LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] budgetticket.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
arnoldus1964
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2006 16:09

budgetticket.nl

Ongelezen bericht door arnoldus1964 »

Hallo,
Wij hebben in December voor onze ouders twee tickets voor Andre rieux besteld.
Wij hebben extra catagory 1 tickets besteld,omdat je natuurlijk ook wilt dat je ouders een goede plaats hebben.
Nu op 1 Februari krijgen we de tickets thuis gestuurden wat blijkt,de tickets kosten slechts 48 euro per stuk terwijl wij 192 euro voor twee tickets hebben betaald,en dan komt het moooiste ,de tickets zijn achter in de zaal op een tribune.
Natuurlijk meteen contact opgenomen met budgetticket en zij vertellen gewoon doodleuk dat dit catagory 1 tickets zijn .
Op de tickets staat ook de originbele verkopen ,dit blijkt de firma sherpa.be te zijn,even op hun website kijken en daar staan de tickets van 48 euro geklassificeerdals catogory 3,dus niks cat.1
Wie heeft deze problemen ook al gehad?
Ben aan het denken over gerechtelijke stappen,misschien zijn er nog meer gedupeerden.
mvg a.palmen

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: budgetticket.nl

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja als je niet bereid bent om moeite te doen voor de kaarten dan kun je ook niet anders verwachten dan rotzooi in mijn ogen.

Wel geef ik je gelijk als je zegt dat de tickets onder valse naam verkocht worden en misschien te duur, maar dat is de prijs die je er zelf voor betaald. Je had ook op onderzoek kunnen gaan voordat je ze kocht dan weet je of de prijs realistisch is of niet.

arnoldus1964
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2006 16:09

Re: budgetticket.nl

Ongelezen bericht door arnoldus1964 »

Het gaat me ook niet zozeer om de prijs maar wel om de plaatsen die we krijgen toegewezen ,ze maken gewoon hun eigen catagorieen ,dit kan toch niet

Harmpie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 sep 2006 11:52

Re: budgetticket.nl

Ongelezen bericht door Harmpie »

Na ook zeer negatieve ervaringen met budgetticket te hebben gehad en geconstateerd te hebben dat er juridisch weinig mogelijk is, ben ik http://budgetticket.gaonline.nl te starten. Hier wil ik klachten over deze club verzamelen. Ik verzoek iedereen zijn verhaal via de website aan te melden, zodat anderen gewaarschuwd kunnen worden voor deze internetwoekeraars.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: budgetticket.nl

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ha ha en dat gaat zinnen hebben denk je? Deze club werkt volledig binnen de grenzen van de wet, mensen die niet bereid zijn om moeite te doen voor een ticket betalen topprijzen, maar dat is waar je zelf voor kiest.

Ga de kaarten zelf halen en je betaald veel minder.

Veel plezier met je nutteloze actie.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: budgetticket.nl

Ongelezen bericht door ronald g »

Andre Rieu Heeft die zijn viool al niet aan de wilgen gehangen? topic van februari 2006 ouders zijn allang geweest het schijnt samen met vraagsteller ze zijn al een tijd doof.

Harmpie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 sep 2006 11:52

Re: budgetticket.nl

Ongelezen bericht door Harmpie »

Nutteloos ? Als ik ook maar 1 ander ervan kan weerhouden om iets te kopen bij budgetticket ben ik al tevreden. Tik maar eens budgetticket in in google dan zul je zien dat ik al redelijk succesvol begin te worden. Mijn doel is puur het waarschuwen van mensen, dat ze juridisch de boel dicht hebben wist ik al.

Gesloten