LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flexi-front shaving system

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lora
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2007 09:23

Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door lora »

http://gratis.nl.site-id.nl/campaign/fr ... 1&sid=1489

Ik heb, mij aangemeld om GRATIS het proefpakket te krijgen.... Ik had alleen niet door dat ik hiermee ook automatisch lid hier van werd. Iemand enig idee hoe ik hier van af kom? Ik zou graag mijn lidmaatschap willen beiindigen. Het adres van hun is,
postbus 2035 nl 3330 DA ZWIJNDRECHT

Hun hebben niet mijn bankrekening of wat dan ook. Iemand hier ervaringen mee? Ik heb het informatie nummer, (0900-456-45-64) gebeld maar ik moest heel lang wachten.... wat nu?

(p.s ik had hem al ergens anders gepost maar volgensmij hoort ie in dit forum te staan.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door D1RK »

Die andere even verwijderen als lukt AUB.

Verder is eerst goed lezen voordat je op de knop voorwaarden klikt!

Je kunt kiezen, betaal dure aangetekende brief om er vanaf te komen,
of probeer of normale genoeg is en accepteer als ze toch sturen, wel tijdig, want zij maken die pakketten vaak maand van te voren al klaar!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 23 Jul 2007 08:38 door lora


--------------------------------------------------------------------------------

http://gratis.nl.site-id.nl/campaign/fr ... 1&sid=1489

Ik heb, mij aangemeld om GRATIS het proefpakket te krijgen.... Ik had alleen niet door dat ik hiermee ook automatisch lid hier van werd.
Als je automatisch lid wordt is het ook geen gratis proefpaket.
Volgens mij is de bedoeling van een proefpakket: bevalt het
wordt je lid bevalt het niet hebben hun pech.Dus gewoon aangeven
geen verdere pakketten te willen.Niks aantekenen want ze hebben
je aanmelding ook ontvangen dus deze krijgen ze ook.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door D1RK »

@ bot 123,

door bij aanmelding moet je klikken op accepteer voorwaarden
dit betekend dus dat je een lidmaatschap hebt tot opzegging!

Als zij beweren de brief niet ontvangen te hebben heb je een probleem!
Dus mail met antwoord kan een bewijs zijn!

Gezien de porto zullen ze geen brieven terug sturen voor ontvangst, dus aangetekend zou moeten,

daarom is mail met ontvangstbevestiging beter, en zowel de mail als ontvangstbevestiging goed en lang genoeg bewaren, liefst uitgeprint ook, want als de computer het begeeft, en alleen bij G mail blijft het bij mijn staan!

Juttertje71
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2008 15:00

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door Juttertje71 »

Hoi,
Ws ondertussen wel gelukt, maar je kan gewoon opzeggen via de website: flexifront.com en dan naar vraag de klantenservice.
Succes!

koewartje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 okt 2008 13:41

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door koewartje »

heb bij flexifront geprobeerd te betalen 3.50e maar werd teruggestort ivm foutief naam/nummer combinatie , via email flexifront verzocht om nieuwe acceptgiro maar niet ontvangen en tevens lidmaatschap opgezegd , kon ook niet meer inloggen . evengoed nogmaals geprobeerd te betalen doch om dezelfde redenen niet mogelijk. geen reactie van flexifront . inmiddels incassoburo met bedrag 62.26e . dit betaal ik niet! kon ineens wel weer inloggen bij flexifront en heb bezwaar gemaakt en voorgesteld als hun een nieuwe acceptgiro sturen de 3.50e te betalen en verzocht om verwijdering van mijn gegevens . heeft iemand nog iedeeen hoe je tegen dit soort .... moet handelen?

Herman B
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 nov 2008 00:42

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door Herman B »

Hallo Koewartje
Ook ik kreeg de scheermesjes van Flexifront met de daarbij behorende acceptgiro, ik ben geen lid en had de mesjes niet besteld (ik neem aan dat jij dat ook niet hebt gedaan).
Volgens de wet hoef je voor producten die ongevraagd worden toegezonden niet te betalen en niet terug te sturen.
Natuurlijk heb ik geprobeerd te bellen maar na 2 keer geen kontact te kunnen krijgen hield het voor mij op, diverse aanmaningen en dreigementen van een incassobureau verder ben ik naar de Politie gestapt en zie!!! Ineens weten ze hoe het moet, heb tot nu toe niets meer van ze vernomen.
Belangrijk is wel alle post die je krijgt als bewijs te bewaren.
Succes
Herman

beddesprei
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2009 11:01

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door beddesprei »

M.
Wij kregen ook een brief van FLEXIFRONT?
Maar hebben nooit iets besteld.

Wij gaan het dan ook niet accepteren.

Wat is hun e-mail adres


Bedakt
K.adema
Nutsstraat 1A
9601 CP Hoogezand

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

het is gewoon dezelfde firma die ook die onderbroeken en sokken op deze manier probeert te slijten, wat in werkelijkheid een dekmantel is voor het versturen van massa´s spooknota´s.

stofzuigertje

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na de eerste is de volgende zending dus duurder dan Aldi of Lidl die gelijkwaardige verkopen.

Ook gaan 12 messen daar langer meer dan 3 maanden.
Mijn man heeft stevige baard en wat doen mensen die minder hebben dan met het teveel?

Ik gebruik zelf ook niets voor de benen.
Of moet je uitdelen aan familie.

