Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 5425
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
25 jan 2023 12:14
ZeerPrivé schreef:
25 jan 2023 12:03
Lady1234 schreef:
25 jan 2023 11:52
En dan worden de “oudjes” nog wel als de “rijken” aangemerkt. :lol:

Ik kijk overigens nog maar zelden.
De oudjes zijn rijk omdat ze op hun geld blijven zitten. :wink: Zolang hun 30 jaar oude koelkast, t.v. of wasmachine het nog doet, wordt het niet vervangen. Crèmepjes om jong en fruitig te blijven, worden ook niet meer gekocht, net als een nieuwe auto.

Tja, waarom zou je een prima werkende wasmachine vervangen? En mijn auto is ook al dertien jaar oud, maar doet het met een jaarlijkse beurt nog perfect. En die crèmes werken niet, dat weet je als je oud bent. :lol:
Kijk, dat bedoel ik dus. En de adverteerders weten dat ook. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, mijn auto komt bijna bij de 23 jaar, en rijdt ook nog zonder te mopperen. Naja, er brandt nu een lampje, beetje een vochtprobleem. Dat speelt al 4 jaar. Even laten resetten en hij kan er weer een jaar tegen. Geen idee waarom ik dat ding zou moeten vervangen.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
25 jan 2023 12:45
Lady1234 schreef:
25 jan 2023 12:14
Tja, waarom zou je een prima werkende wasmachine vervangen? En mijn auto is ook al dertien jaar oud, maar doet het met een jaarlijkse beurt nog perfect. En die crèmes werken niet, dat weet je als je oud bent. :lol:
Kijk, dat bedoel ik dus. En de adverteerders weten dat ook. :mrgreen:
Maar de dochter van iemand die laatst een... ehhh... gecremeerde... juist ja... genoemd werd, die weet het kennelijk niet. Misschien dat de familieruzie daar wel over gaat?

Maar dat is eigenlijk meer voor de huiskamer.

ZeerPrivé
Berichten: 5425
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Zal ouwe taart of aangebrande frikandel dan nog wel mogen?

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
25 jan 2023 12:43
Ik denk dat 'de' jongeren helemaal geen zin hebben in dat gespeeld verontwaardigde geleuter op tv over problemen die de hunne helemaal niet zijn. Netflix en Tiktok, dat is allemaal veel leuker en spannender. Denk ik tenminste.
Totdat ze bij een dropshipper bot vangen, dan komen ze hier huilen en ons mededelen wat voor onrecht hen is aangedaan.
Op advies van een oom die nog wel eens tv kijkt als die op bezoek is bij moeders van 90 in het bejaardentehuis

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
25 jan 2023 13:08
Zal ouwe taart of aangebrande frikandel dan nog wel mogen?
Aangebrand zijn ze zeker, anders was er geen ruzie. :mrgreen:

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

J. Deltoer schreef:
25 jan 2023 13:36

Totdat ze bij een dropshipper bot vangen, dan komen ze hier huilen en ons mededelen wat voor onrecht hen is aangedaan.
Op advies van een oom die nog wel eens tv kijkt als die op bezoek is bij moeders van 90 in het bejaardentehuis
Die jongeren zijn zelf de dropshippers. Het zijn juist de ouderen die er in trappen en dan hier komen klagen.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
25 jan 2023 13:56
J. Deltoer schreef:
25 jan 2023 13:36

Totdat ze bij een dropshipper bot vangen, dan komen ze hier huilen en ons mededelen wat voor onrecht hen is aangedaan.
Op advies van een oom die nog wel eens tv kijkt als die op bezoek is bij moeders van 90 in het bejaardentehuis
Die jongeren zijn zelf de dropshippers. Het zijn juist de ouderen die er in trappen en dan hier komen klagen.
Nog een reden voor een bepaalde groep jongeren om hier never nooit niet te komen, dus.

Duc
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Duc »

Vraag mij nu serieus af of de moderators soms vrijwilligers zijn. Dat zou ook kunnen verklaren waarom er weinig tot niet gereageerd word door hun en dat er soms reacties in topics verwijderd worden zonder dat ze berichten waarom.
Veel fora werken met vrijwilligers.
Als het wel een betaalde baan is, dan mogen ze inderdaad wel eens beter hun best doen 😉 en eens hier kunnen reageren en uitleggen waarom ze slecht bereikbaar zijn, nauwelijks tot niet reageren en zonder rede reacties verwijderen.
Ik wacht af……

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Duc schreef:
25 jan 2023 15:09
Veel fora werken met vrijwilligers.
Als het wel een betaalde baan is,
Het is een betaalde baan. Jor, een 'oudgediende' die intussen ook al heel wat jaren niet meer onder ons is, was een van degenen die in het verleden het idee opperde om een aantal vaste forummers in te zetten als hulpmoderator. Omdat de moderatie toen, en dan hebben we het over ruim 10 jaar geleden, eigenlijk ook al nergens op sloeg. De redactie/moderatie wilde daar gewoon niet aan, ze wilden het zelf in handen houden. Na heel wat jaren, en zeer stevige kritiek vanwege de permaban die Moneyman kreeg, viel het kwartje, en werd er een tijd goed gemodereerd. Helaas is 'SK' vertrokken, en intussen lijkt de hele moderatie weggevaagd te zijn.

