Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
hendrik77
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2021 16:00

Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door hendrik77 »

Had onlangs een gesprek aangevraagd bij mijn jobcoach over een conflict met een leidinggevende op het werk wat uitliep op een onprettig gesprek tussen mij en de jobcoach.
Ze haalde een oud collega van me aan in het gesprek en wat ze allemaal voor deze persoon had gedaan, en ik daarop zei dat ik hier
nu voor mezelf zit en niet voor mijn oud collega.
Vervolgens kom ik die oud collega een paar weken later tegen en wist mij in een gesprek te vertellen dat hij gebeld was door de jobcoach en zij haar beklag deed over mij.
Aangezien ik overgeplaatst werd naar een ander werk locatie waar ik het niet mee eens was waarschijnlijk uit rancune heeft zij de inlener geadviseerd om me daar te plaatsen.
Waardoor ik nu extra kosten moet maken en meer tijd kwijt ben qua reizen...motivatie om me daar te plaatsen omdat het beter daar voor me was, noem ik geen duidelijke reden.
Hoe kan ik deze jobcoach nog vertrouwen als deze niet discreet kan zijn over vertrouwelijke gesprekken en deze gewoon bespreekt
met een gewone werknemer?
Iemand een idee welke stappen ik het beste kan ondernemen aangezien het me veel energie kost geestelijk.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Jobcoaches zijn er alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Aan hun clienten hebben ze de totale sch t. Ga het gesprek aan met je jobcoach maar houdt deze wetenschap in gedachten.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Tja, ik heb er de afgelopen jaren meerdere mogen meemaken, van onbetrouwbaar tot zeer onbetrouwbaar tot op het sadistische af. Maar ik zal het wel weer fout zien en u zult uiteraard wel weer zoals altijd gewoon gelijk hebben.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
16 mei 2021 12:35
Maar ik zal het wel weer fout zien .........
In deze heeft PeterPeters1966 gewoon gelijk in zijn reactie naar jou toe. Jij scheert alle jobcoaches over een kam. Zelfs als al jouw ervaringen slecht zijn, dan nog zegt dat niets over alle jobcoaches.

Nijogeth
Berichten: 9954
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dat ie veel sappige verhalen vertelt, die het doorvertellen waard zijn?

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Even terug naar de vraag:
hendrik77 schreef:
15 mei 2021 17:03
(...) Hoe kan ik deze jobcoach nog vertrouwen als deze niet discreet kan zijn over vertrouwelijke gesprekken en deze gewoon bespreekt
met een gewone werknemer?
Iemand een idee welke stappen ik het beste kan ondernemen aangezien het me veel energie kost geestelijk.
Deze gang van zaken vind ik op zijn minst ongepast. Wat men in vertrouwelijkheid met een jobcoach bespreekt, moet men niet in een toevallige ontmoeting van een derde terughoren.

U kunt een klacht indienen bij de organisatie waar de jobcoach in dienst is, bv het UWV of het reïntegratiebedrijf. Is de jobcoach in dienst van uw werkgever, dan kunt u misschien eerst nog terecht bij de vertrouwenspersoon, als u daar vertrouwen in heeft.

Zijn er in uw gemeente sociaal raadslieden? Misschien kunt u daar iets bereiken. U kunt ook altijd terecht bij het Juridisch Loket, of bij uw vakbond (als u lid bent).

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

kuklos schreef:
16 mei 2021 12:41
J. Deltoer schreef:
16 mei 2021 12:35
Maar ik zal het wel weer fout zien .........
In deze heeft PeterPeters1966 gewoon gelijk in zijn reactie naar jou toe.
Tuurlijk kuklos, ik zei toch al, pp66 heeft altijd gelijk.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
16 mei 2021 18:18
kuklos schreef:
16 mei 2021 12:41
J. Deltoer schreef:
16 mei 2021 12:35
Maar ik zal het wel weer fout zien .........
In deze heeft PeterPeters1966 gewoon gelijk in zijn reactie naar jou toe.
Tuurlijk kuklos, ik zei toch al, pp66 heeft altijd gelijk.
Dat zeg ik dus niet. Ik zeg dat hij nu gelijk heeft, in deze reactie.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 931
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

sake1987 schreef:
16 mei 2021 14:32
J. Deltoer schreef:
16 mei 2021 12:35
Tja, ik heb er de afgelopen jaren meerdere mogen meemaken, van onbetrouwbaar tot zeer onbetrouwbaar tot op het sadistische af. Maar ik zal het wel weer fout zien en u zult uiteraard wel weer zoals altijd gewoon gelijk hebben.
Wel een beetje tekenend, dat je de afgelopen jaren meerder "onbetrouwbare" jobcoaches hebt gehad.
Wat zegt dat over jou ?
Wel eens aan gedacht dat J.Deltoer vanuit zijn functie/werkzaamheden contact kan hebben met jobcoaches?

sake1987

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ik_weet_niet_alles schreef:
16 mei 2021 20:09
sake1987 schreef:
16 mei 2021 14:32
J. Deltoer schreef:
16 mei 2021 12:35
Tja, ik heb er de afgelopen jaren meerdere mogen meemaken, van onbetrouwbaar tot zeer onbetrouwbaar tot op het sadistische af. Maar ik zal het wel weer fout zien en u zult uiteraard wel weer zoals altijd gewoon gelijk hebben.
Wel een beetje tekenend, dat je de afgelopen jaren meerder "onbetrouwbare" jobcoaches hebt gehad.
Wat zegt dat over jou ?
Wel eens aan gedacht dat J.Deltoer vanuit zijn functie/werkzaamheden contact kan hebben met jobcoaches?
Dat zou heel goed mogelijk zijn, maar laat ik daar nu mijn twijfels hebben, mag dat ook ?

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 931
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Vertrouwelijkheid jobcoach: overgeplaatst naar andere werklocatie

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

sake1987 schreef:
16 mei 2021 20:12
Ik_weet_niet_alles schreef:
16 mei 2021 20:09
sake1987 schreef:
16 mei 2021 14:32


Wel een beetje tekenend, dat je de afgelopen jaren meerder "onbetrouwbare" jobcoaches hebt gehad.
Wat zegt dat over jou ?
Wel eens aan gedacht dat J.Deltoer vanuit zijn functie/werkzaamheden contact kan hebben met jobcoaches?
Dat zou heel goed mogelijk zijn, maar laat ik daar nu mijn twijfels hebben, mag dat ook ?
Natuurlijk mag dat, maar het is niet uit te sluiten en dan is uw reactie in mijn ogen wat kort door de bocht.

Gesloten