LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
MariannePeereboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2021 13:26

Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door MariannePeereboom »

Eind november was mijn mediabox stuk, nieuwe opgestuurd gekregen, maar Ziggo slaagt er niet in deze te activeren. Talloze malen gebeld, talloze malen te horen gekregen dat er nu 'experts' mee aan de slag zijn om het op te lossen, dat ik geduld moet hebben, moet afwachten, 'ik kan er niets aan doen, ik ben ook maar een doorgeefluik' en 'ik zet het nu door naar een collega'. Talloze beloftes dat ik 'binnenkort wordt gebeld door een collega' (spoiler: NIET). Ik weet ondertussen echt niet meer wat ik eraan moet doen, het kost verschrikkelijk veel tijd en ergernis. Het frustrerende is dat je geen enkele pressiemiddel hebt als klant. Ja, je kunt naar KPN, maar of ik daar nou wat mee opschiet? En die hebben geloof ik geen BBC in hun pakket? Dat kijken wij vaak. Als iemand een tip heeft, graag. De keuzevrijheid van de consument op de liberale vrije markt: kiezen tussen (semi-)monopolies, zonder mogelijkheden tot sancties bij slechte dienstverlening. Het factureren gaat natuurlijk gewoon door ondertussen, al kan ik dat terugvragen als dit opgelost is. Verheug me al op het volgende traject: waarschijnlijk kan ik dan weer 250 x bellen om te vragen waarom mijn geld nog niet is teruggestort....

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door Jablan »

Heb je dit al via de Ziggo Community gevraagd?

Ik zou nog 1 telefoontje eraan wagen: vraag om een retourdoos voor dit apparaat in ruil voor een nieuwe.

KPN heeft veel zenders, kijk bij deze leverancier welke BBC-zenders in het standaardpakket zitten en welke in een extra pakket.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

BBC 1 en 2 en BBC First zitten standaard in het pakket bij KPN, T-Mobile Thuis en Budget Alles-In-1.

U kunt dat zelf nakijken op o.a. Digitelevisie.nl

sake1987

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door sake1987 »

Eisen dat er een monteur komt.

Bakkert61
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2021 09:46

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door Bakkert61 »

Ongehoord.
Inderdaad eisen dat er een monteur langs komt om het te fixen.
En ik zou je willen adviseren hier: https://community.ziggo.nl/ ook je klacht neer te zetten.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door Berteman »

MariannePeereboom schreef:
10 feb 2021 13:48
En die hebben geloof ik geen BBC in hun pakket? Dat kijken wij vaak. Als iemand een tip heeft, graag. De keuzevrijheid van de consument op de liberale vrije markt: kiezen tussen (semi-)monopolies, zonder mogelijkheden tot sancties bij slechte dienstverlening.[\quote]

Als je graag naar de Britse televisie kijkt: kijk eens naar de mogelijkheden of je een schotel kunt (laten) plaatsen. Met een schoteltje pluk je honderden Britse zenders, zonder abonnement zelf uit de lucht. Natuurlijk is niet alles even interessant, maar BBC 1, 2, 4, Channel 4, Channel 5, ITV 1, 2, 3 of 4 staat hier vaak op. Of één van de vele interessante themakanalen die te ontvangen zijn. .

Ander voordeel vind ik dat je kunt opnemen zoveel je wilt en die op de eigen apparatuur zolang kunt bewaren als je wilt: geen gedoe met opnemen in een wolk.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bakkert61 schreef:
14 feb 2021 10:53
Ongehoord.
Inderdaad eisen dat er een monteur langs komt om het te fixen.
En ik zou je willen adviseren hier: https://community.ziggo.nl/ ook je klacht neer te zetten.
Zo zinloos om een monteur langs te eisen, die monteur gaat een activatie probleem niet oplossen.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm staat welke zenders in het standaard pakket zit. Dit geldt ook voor andere bedrijven die via KPN leveren (Budget, Tele2).

Als je over ga stappen, kijk dan eerst naar je einddatum.

Mocht je bij Ziggo blijven, stuur een officiële klacht via hun contact formulier https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier . Eventueel kan je ook de zaak na schriftelijke klagen ook aanspannen bij geschillencommissie telecommunicatiediensten.

jhogaarts
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008 16:32

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door jhogaarts »

U bent toch wel gestopt met abonnementsgeld te betalen.

J.Dubbeltje
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:26

Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

Ongelezen bericht door J.Dubbeltje »

    Neem contact op met het Ziggo telefoon menu wijzigen/opzeggingen en vraag naar de RETENTIE AFD.
    Mijn ervaring je wordt bij deze afd. van Ziggo erg serieus genomen
    Grtjs.

    Hawk-Eye
    Berichten: 1640
    Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

    Re: Ziggo: al 2,5 maand geen tv

    Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

    sylvesterb schreef:
    14 feb 2021 12:07
    Bakkert61 schreef:
    14 feb 2021 10:53
    Ongehoord.
    Inderdaad eisen dat er een monteur langs komt om het te fixen.
    En ik zou je willen adviseren hier: https://community.ziggo.nl/ ook je klacht neer te zetten.
    Zo zinloos om een monteur langs te eisen, die monteur gaat een activatie probleem niet oplossen.
    kan wel zin hebben hoor, monteurs hebben een ander telefoonkontakt binnen ziggo met technische mensen die binnen zitten....

    online is trouwens de goedkoopste via kpn-lijn zover ik weet....

    Gesloten