Leaseproces

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
stropdas99
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2013 18:16

Leaseproces

Ongelezen bericht door stropdas99 »

Ik ben al een jaar of 18 aan het wachten op Leaseproces en iedere keer zeggen ze dat het niet meer lang kan duren maar mijn geduld is eigenlijk wel op. Nu is mijn vraag...
Als ik er met Dexia persoonlijk uitkom moet ik dan nog een rekening verwachten en betalen aan Leaseproces aangezien behalve wat nieuwsbrieven van hun en een aantal formulieren die ik op moest sturen ze eigenlijk weinig voor me gedaan hebben.

Har45
Berichten: 490
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Leaseproces

Ongelezen bericht door Har45 »

Link: https://www.leaseproces.nl/veelgestelde-vragen/

U heeft een overeenkomst gesloten met Leaseproces. Deze overeenkomst geldt nog steeds. Wanneer er een schikking met Dexia wordt getroffen, welke niet tot stand was gekomen zonder de jarenlange inspanningen van Leaseproces, heeft u mogelijk een voordeel gehad ten opzichte van de Duisenbergregeling. Over het voordeel dat u ontvangt ten opzichte van de Duisenbergregeling, betaald u een percentage conform de offerte.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Leaseproces

Ongelezen bericht door JozJan »

Al met al best treurig om te zien dat er mensen zijn die er mede dankzij de hele aandelenlease affaire zo slecht aan toe zijn.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Leaseproces

Ongelezen bericht door Radar »

Off topic-berichten zijn verwijderd. Gaarne weer verder over het onderwerp.

Jet57
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2023 12:15

Re: Leaseproces

Ongelezen bericht door Jet57 »

Ik ben akkoord gegaan met een schikking. Maar noch Dexia, noch Leaseproces hebben aangegeven dat het om het accepteren van de Duisenberg regeling ging. De regeling was voor mij dus, dat de kwestie werd afgesloten met gesloten beurs maar dat ik nooit meer aanspraak kon maken op een vergoeding. Nu komt Leaseproces met factuur nav de Duisenberg regeling. Dat hadden ze dan toch moeten aangeven?

Plaats reactie