Museumkaart betaald, niet ontvangen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Lea van der Haven
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2022 12:40

Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door Lea van der Haven »

Goedemiddag,
Ik heb al jaren twee museumkaarten, voor mijn man en mijzelf. In juli jl. ontving ik een mail om de kaarten te verlengen. Dat heb ik gedaan op 10 augustus jl. onder betaling van bijna 120 euro. Vervolgens ontving ik de museumkaart niet. Wel een mail op 16 augustus dat de museumkaart zou worden verzonden, maar er kwam niets. Inmiddels ben ik 3 mailberichten verder richting de klantenservice van Museumkaart. Ik krijg daarop geen respons. (alleen een melding dat het bericht is ontvangen). Inmiddels heb ik drie keer gebeld met de klantenservice van Museumkaart, maar ook daar blijf ik in de wacht hangen tot ongeveer een half uur, dan hang ik op. Ik kan ook niet inloggen bij museumkaart.nl. onder vermelding van mijn kaartnummer. Ik krijg daar de melding dat mijn kaarten zijn verlopen.
Ik heb dus nu wel 120 Euro betaald, maar heb geen museum kaarten ontvangen. Ook kan ik op geen enkele wijze contact krijgen met de klantenservice. Graag uw advies wat ik nu kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Lea van der Haven
Heerhugowaard

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door kuklos »

Lea van der Haven schreef:
22 sep 2022 12:56
Inmiddels heb ik drie keer gebeld met de klantenservice van Museumkaart, maar ook daar blijf ik in de wacht hangen tot ongeveer een half uur, dan hang ik op.
...............................................
Nogmaals bellen en nu niet meer ophangen. Dat is het beste dat je kan doen.

alfatrion
Berichten: 21883
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou zelf een mail sturen: [email protected].

Lowieze
Berichten: 6537
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door Lowieze »

alfatrion schreef:
22 sep 2022 20:07
Ik zou zelf een mail sturen: [email protected].
“ Inmiddels ben ik 3 mailberichten verder richting de klantenservice van Museumkaart. Ik krijg daarop geen respons. (alleen een melding dat het bericht is ontvangen). “

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Toch is dit niet een rare reactie, mijn ervaring is dat het soms gebeurt dat mensen op beantwoorden drukt en daardoor de mail stuurt naar no-replay@....

Op de website van de Museumkaart staat dat het druk is bij klantenservice, waardoor er een achterstand is. Mijn advies is om te blijven proberen te bellen. Meestal is vlak na openingstijd het rustigste moment.

leonie.carree
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 sep 2017 10:00
Contacteer:

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door leonie.carree »

Ik heb hetzelfde probleem gehad

Ik heb hulp gekregen via museum kaart op Facebook en blijven bellen.

Het was wel heel vervelend dat ik moest bewijzen dat ik betaald had!!

En nog steeds betalingsherinneringen krijgen

Gelukkig kreeg ik de nieuwe kaart op tijd.

Een vriend kreeg antwoord komt door nieuwe site.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Als er staat dat uw kaart verlopen is, dan is uw betaling niet verwerkt. Dus u kunt een foto maken van uw scherm met die boodschap, en de foto èn de betaaldatum aan de klantenservice mailen met het verzoek z.s.m. de betaling te verwerken en de nieuwe museumkaarten te sturen.

Plaats reactie