LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback actie Philips

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gurpvm
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2010 13:48

Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door gurpvm »

Wij hebben eind december een tv gekocht van Philips, er was een actie waarbij 200 euro cashback werd beloofd. Hiervoor moest een formulier online worden ingevuld. Er werd naar de barcode gevraagd die op de doos stond vermeld. Deze hebben we ingescand omdat de doos bij het oud papier stond. Nadat het oud papier is opgehaald ontvangen we een bevestigingsmail van Philips waar wordt aangegeven dat o.a. de originele barcode moet worden opgestuurd. We hebben uitgelegd dat we alleen de scan hebben omdat de doos niet meer in ons bezit was. Nu geeft Philips aan dat de aanvraag om die reden niet in behandeling wordt genomen. We gaan hier natuurlijk niet mee akkoord en proberen contact op te nemen met Philips echter door lukt niet. Na een beetje googelen constateren we dat er veel mensen zijn die klachten hebben over de cashback. Is dit misschien iets voor Radar om aandacht aan te besteden?

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nogal logisch dat de originele code opgestuurd moest worden, anders kan die vode meerdere keren gebruikt worden.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De voorwaarden zoals ik ze ken is dat zowel de originele barcode meegestuurd moet worden als ook de sticker met serienummer. Hieruit is namelijk voor Philips uit te halen dat het bij een erkende dealer is gekocht en de tv ook via Philips Nederland besteld is.
Helaas staan de exacte voorwaarden van uw actie niet meer online, maar het lijkt mij vreemd dat het in uw geval anders zou zijn.

De voorwaarden zijn altijd duidelijk en strak. Iemand anders heeft nu uw doos en kan met die codes het geld terug halen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heeft u de actievoorwaarden niet gekregen bij aankoop? Online zijn wel voorwaarden te vinden.

Bij een soortgelijke actie moet ook de barcode uit de doos worden geknipt:
https://www.philips.nl/c-dam/b2c/promot ... aarden.pdf

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Door deze manier van werken hoeven ze minder uit te betalen maar verkochten wel een TV.......

Zelf bewaar ik de doos tenminste half jaar om bij defect terug te kunnen sturen, plat geslagen onder bed... slaap ik rustiger omdat
ik dan deze makkelijker kan terug sturen, en binnenkort ga ik verhuizen, en heb daarvoor gelukkig nog vele dozen bewaard!

Ook andere merken hadden dit wel vaker, stuk uit doos moeten knippen achteraf.

Wel bedankt voor deze tip!
Volgende keer bij geld terug actie op zoek gaan bij oud papier naar TV dozen!
Krijg je geld voor niets kopen! :mrgreen:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Mijn leverancier snijdt de nodige codes uit de doos en neemt de doos en de codes mee en verstuurt alles naar de importeur.

€Consument€
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2021 11:44

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door €Consument€ »

Dec 2020 TV gekocht. Aan alle voorwaarden voldaan, incl opsturen originele code! Eerste mail, uw dealer neemt niet deel, NIET JUIST. Dealer heeft bemiddeld, probleem opgelost zou je denken. Weken later, uw code ontbreekt, wederom NIET JUIST. Mail beantwoord met foto van de code, probleem opgelost toch? Tot op heden, (inmiddels 4 weken) geen enkele reactie. Dan maar de rechtsbijstand inschakelen helaas! En dat van een product van Nederlandse bodem!

Moneyman
Berichten: 30022
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je hebt het over vier weken in een tijd waarin dankzij de feestdagen half Nederland thuis zit. Welke termijnen waren er genoemd in de actievoorwaarden?

Of het product al dan niet van Nederlandse bodem komt, wat ik me zee afvraag overigens, is totaal niet relevant.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie Philips

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

€Consument€ schreef:
17 jan 2021 11:58
Dec 2020 TV gekocht. Aan alle voorwaarden voldaan, incl opsturen originele code! Eerste mail, uw dealer neemt niet deel, NIET JUIST. Dealer heeft bemiddeld, probleem opgelost zou je denken. Weken later, uw code ontbreekt, wederom NIET JUIST. Mail beantwoord met foto van de code, probleem opgelost toch? Tot op heden, (inmiddels 4 weken) geen enkele reactie. Dan maar de rechtsbijstand inschakelen helaas! En dat van een product van Nederlandse bodem!
Goh, de meeste klachten hier gaat over de traagheid van dergelijke acties. U hebt in december 2020 de tv gekocht en nu al 4 weken geen reactie gehad. 4 weken geleden was het 20 december. Dus als u de tv op 1 december 2020 gekocht heeft, dan is er binnen 20 dagen (dat zijn maar 14 werkdagen) alles verstuurd, afgewezen, bemiddeld, weer afgewezen en nieuw bewijs verstuurd. Op welke datum hebt u daadwerkelijk gekocht, het komt namelijk erg ongeloofwaardig over.

Gesloten