LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl brievenbussen nu al weg

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Post.nl brievenbussen nu al weg

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij schreef de TS dit, en dan kom je inderdaad tot 2 weken uit:
Brahms schreef:
24 dec 2020 15:30
laten we de oranje brievenbussen maar weghalen tot 6 januari,

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Post.nl brievenbussen nu al weg

Ongelezen bericht door berndv »

witte angora schreef:
27 dec 2020 00:09
M.i. is het toch echt tijd het oude postkantoor weer in ere te herstellen. Hoeft niet in die pompeuze gebouwen van vroeger; het mag ook een kantoortje ergens op een industrieterrein zijn. Of doe het desnoods in de bibliotheek of zoiets. Voor mijn part in het bejaardentehuis, in de koffiehoek of zo. Daar gebeurt doorgaans ook niet zo bijster veel. Maken die oudjes ook nog eens wat mee: de postbode komt en gaat, en een hele hoop vreemde mensen die pakjes ophalen.
Als we die "postkantoren" nou in supermarkten doen dan? Lijkt me prima, ruime openingstijden, voldoende personeel en een grote dekkingsgraad en iedereen komt eens in de zoveel tijd wel bij zo'n winkel. Lijkt me een gat in de markt. :D

angel1978
Berichten: 10953
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Post.nl brievenbussen nu al weg

Ongelezen bericht door angel1978 »

witte angora schreef:
30 dec 2020 08:13
Volgens mij schreef de TS dit, en dan kom je inderdaad tot 2 weken uit:
Brahms schreef:
24 dec 2020 15:30
laten we de oranje brievenbussen maar weghalen tot 6 januari,
Maar DE oranje brievenbussen zijn niet weggehaald tot 6 januari. Hier staan ze ook nog gewoon.
Toevallig die van TS wel en dat zal een specifieke reden gehad hebben, anders was die daar niet voor uitgekozen.

angel1978
Berichten: 10953
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Post.nl brievenbussen nu al weg

Ongelezen bericht door angel1978 »

berndv schreef:
30 dec 2020 13:07
witte angora schreef:
27 dec 2020 00:09
M.i. is het toch echt tijd het oude postkantoor weer in ere te herstellen. Hoeft niet in die pompeuze gebouwen van vroeger; het mag ook een kantoortje ergens op een industrieterrein zijn. Of doe het desnoods in de bibliotheek of zoiets. Voor mijn part in het bejaardentehuis, in de koffiehoek of zo. Daar gebeurt doorgaans ook niet zo bijster veel. Maken die oudjes ook nog eens wat mee: de postbode komt en gaat, en een hele hoop vreemde mensen die pakjes ophalen.
Als we die "postkantoren" nou in supermarkten doen dan? Lijkt me prima, ruime openingstijden, voldoende personeel en een grote dekkingsgraad en iedereen komt eens in de zoveel tijd wel bij zo'n winkel. Lijkt me een gat in de markt. :D
Er is een reden waarom die dingen er niet meer zijn.. Als je dat niet oplost gaat m dat dus niet worden.

Gesloten