LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LIS B.V sexaanbieder op het internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Gast »

lis bv heeft wel kamer van koophandel nr, te vinden op de site van laatstgenoemde. Echter ze zijn verplicht volgens de eu-richtlijn dit te noemen op hun site en dit verzuimen ze. Ik weet niet of dit reden genoeg is niet te betalen. :?:

Gast

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Gast »

De domeinnaam staat op naam van: domain: adultlivechatchannel.com / status: production / organization: P.Beekmam BV / owner: P. Beekman / email: [email protected] / address: Phileas Foggstraat 28 / city: Emmen / postal-code: 7825 AK / country: NL / (Zie ook: http://www.checkdomain.com/cgi-bin/chec ... hannel.com) Op het adres kan ik meerdere bedrijven vinden. Zie: http://zoekopnummer.qik.nl/ Ik kom meerdere keren (ook via de KvK gezocht) deze naam tegen: Liro Handelsonderneming Im- en Export (tel. 0591-677022). Daar zou u eens mee kunnen bellen

Martijn Koops[[email protected]]

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Martijn Koops[[email protected]] »

Als alle gedupeerden even met mij contact opnemen kunnen we samen wat regelen, ik ben ook al bezig bij kassa.
email [email protected].
Mijn bedoeling is om samen aangifte te doen tegen lis bv , en ze aan te klagen wegens misbruik van gegevens.
Vriendelijke groet Martijn Koops

rutjes

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door rutjes »

Ik heb geen ervaring met dit bedrijf Lis, maar wel met een incasso buro.
Intussen zijn nu 2 dossiers gesloten omdat men geen bewijzen had. Enkele adviezen:
1 Reageer altijd op een brief en maak een kopie.
2 Vraag om bewijs, zijn moeten bewijzen dat jij en contract hebt afgesloten, zij willen geld en niet jij.
3 Ik heb regelmatig met het buro gebeld om te vragen hoe de zaken ervoor staan en elke keer gevraagd om bewijzen. Elke telefoniste zegt wat anders en dit heb ik bij een volgend telefoongesprek herhaald en benoemd wie dit had gezegd.

Uiteindelijk na 4 maanden zijn mijn dossiers gesloten.

Veel succes
Nicole

Gast

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Gast »

egistrant:
P. Beekman BV
Phileas Foggstraat 28
7825 AK EMMEN
Netherlands
06-38014160
[email protected]

van de enige echte lis bv

A V D

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door A V D »

mijn zoon is minderjarig en krijgt een rekening van 149 euro dat is tog te gek voor woorden ik vind het niet normaal dus besluit ik aangifte te doen bij de polieti wand naar mijn weten is handellen met minderjarigen nogsteeds verboden bij de wet .een verondruste ouder

rojo
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 sep 2003 22:34

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door rojo »

Na aanleiding van jullie geklaag over lis wou ik wel eens weten wat dat precies is dus ben ik ook wezen kijken op de pagina van hun.
Wat staat er met GROTE letters onder aan het aanmeldingsformulier.
U IP adres word opgeslagen als u zich aanmeld op deze pagina .
Kortom als lis u IP adres heeft zullen zij daadwerkelijk voldoende rechtsgrond hebben om een factuur op te sturen .
Dus vraag om je ip adres en ga dan als het niet klopt gerechtelijke stappen ondernemen rechtshulp of rechtsbijstand bijvoorbeeld.
Ook kunnen of kan lis en de benadeelde achterhalen welk ip adres jullie heeft aangemeld.
In de wet staat verder als iemand misbruik maakt en onder valse naam aanmeld hij strafbaar is .
Dus er is altijd een manier om te bewijzen dat je je zelf niet hebt aangemeld .
Er is dus nog hoop
:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door rojo op 08 dec 2004 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.

iemand anders

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door iemand anders »

via deze weg wou ik laten weten dat het w.w.w. niet bedoeld is voor mensen die iets zoeken of een interessante brief of goed geschreven nieuws willen vinden en al helemaal niet voor mensen die en te klein zijn en nooit goed geoefend hebben zodat ze interessant zijn en jongeren die goed wilden schrijven daarvoor niet eens de adressen gunden om naar te schrijven zodat ze iets leuk te doen hadden :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

rojo
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 sep 2003 22:34

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door rojo »

iemand anders .
Wat is dit nou weer voor onzin .
Ik weet niet wie of wat je nou eigenlijk bedoelt .
ik wilde alleen even melden dat bij lis in de voorwaarden staat dat je ip adres word opgeslagen als je je aanmeld.
Dus vraag om dat ip adres weet je meteen wie het gedaan heeft .
Lijkt mij dat het dan je kind is je partner of je zelf en je er niet meer onderuit komt.
Anders heb je genoeg bewijs om te achterhalen wie je heeft aangemeld door middel van het ip adres .
Maarja ik lees er niks meer over dus het zal wel loslopen en zijn ze er onderhand achter gekomen dat iemand uit eigen nabijheid heeft aangemeld.

rojo
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 sep 2003 22:34

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door rojo »

Zal dus wel meevallen lees er niks meer over dus zal waarschijnlijk wel komen doordat de mensen op ja hebben gedrukt en niet goed gelezen hebben .
Als het echt zo was had er al een reaktie gestaan op dit forum of hun protest enig nut had gehad .

