Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Richard Bravenboer
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2021 13:36

Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Richard Bravenboer »

Ik heb op 3 oktober via de website van speelreus.nl een bestelling geplaatst voor een Jan van Haasteren puzzel. Volgens de website gaan ze er dan 'direct mee aan de slag'. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Via de website kun je een contact formulier invullen, gedaan en ook niets van gehoord. Er staat een telefoon nummer waar je naar kunt whatsappen waarop ik ook niets heb gehoord. Als je het nummer belt wordt er niet opgenomen.

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben, het was niet zo'n hoog bedrag maar als dat een heleboel mensen overkomt tikt dat toch lekker aan bij deze meneer:
Yusuf Cihan
Eigenaar bij RedFusion h.o.d.n. Speelreus.nl (https://nl.linkedin.com/in/yusuf-cihan-19173a88)

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Die website rammelt behoorlijk. Op z'n best heb je bij een beginnende ondernemer besteld, op z'n ergst ben je opgelicht. Dat laatste verwacht ik niet direct, omdat deze ondernemer gewoon open en bloot transparant z'n werk doet. Je bent ook nog maar een week bezig he... Ook de webshopchecker geeft geen dieprode score (5 van 10). Heb je het 020-nummer wat daarin verschijnt ook al gebeld?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
11 okt 2021 15:26
Heb je het 020-nummer wat daarin verschijnt ook al gebeld?
Het kan zijn dat ik er overheen lees, maar waar staat een 020-nummer? Als er namelijk echt een 020-nummer is, dan zal het gaan om een dropshipper die gebruik maakt van een externe partij voor de opslag, orderverwerking en retouren. Dat gebeurt wel vaker. Dus niet een zolderkamerhobbiest die via Ali besteld, maar een ondernemer die gebruik maakt van de faciliteiten van een tweede bedrijf die veelal voor meer online shops werken.
Echter mag dat niet betekenen dat er geen contact mogelijk is. Het whatsapp nummer is trouwens ook gewoon te bellen, heeft u dat al geprobeerd?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op het eerste gezicht lijkt het mij een betrouwbare website. Al is het raar dat de telefoon nummer niet werkt.

Wacht eventjes af. Misschien hebben hun druk en komt je pakketje gewoon aan.

Als het te lang duurt en je betaald hebt met je creditcard neem dan met hun contact op. Je hebt dan aflevering garantie. Anders kan je overwegen om een deurwaarder in te schakelen om te kijken of het mogelijk is om je geld terug te krijgen.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
11 okt 2021 15:41
Moneyman schreef:
11 okt 2021 15:26
Heb je het 020-nummer wat daarin verschijnt ook al gebeld?
Het kan zijn dat ik er overheen lees, maar waar staat een 020-nummer?
Had je al op de link geklikt?
TELEFOONNUMMER
Telefoonnummer gevonden: +31202101970

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
11 okt 2021 17:02
NeoDutchio schreef:
11 okt 2021 15:41
Moneyman schreef:
11 okt 2021 15:26
Heb je het 020-nummer wat daarin verschijnt ook al gebeld?
Het kan zijn dat ik er overheen lees, maar waar staat een 020-nummer?
Had je al op de link geklikt?
TELEFOONNUMMER
Telefoonnummer gevonden: +31202101970
Neen, ik keek op de website, daar stond namelijk alleen een 085-nummer. Dit 020-nummer is niet traceerbaar aan iets. Hoe dan een nummer uit Amsterdam gekoppeld is aan een webwinkel uit Beuningen is voor mij dan ook een raadsel nu.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
11 okt 2021 17:13
Neen, ik keek op de website...
Tsja, ik verwees niet voor niets naar de gelinkte webshopchecker. Waar die zijn informatie vandaan haalt, weet ik ook niet. Maar bellen kan altijd, zou ik zeggen.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Sira »

Wat ook gek is, het bedrijf zit op de Slottuin 14 in Beuningen. Zoek je dat adres op Google maps, dan komt er wel een rode "pijl" waar Slottuin 14 zou moeten zitten, maar ga je dan naar streetview dan kom je uit op nummer 13 en maak je een "wandeling" door de wijk kan ik nummer 14 niet vinden.

Correctie: het zit in een appartementencomplex.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Jablan »

Slottuin 14 is een appartement (galerijflat) van 93 m2, gebouwd in 2006.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Geen contact mogelijk met Speelreus.nl

Ongelezen bericht door Sira »

Jablan schreef:
11 okt 2021 17:55
Slottuin 14 is een appartement (galerijflat) van 93 m2, gebouwd in 2006.
Ja, daar kwam ik ook achter.

Gesloten