Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik kan geen bijlage bijvoegen.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
22 dec 2020 14:07
Volgens mij kan ik nog steeds geen afbeeldingen toevoegen.
Ik wel. Alleen niet als bijlage.
Afbeelding

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
22 dec 2020 14:48
hebra98 schreef:
22 dec 2020 14:07
Volgens mij kan ik nog steeds geen afbeeldingen toevoegen.
Ik wel. Alleen niet als bijlage.
Afbeelding
>>
Deze heb je vast niet via een upload erbij gezet?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Edit.. Systeem wil niet meewerken... :oops:

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
22 dec 2020 14:59
Deze heb je vast niet via een upload erbij gezet?
Klopt, daarom schreef ik "niet als bijlage". Posten via een host gaat dus wel gewoon goed.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Moneyman schreef:
22 dec 2020 15:23
hebra98 schreef:
22 dec 2020 14:59
Deze heb je vast niet via een upload erbij gezet?
Klopt, daarom schreef ik "niet als bijlage". Posten via een host gaat dus wel gewoon goed.
>>
Ik zet het er niet bij via mijn eigen host, dan ben ik wel errug makkelijk te traceren.. :twisted:

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gelukkig zijn er legio image-hosts ;)

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Klopt, maar daarmee is dit forum nog niet "weer volledig functioneel" :mrgreen: :mrgreen:

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Revoked »

hebra98 schreef:
22 dec 2020 16:30
Klopt, maar daarmee is dit forum nog niet "weer volledig functioneel" :mrgreen: :mrgreen:
Dus je wil je toch je "eigen host" gebruiken, maar dan niet herleidbaar. Dat kan niet via PhP. Maar goed ook, de bots kunnen tegenwoordig meer dan je hoopt dankzij IA.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Revoked schreef:
22 dec 2020 17:11
hebra98 schreef:
22 dec 2020 16:30
Klopt, maar daarmee is dit forum nog niet "weer volledig functioneel" :mrgreen: :mrgreen:
Dus je wil je toch je "eigen host" gebruiken, maar dan niet herleidbaar. Dat kan niet via PhP. Maar goed ook, de bots kunnen tegenwoordig meer dan je hoopt dankzij IA.
>>
Nee, ik wil niet mijn eigen host / domein gebruiken omdat ik dan mijn identiteit niet kan beschermen.
Op die host draaien domeinen met websites waar mijn informatie staat.
Dus, als ik hem op één van die domeinen zet (en als host gebruik) dan ben ik niet meer een anonieme gebruiker van dit forum voor de andere leden van dit forum.
De mods kunnen uiteraard wel herleiden, a.d.h.v. de info die ik ze gewoon eerlijk heb gegeven.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:
24 dec 2020 16:03
Beste mensen,

Discussies óver de discussie zijn niet toegestaan. Houd bijdragen s.v.p. inhoudelijk relevant. We hebben enkele offtopic berichten verwijderd.

Fijne dagen alvast!
Radar Forummoderatie
Beste Radar team,

Ik ben van mening dat jullie on-topic berichten hebben weggehaald. In deze discussie worden standpunten ingenomen. In andere discussies zijn tegenovergestelde standpunten ingenomen. Daarop wijzen is m.i. on-topic. Je kan niet stellen dat er niets gekocht kan worden als er geen voorraad is en elders dat dropschipper wel koopovereenkomst kunnen sluiten. Deze standpunten zijn in strijd met elkaar en dan is er dus een intern conflict. Je kan of van mening zijn dat voorraad vereist is of dat voorraard niet vereist is, maar je kan daar niet uit kiezen afhankelijk van de winkel.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het forum heeft nog steeds de hik:
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 79: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik vind het vreemd dat Radar niets doet tegen de TS van het kersenbloesem topic ondanks dat deze tegen andere forumleden liep te schelden en onfatsoenlijk reageerde

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door sylvesterb »

juliomariner schreef:
24 dec 2020 16:57
Ik vind het vreemd dat Radar niets doet tegen de TS van het kersenbloesem topic ondanks dat deze tegen andere forumleden liep te schelden en onfatsoenlijk reageerde
Vind die reactie ook erg raar:
We zullen contact opnemen met de persoon die zijn ervaring wilde delen, die kan eventueel zelf een topic openen.
Die persoon was mensen via PM's aan het uitschelden en was zeer onbeschoft en die wil je "belonen" met een eigen topic?????? Waarom is deze persoon niet verwijderd van het forum, er was namelijk geen ontopic discussie, maar meneer zegt zaken die feitelijk niet klopte, waarbij de oorspronkelijke topicstarter ook helemaal niet geholpen is.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

hebra98 schreef:
22 dec 2020 14:07
Volgens mij kan ik nog steeds geen afbeeldingen toevoegen.
>>
Moderators....Radar..... ^SK ^YB

Ik (en anderen wellicht ook) kan nog steeds geen afbeeldingen uploaden in het forum en gebruiken in een topic.

Zijn jullie je hiervan bewust?

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Is het misschien mogelijk dat als er een topic door de mods wordt verwijderd er een korte mededeling wordt geplaatst met de reden.
Het BCC topic is (terecht) verwijderd want probleem was eigenlijk geen probleem maar ik was nog in discussie met TS. Die discussie kan ik helaas nu niet afmaken.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Wat betreft de afbeeldingen: hier wordt naar gekeken. Kan door de vakantie en de feestdagen wat langer duren. Is er nog iets anders wat volgens jullie niet helemaal lekker werkt?

Het BCC-topic heb ik net op verzoek van TS gesloten. We plaatsen niet altijd een uitleg, omdat dit anders iets teveel van het goede wordt. In dit geval was het wel handig geweest, goed dat je het aangeeft.

Groet en fijne dag,
Radar ^YB

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dank voor de snelle reactie en uitleg.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bob Schurkjens schreef:
01 jan 2021 04:19
Zal deze haarkloverij eindigen met een slotje in 2021? We gaan het meemaken.
Bob, stel je toch niet zo aan. Er wordt een discussie gevoerd en daarbij worden argumenten uitgewisseld. Hierbij worden geen huisregels overtreden. De huisregels vermelden expliciet dat het forum er is zodat de leden kunnen praten over consumentenkwesties. Maar wanneer mensen dat doen zijn er altijd mensen die roepen: slotje! "Er zijn mensen die praten over consumentenkwesties praten, doe daar wat aan." De constante roep om slotjes is niets anders dan een uiting van een wens om de eigen wil aan anderen op te leggen. Er is niet een daadwerkelijk probleem. Het is wenselijk dat Radar dit gedrag een halt toeroept, omdat het onbevordelijk is voor de sfeer op het forum.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

Toch heeft Bob wel een punt. Het gaat in zulke gevallen, die eindeloos lijken, helemaal niet meer om een antwoord op een vraag van een TS, want die reageert al lang niet meer maar meer over “ en toch heb ik gelijk”.
Er komt geen einde aan en uiteindelijk is niemand er meer bij gediend.
Steeds zijn het ook weer dezelfde forummers die zich hier schuldig aan maken.
En bij dat gedrag moet Radar wel ingrijpen, want zelf gaan ze maar door zonder schijnbaar in de gaten te hebben waar ze mee bezig zijn.

Gesloten