LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CASEMA is echt 5 x niks of toch wel??(bied hulp)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ditvindenwijervan.nl

CASEMA is echt 5 x niks of toch wel??(bied hulp)

Ongelezen bericht door ditvindenwijervan.nl » 21 mar 2008 12:03

Het probleem is verholpen, Zeker geen Orange geworden, maar dankzei de medewerking van Casema kan ik nu overstappen.

F Bedankt :wink:
Laatst gewijzigd door ditvindenwijervan.nl op 31 mar 2008 13:39, 2 keer totaal gewijzigd.

ditvindenwijervan.nl

Re: CASEMA is echt 5 x niks of toch wel??(bied hulp)

Ongelezen bericht door ditvindenwijervan.nl » 21 mar 2008 16:47

Hallo, weet iemand of deze mail adressen nog kloppen??

Adressen zijn blijkbaar door Radar weg gehaald, raar, haal dan gelijk heel het stuk weg zou ik denken,

Maar is al niet meer nodig, ik heb mijn doel bereikt

Bedankt
Laatst gewijzigd door ditvindenwijervan.nl op 26 mar 2008 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

skippy

Ongelezen bericht door skippy » 22 mar 2008 21:15

de kabelbedrijven casema.multikabel en @home zullen eind mei samen veder gaan onder de naam ziggo.alleen de naam al deze bedrijven staan nu bepaald niet bekend om hun klantvriendelijkheid.
maar nu proberen ze door zogenaamde goedkope aanbiedingen nog
vlug even klanten binnen te halen.enig onderzoek wijst uit dat men bij andere aanbieders goedkoper en beter uit is.

ditvindenwijervan.nl

Ongelezen bericht door ditvindenwijervan.nl » 25 mar 2008 13:02

Met een beetje geluk is de oplossing nabij, we werden gebeld door een zeer vriendelijke dame die ons 26-03-2008 terug gaat bellen, nu hopen dat we tot een oplossing kunnen komen.

Ook heeft deze dame mede gedeeld dat ze ook de andere mensen wil helpen om alles tot een goed einde te brengen, dus mensen stuur even een mail naar [email protected] en ik zal deze dan door sturen naar de juiste mensen, ja klopt waarom niet het e-mail adres van deze dame hier zetten, simpel het zijn redelijk prive adressen en de dame moet er nog lang werken en zal het niet zo prettig vinden om dit te openbaren.

de eerste stap in de goede richting is gezet.

GR, Ron

dickveld

Ongelezen bericht door dickveld » 25 mar 2008 16:58

We zijn een ADSL ORANGE verhuizing aan het doorvoeren en het lukt maar niet de ene leugen na de andere! Zelfs de helpdesk adviseert ons momenteel een andere provider wegens de interne puinhoop. Doe het niet.

Beter een beetje internet dan vanaf januari geen internet!

Succes uit Den Haag!

PS

Zou Telfort voor u een alternatief zijn?

ditvindenwijervan.nl

Ongelezen bericht door ditvindenwijervan.nl » 25 mar 2008 17:19

Telfort zou een optie zijn, maar dat is ook weer KPN geloof ik.
Ik wacht even af wat er morgen besproken gaat worden en of we tot een oplissing kunnen komen.

Daarna kan ik altijd nog een keuze maken het zal overal wel wat zijn en het vervelende is dat je dan de keuze moet maken tussen de minst slechtste :oops:

Gesloten