Mitch1

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Mitch1 »

Ontvangen factuur van LIS BV te Emmen, bedrag Euro 149,95.
Het zou moeten gaan om een Gold membership, mij is niets bekend.
Echter heb gezien op deze Radar site, dat dit bedrijf niet eerlijke handel
bedrijft.
Welke stappen moet ik ondernemen.
Reageren dmv. aangetekend brief sturen?
Of niets doen?

Gaarne uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Mike

Gast

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Gast »

Paar probleempjes met het IP adres verhaal dat een aantal mensen vertellen

1. IP adres verwijst alleen naar je adres terug maar het bewijst niet wie er een abonnement afsluit. Kan een leuk grapje worden voor bijvoorbeeld een studentenhuis.
2. Er zijn manieren om je eigen adres te maskeren en het IP adres van een ander te gebruiken. Hier kunnen sites wel actie tegen ondernemen maar de meeste doen dat niet. En tegen de meest geavanceerde manier kunnen ze zelfs helemaal niets doen.
3. Je kunt als consument met een IP adres in handen niet heel veel doen. Hoogstens bij een aangifte voegen als je dit verhaal bij de politie wil leggen. Providers zullen geen gegevens aan prive personen afgeven namelijk. De range (groep waarin het thuishoort) van het adres is wel te traceren dus kun je een idee krijgen bij welke provider de persoon klant is.

Wat trouwens nog niet gemeld is is dat er een plicht is voor internet en huisaanhuis verkoop om de koop bij de kvk te melden. Vanaf dat moment gaat de afkoelperiode lopen. Die is meen ik 8 dagen.
Het afsluiten van een dienst is ook een koop.
De persoon wiens brief niet is aangekomen volgens dit bedrijf kan hier mogelijk gebruik van maken. Dat is allicht een snellere en makkelijkere methode dan te vechten over wel of niet aangekomen brieven. En volgende keer alles weer netjes aangetekend doen zeker met duistere internet bedrijfjes.

Diegene die het bedrijf echt niet kennen moet wel even aangifte doen bij de politie. Misbruik van jouw gegevens heet fraude.
Begrijp het wel als er hier ook een aantal mensen zijn die niet willen toegeven dat ze nets als die andere meneer gewoon alleen een proef periode hadden en dat de opzeggen niet gelukt is. Beetje lastig onderwerp zelfs in nederland nog.

Milouzoë

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Milouzoë »

Beste mensen, Ook ik heb er last van gehad. Als je via internet iets afsluit moet men een schriftelijke bevestiging naar je sturen en daarmee om bevestiging vragen. Doet men dat niet dan is er geen wils overeenstemming en dus geen overeenkomst. Niet betalen dus, je rechtsbijstand inschakelen of naar de rechtswinkel gaan en als er een zitting is al je bewijsstukken meenemen en zeker zelf aanwezig zijn. Ervaring heeft geleerd dat als je zelf kom bij de rechtbank je kansen vele malen groter zijn. Laat je niet overbluffen door welk incasso kantoor dan ook. Succes en niet piepen als je wel zelf op internet die contracten hebt afgesloten maar gewoon vragen aan het incassoburo en welke B.V. dan ook om de schriftelijke bevestiging.
Succes

duikertje

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door duikertje »

Zoals meerdere mensen heb ik ook een probleem met Lis bv, ik heb al een aantal facturen van hun ontvangen alleen stonden die niet op mijn naam dus heb ik die retour afzender gestuurd met de mededeling dat de naam op de brief onbekend was op het adres.
Nu kreeg ik afgelopen woensdag een aanmaning van IAC bv in de bus voor een bedrag van 734,53 eur.
Heb net het bureau gebeld en het gaat om een Gold mebership van Lis bv dat in april 2004 is afgesloten, ze komen meteen aanzetten met IP adressen van aanmelding en bevestiging, bij de aanmelding is een ander IP adres gebruikt dan bij de bevestiging maar ik weet nergens van.
Ik krijg nu de uitdraaien van de IP adressen opgestuurd van ze en ze adviseerde me om een aangetekend onder protest op te zeggen bij Lis bv ondervermelding van mijn relatienummer, ik ben alleen bang dat zodra ik dat doe ik aangeef dat het relatienummer op mijn naam staat en ze dan meteen de gegevens aanpassen en mijn naam boven de aanmaningen gaan zetten. :evil:

Wat is wijsheid............. ? heeft iemand een suggestie ? :(

Gast

Re: LIS B.V sexaanbieder op het internet

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk eens op het forum van internetoplichting.nl Daar is een forum over Lis.BV misschien kun je er goeie tips vandaan halen

Gesloten