afschaffing salderen belast zonnepaneelhuishoudens extra

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
xflorisx
Berichten: 387
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: afschaffing salderen belast zonnepaneelhuishoudens extra

Ongelezen bericht door xflorisx »

NeoDutchio schreef:
11 sep 2022 11:27


Verspeelde moeite. Of het is een trol, of Rens99 snapt er echt niets van. Lezen doet hij in ieder geval niet waardoor hij in cirkeltjes blijft hangen.
Daar sluit ik mij bij aan en ik zal niet meer lezen en posten. Echt verspilde moeite.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: afschaffing salderen belast zonnepaneelhuishoudens extra

Ongelezen bericht door Radar »

Hoi allemaal,

Ik had dit topic op slot gegooid vanwege de uit de hand gelopen discussie met rens99. Deze gebruiker heeft een stortvloed aan stellige en soms beledigende reacties geplaatst, niet alleen hier maar ook in andere topics. Daarvoor is die verbannen voor drie maanden. Daarmee geef ik het voordeel van de twijfel dat het geen trol is. Als rens99 over drie maanden weer een 'onzin'-reactie plaatst, volgt een permaban.

Groeten,
Radar Moderatie^EV

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: afschaffing salderen belast zonnepaneelhuishoudens extra

Ongelezen bericht door alfatrion »

rens99 schreef:
10 sep 2022 14:58
Ja, maar dat willen ze dus nu afschaffen.
Zonder salderen krijg ik voor de door mij geproduceerde en geleverde stroom, ongeacht waar die terecht komt, een fooi.
Het voornemen is dat je minimaal 80% van het kale leveringstarief krijgt. Je kan ook altijd batterijen laten aanleggen. Je kan het dan zo doen dat je in de lente en herfst de energie die je overdag hebt opgeslagen in de avond en nacht kunt gebruiken. In de zomer lever je dan terug en in de winter neem je stroom af.

Plaats reactie