Dus per post 12x mesje voor €13,90?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Voor dat geld mogen ze er wel een slijpsteen bij kado doen, heb je tenminste nog waar voor je geld.

nina32
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2009 13:41

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door nina32 »

Hoi, had ik ook zo een proefpakket bestel , vandaag kreeg ik een brief waar stond dat ik automatisch een soort abonnement omging , meteen gebeld een dat proefpakket - oplichterij mar opgezegd ..vind niet normaal , heb nergens opgelet van dat voorwaarden..gelukkig op tijd gestopt.

jackr
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2009 11:38

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door jackr »

Ik kreeg een brief van
Flexifront waarin zij mij bedankte voor de internetorder van deze mesjes. Ik heb echter nooit iets besteld . Daarbij melden ze doodleuk dat ze iedere 3 maanden een nieuwe zending zullen toesturen.
Ik vraag mij ef hoe dit kan want je komt er natuurlijk niet zo maar van af.Je kan bellen met een duur 0900 nummer maar daar nemen ze niet op. Graag zou ik zien dat Radar er iets aan doet , want ik zal niet de enige zijn
Jack R

kwiebje
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2008 17:05

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door kwiebje »

Ook ik heb een brief gekregen van flexifront van het scheersysteem. Tevens mijn vriendin ook die ergens anders woont. Ten eerste is het een misleidende brief waarin mensen op slinkse wijze gemeld wordt dat men iets besteld heeft. Ten tweede begint men over de wettelijke herinneringskosten over 4,50. En dan nog eens proberen deze mesjes aan te bieden voor 9,90.

Dit is de reinste misleiding! Hopelijk gaat tros radar eens op bezoek bij deze mensen die deze rommel versturen!!!!

patrick-hoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2009 16:02

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door patrick-hoorn »

Voorwaarden ????? :mrgreen: :twisted: :evil:

Ik wil graag het welkomspakket ontvangen met het scheermes en 4 Triple Blades van FlexiFront voor slechts € 0,- (vertegenwoordigt een waarde van € 9,-). Als ik mijn pakket ontvang, betaal ik slechts € 3,50 voor administratie- en verzendkosten. Daarnaast word ik lid zonder verdere verplichtingen. Nadat ik heb gelezen welke voordelen ik als lid van FlexiFront krijg, beslis ik of ik wil doorgaan met mijn lidmaatschap, inhoudend dat ik per 3 maanden een zending ontvang van 12 nieuwe Triple Blades voor slechts € 9,90 + verzendkosten. zo niet, dan meld ik dat aan FlexiFront. Mocht ik meer of minder zendingen per jaar willen ontvangen, dan kan ik de periode aanpassen


Attentie! Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe leden! FlexiFront Razor behoudt zich het recht om een gelijkwaardig vervangend product te zenden alsmede de order goed te keuren.

kwiebje
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2008 17:05

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door kwiebje »

Heb vandaag even naar de klantenservice gebeld en ze even duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben. Aan de toon van de medewerkster te horen had ze al meer mensen te woord gestaan die hier niet van gediend waren. Ze heeft me bestelling zogenaamd geannuleerd.....toen ik vroeg hoe ze aan mijn email adres kwam kreeg ik een vaag verhaal te horen. En even een bewijs van mijn internetorder konden ze niet afgeven. Ook even een bevestiging van mijn annulering was ze te veel moeite....

Dus dit zegt al weer genoeg. Mensen trap in deze misleidende reclame niet in!

antzan
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 nov 2003 19:43

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door antzan »

Al jaren neem ik gratis artikelen en proefabonnementen.
Maar , METEEN als ik het product krijg , doe ik via E,mail opzeggen .
Dus meteen . Heb ook de scheermesjes gehad , meteen opgezegd ,
geen probleem , net als sokken en ondergoed.
Ook bij abonnementen , meteen na 1 nummer opzeggen.
Zelfs na het proefnummer van de CONSUMENTENBOND kreeg ik een NOTA voor abonnement
Toen een extra mooie mail gestuurd , met de vraag :
WAAR MOETEN WE NAAR TOE , als iemand mij een nota stuurt voor
iets WAT IK NIET BESTELD HEB [ alleen maar proef , geen abo ]
Hoefde van hun dus niet meer.
DUS , bestel alles WAT JE AANGEBODEN wordt , MAAR ,
METEEN na ontvangst mailen dat je afziet van VERDERE TOEZENDING

stadswacht
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2009 14:42

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door stadswacht »

Ik heb dit ook een keer gedaan gratis aanvragen bij flexifront. Ik heb ze via hun website een mailtje gstuurd dat iki er verder van afzag en ze hebben dit geaccepteerd . Ik krijg verder nietrs meer toegestuurd. Maar je moet dan niet wachten tot de volgende zending maar direct afmelden.

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Ik heb vorig jaar ook een tijdje scheermesjes van ze gekregen (en betaald). Het waren me echter te veel, zo veel gebruik ik niet. Dus heb ik een opzegbrief gestuurd (niet aangetekend). Kort daarop werd ik gebeld of ik wilde opzeggen, ja dus, nou, geen probleem.

Half jaar later werd ik nog eens gebeld of ik inmiddels misschien weer mesjes wilde. Nee, wilde ik niet. Dat was prima.

Dus niet meteen in paniek raken...

jacolien1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2009 19:33

Re: Flexi-front shaving system

Ongelezen bericht door jacolien1987 »

Ik ben ongelovelijk bedonderd door flexifront. Ik heb nooit iets besteld maar heb een aantal keer mannen scheermesjes ontvangen en meteen retour gezonden. Na een paar weken kreeg ik acceptgiro's en heb daar uiteraard niets mee gedaan. Nu heb ik een brief gekregen dat ik niet heb betaald en ze 44 euro buitengerechtelijke kosten moet betalen. Ze reageren op geen enkele brief en als je iets wilt weten moet je via het incasso bureau. Het zijn ongeloveliljke oplichters die nergens naar luisteren. vooral NIET BETALEN!!!!

Gesloten