Ik vermoed zo dat de schoonmaakster af en toe nog eens langs, komt, als ze tijd heeft. Want haar hoofdjob is natuurlijk de fysieke rotzooi van anderen opruimen.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou moderator, kom er maar in. Maar drink gerust eerst maar even de koffie op.
witte angora schreef:
25 jan 2023 11:03
Even vast zetten wanneer de discussie is begonnen:
22 jan 2023 20:55
We zitten nu al op de derde werkdag, en geen enkele reactie van de moderatie. Ik denk dat wel duidelijk is welke feedback er hier nodig is.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door gosewijn »

Heb zo het idee dat eind van het jaar , radar tv en dii forum niet meer bestaat .

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik heb wel de melding gekregen dat de melding gesloten is, maar reageren doet de moderatie niet. Ook hier niet.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Dag allemaal,

Uiteraard lezen wij jullie berichten mee en proberen zo goed mogelijk in te grijpen wanneer dit nodig is. Helaas hebben wij niet de capaciteit om op ieder bericht persoonlijk te reageren, maar we doen ons best.

Groet,
Radar Moderatie

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Radar schreef:
26 jan 2023 13:45
Uiteraard lezen wij jullie berichten mee en proberen zo goed mogelijk in te grijpen wanneer dit nodig is.
Maar waarom dan minder ernstige berichten (zoals een opsomming) zonder bericht snel verwijderen en spam van mogelijk gehackde accounts dagenlang laten staan?

Er zijn de laatste dagen nogal wat vragen gesteld en feedback gegeven waar geen reactie op komt.

BL2
Berichten: 4829
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door BL2 »

gosewijn schreef:
26 jan 2023 11:59
Heb zo het idee dat eind van het jaar , radar tv en dit forum niet meer bestaat .
Zou het een gemis zijn. Voor het kleine vaste groepje forumhangers is het misschien een leuk tijdverdrijf wat wegvalt, verder veranderd er niets aan de wereld.....

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

BL2 schreef:
26 jan 2023 14:22
gosewijn schreef:
26 jan 2023 11:59
Heb zo het idee dat eind van het jaar , radar tv en dit forum niet meer bestaat .
Zou het een gemis zijn. Voor het kleine vaste groepje forumhangers is het misschien een leuk tijdverdrijf wat wegvalt, verder veranderd er niets aan de wereld.....
Maar soms help je iemand, en daar gaat het toch om?

Cro
Berichten: 2077
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Cro »

Radar schreef:
26 jan 2023 13:45
Dag allemaal,

Uiteraard lezen wij jullie berichten mee en proberen zo goed mogelijk in te grijpen wanneer dit nodig is. Helaas hebben wij niet de capaciteit om op ieder bericht persoonlijk te reageren, maar we doen ons best.

Groet,
Radar Moderatie
Dit is uiteraard volkomen begrijpelijk. Maar misschien is het wel handig om wanneer er vragen, bijvoorbeeld in dit topic, direct aan jullie gesteld worden om daar dan wel even, waar mogelijk uitgebreid, in alle redelijkheid op te reageren. Om op die wijze wat duiding te geven aan de beslissingen.

Van mij is ook bijvoorbeeld een post verdwenen, die volgens mij volledig on topic was, zonder dat ik daar enige duiding van gezien heb (anders dan een algemene mededeling 'we hebben wat off topic berichten verwijderd', terwijl mijn post, in ieder geval naar mijn mening, gewoon on topic was).

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

gosewijn schreef:
26 jan 2023 11:59
Heb zo het idee dat eind van het jaar , radar tv en dii forum niet meer bestaat .
Dan is het eerder dit seizoen of het volgende voor het laatst. In de zomer dus. Maar ik hou het op volgend seizoen, en dat Kassa dan ook verdwijnt. Als er al plannen zouden zijn om dit seizoen te stoppen, dan zouden er waarschijnlijk al proefballonnetjes zijn opgelaten. Of misschien ook niet.

Feit is wel: alle dingen zijn tijdelijk. Dus ook Radar, dus ook dit forum. Er komt hoe dan ook ooit een eind aan.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Radar schreef:
26 jan 2023 13:45
Dag allemaal,

Uiteraard lezen wij jullie berichten mee en proberen zo goed mogelijk in te grijpen wanneer dit nodig is. Helaas hebben wij niet de capaciteit om op ieder bericht persoonlijk te reageren, maar we doen ons best.

Groet,
Radar Moderatie
Eerlijk gezegd denk ik dan dat jullie toch echt iets niet goed doen. Als het nu pas op was gestart, ok. Maar dit forum bestaat intussen al bijna 20 jaar of daaromtrent, en het programma nog veel langer. Als je na al die tijd je zaakjes nog niet op orde hebt... En ondertussen wel andere bedrijven aan de schandpaal nagelen omdat ze het niet goed doen, en inderdaad, omdat ze onder andere niet altijd snel genoeg reageren. Het is te genant voor woorden.

Gesloten