LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jolanda en Erna
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2004 12:05

[b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door Jolanda en Erna »

LET OP!!!!!!! Wanneer er een spelletjes freak in huis is.
Bij 321GAMES zit je bijna direct vast aan een abonnement en natuurlijk gelijk de duurste met een looptijd van een jaar. Wat is het geval.... wanneer je voor proef het spelletje speelt hoor je accoord te gaan met de ALGEMENE VOORWAARDEN. Net als bij alle inlogprocedures. Bij 321 GAMES echter zit hier een adder onder het gras. Daar kom je pas achter wanneer je de voorwaarden leest. (Maar wie doet dat nou echt???)
Na het proefspelen wordt de proefperiode nl. direct omgezet naar een abonnement en van een jaar. Kosten € 75, -- per KWARTAAL!!!!!
Kijk je dan op de FAQ site dan worden de vragen met hele aggressieve antwoorden neergesabeld. Met andere woorden JE HAD MAAR MOETEN LEZEN EN JE BENT EEN *******. BETALEN ZAL JE EN ANDERS STUREN WE DE DEURWAARDER OP JE AF.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Ik heb op de site gekeken en op de eerste pagina staat:
indien u uw lidmaatschap niet wilt voorzetten na de proefperiode, dient u deze binnen de proefperiode aangetekend op te zeggen. Zegt u niet op, dan gaat de proefperiode over in een Titanium membership (jaar membership, welke per kwartaal wordt gefactureerd en kan worden geannuleerd). Raadpleeg de voorwaarden voor meer informatie.
Dat staat ook nog op de eerste aanmeldingspagina waar ook nog de algemene voorwaarden goed te lezen zijn (ook daar staat het in)
Op de site ben je dus minimaal 2 keer gewaarschuwd voor de omzetting naar een jaarabonnement, veel duidelijker kan haast niet
Je hebt waarschijnlijk niet binnen 10 dagen aangetekend opgezegd en zit daar nu aan vast.

Stuur ze aangetekend een brief (met opzegging) en leg daarin uit dat je het niet goed gezien had, misschien zijn ze zo vriendelijk om maar 1 kwartaal te innen
Ik zou er niet op rekenen maar je weet maar nooit

groeten

miranda3
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2006 19:59

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door miranda3 »

Ik heb ook vorig jaar hier aan meegedaan maar wel een opzeggings brief geshreven, rond half aug. MAAR door vakantie is de brief niet verstuurd binnen 10 dagen dus gelijk een nota binnen dus ik weer gelijk een briefje gemaakt met verzoek stop zetten verwijderen uit het systeem en voor mijn fout van te laat toch nog 25 euro gestort
( half sep.)deze aangetekkend opgestuurd.
Ik 25 euro lichter voor iets wat ik maar 1x bezocht heb geen reactie meer gekregen op mijn aktie tot op heden j.l. vrijdag een brief van een incasso buro met en openstaand bedrag van 1x 75 euro ( waar ik dus 25 van betaald heb) en 1 x 100 euro ( waar ik nooit een nota van gezien heb en geen aanmaningen.
Nu hebben ze dus een incassoburo ingeslakkeld deze wil ook nog eens 75 euro verdienen.
de site van het incasso buro insaldo in error.
Nu heb ik tot mijn grootste spijt de kopie's en aangetekend bewijs al weggegooid omdat ik daar dus een geruime tijd niets meer vangehoord had.
Het kan toch niet zo zijn dat iemand een incassoburo mag inschakelen zonder eerst een aanmaning te hebben verstuurd ???? en dit zeker pas na 7 maanden

Anoniem31
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2006 01:29

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door Anoniem31 »

Pas inderdaad heel goed op voordat je iets accepteerd op het internet, want ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ik had ook nog eens de pech dat mijn computer stuk was en ik een tijd zonder internet heb gezeten en heb dus ook nooit hun emails gezien. Ik vind het schandalig dat je zonder iets te hebben moeten ondertekenen, je vast zit aan een lidmaadschap.
En waarom krijg je niet schriftelijk een herrinering of iets van schrijven?
Nu kreeg ik maandag een brief van " in saldo " incassobureau, en of ik ff 400 euro wil betalen binnen 8 dagen.
Moet je niet altijd je handtekening zetten onder een lidmaatschap?
ik vul nergens meer mijn gegevens in en accepteer al helemaal niks meer op het net, dit was een hele dure les.

miranda3
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2006 19:59

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door miranda3 »

Ik ben bij het juridich loket ( J.L.) geweest zij hebben alle gegevens door genomen. eerst had ik het incasso buro gebeld en deze gevraagd om een uitstel van betaling i.v.m. voor mijzelf uit te zoeken of ik wel verplicht was om te betalen. het uitstel konden zij mij niet geven.
De mederwerkster van het J.L. heeft ook gebeld met het incasso buro met veel gepraat en uitleg zijn we toch op een andere rekening uitgekomen. deze is zeker de helft minder dan dat ik eigenlijk had moeten betalen.
Dus het heeft wel geholpen om een jurist achter de hand te hebben.
Zij (J.L.)gaven wel aan als het voor de rechter zal komen dat zij (321 games) het zouden winnen op hun voorwaarden die ze goed hebben ingedekt. Ik ben natuurlijk als nog veel geld kwijt voor 1 avond bezoek aan zo'n oplichters site we hadden er ook lekker van kunnen uit eten.
Het is zeker een leer geweest.

Flipske
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2006 21:35

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door Flipske »

Niet betalen! Dit zijn mensen van LIS BV en BER BV en nog meer van dit soort bedrijfjes. Dit zijn oplichters met veel gedupeerden.

Check deze site maar eens. Is een site die de belangen behartigt van de gedupeerde mensen van deze oplichters!

www.antilis.nl

Succes!

miranda3
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2006 19:59

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door miranda3 »

te laat al gedaan

stamedaja
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2006 10:22

Re: [b]321 GAMES - PC SPELLETJES[/b]

Ongelezen bericht door stamedaja »

Gelukkig zijn er meer mensen ingestonken, zoals ik...
Nieuwe spelletjessite, leuk, even uitproberen.
14 dagen proef is voor mij proef, waarbij geen geld te pas komt.
Dacht ik!!!!
Bij de eerste keer inloggen was ik meteen uitgekeken; een paar onduidelijke spelletjes vol blote vrouwen en spelletjes die over sex gaan!
Hier hoef ik nooit meer te komen.

Helaas, te laat. Blijk ik een abonnement te hebben!!!
Dat was in november 2005.
En nu ligt er een brief van inderdaad incassobureau insaldo voor mijn neus van 405,00 euro.
Bedankt voor de tip van Anti-Lis, ook 321games.net staat daar op de zwarte lijst en wat teksten en procedures die ik kan volgen.
WANT IK BEN NIET VAN PLAN TE BETALEN!!

:oops: :evil: :twisted:

Ik hoop dat meer mensen hier komen om te klagen over 321games.net.

Gesloten