Vreemd want er staat - dit kun je hier posten - en er staat geen link vermeld naar dit subforum. Zal aan mijn interprertatie liggen.
Anyway, het topic is gesloten maar er was nog een vraag gesteld door Grun.
Wat ik niet snap is waarom u uitsluitend op Mollie kritiek hebt maar niet op de volgende bedrijven in het proces.
Er zijn vier partijen: u als koper, Mollie als uw betaalportaal, het betaalportaal van Banggood en Banggood zelf als leverancier. U bestelt iets bij Banggood in China en betaalt via Mollie. Die sturen het geld door naar de Chinese gelijksoortige dienstverlener die het op haar beurt doorsluist naar de leverancier, Banggood.
Als Mollie kan aantonen dat zij uw betaalopdracht correct hebben uitgevoerd, dan valt hen niets te verwijten. U valt erover dat zij u niet helpen. Dat zouden ze kunnen doen, maar dat zijn ze niet verplicht. Een gewone bank zou u ook niet helpen in dit geval.
Ik heb geen zaken gedaan met Banggood, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Ik had iets besteld via een Facebook advertentie welke alleen met Mollie betaald kon worden en welke van een oplichter bleek te zijn.
Dit staat ook op meerdere sites bv meldnu.nl, trustpilot. Helaas waren deze klachten vooraf er nog niet.
User 16again verwoorde het perfect;
Maar als die dienst door veel oplichters wordt gebruikt, dan snap ik wel dat sommigen verder kijken als Mollie betaalmethode is.
Bij een "gewone" bank kom ik verder dan dat ik bij Mollie kom. Heb Mollie bericht dat er oplichting is spel is en ze doen er geen kont mee.
Vandaar dus mijn waarschuwing; Een ieder kan ermee doen wat deze wilt.