's op internet te vinden om te trainen.
We zeggen hetzelfde. Ik ben door de huisarts doorverwezen naar een afvalconsulent, omdat ik een verkeert voedingspatroon had. Ik had daar wat hulp bij nodig. Onderstaande maakte mij een hoop duidelijk.

https://www.avrotros.nl/actualiteit/ite ... ie-maffia/

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Petra1987 »


Nijogeth
Berichten: 9971
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
30 nov 2020 20:56
Niet doen Nijogeth...voor je het weet wordt je hele voorraad in beslag genomen
Tegen de tijd dat ie naar huis gaat is die voorraad al lang opgedronken. Ik heb er namelijk nooit meer dan 2 op voorraad, wel nog wat andere flessen drank (bepaalde soorten wodka, de Malibu die een vriendin graag drink, rum, absint). En dat uiteraard allemaal in een globebar. De slijterij is bij mij op 150 meter lopen, als ik ooit wat nodig heb, kan ik dat stukje nog wel zwalkend afleggen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Brahms »

Petra1987 schreef:
30 nov 2020 22:03
Voedingssupplementen zijn zinloos
https://www.kwakzalverij.nl/behandelwij ... n-zinloos/
Volgens de door jou (bij herhaling) aangehaalde site is zowat alles zinloos. Eigenlijk is dat ook wel zo, het hele leven is eigenlijk zinloos als je goed nadenkt..........

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Doen voedingssupplementen wat ze beloven?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Brahms schreef:
01 dec 2020 00:48
Petra1987 schreef:
30 nov 2020 22:03
Voedingssupplementen zijn zinloos
https://www.kwakzalverij.nl/behandelwij ... n-zinloos/
Volgens de door jou (bij herhaling) aangehaalde site is zowat alles zinloos. Eigenlijk is dat ook wel zo, het hele leven is eigenlijk zinloos als je goed nadenkt..........
Ze krijgen keer op keer gelijk. Het leven is niet zinloos, het kan best heel mooi zijn, mits je de juiste voedingssupplementen slikt. Even alle gekheid op een stokje, er zijn een paar goede voedingssupplementen en dit is bijvoorbeeld vitamine D voor in de winter, als je weinig zonlicht krijgt.

Gesloten