LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living Products

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Info »

Beste 'Koning',

Het niveau van uw reactie geeft wel duidelijk aan wat voor mensen zich bezig houden met FLP. Tevens heeft u in al uw 'management' cursussen het onderwerp 'discusieren' of 'beargumenteren' nog niet behandeld. 'Aloea Vera is een plant, dus mensen gebruiken het en dus is FLP goed', is blijkbaar uw gedachtengang. Tja, daar kan ik u ook niet mee helpen. Voor een enigsinds intelligente discussie verwijs ik u wederom naar het andere onderwerp.

Mvg.
Info

P.S. Als u uw excuses moet aanbieden voor de manier waarop u zich uitdrukt, hierbij het advies eens een boek te lezen, of een cursus nederlands te volgen. Dan leert u misschien nieuwe manieren van uitdrukken en hoeft u geen excuses meer te maken.

koning

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door koning »

FLP zijn oplichters. Een bedrijfje opgezet door slimme, ordinaire zakkenvullers die goedkope ALoe Vera-troep doorverpatsen aan goedgelovige naievelingen voor de hoofdprijs. 400,- euro voor een 'starterspakket' ?? Ik heb het fantastische genoegen gehad ook eens aanwezig te zijn op een info-avond van FLP en de kansloosheid straalde er werkelijk vanaf....Slappe verkooppraatjes, brainwash-technieken en non-argumenten volop..( 'Nee, wij zijn geen piramide, u werkt in een piramide......') en het mooiste van alles ? Volwassen mensen die met 'speldjes' oplopen om te tonen hoe hoog ze wel niet zijn in de organisatie. Of liever, hoeveel vrienden en famillieleden ze hebben kunnen tillen met die kwakzalverij. Treurig.


wees nu eens concreet. En hier hebben we een tekst van info van hoog niveau, je bent wel grappig

groeten van Koning

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Albert »

Nuttige info, een kennis van me uit Engeland probeert me telkens over te halen om hier in te stappen.

Zelf heb ik er niets mee maar wat ik vermoedde, staat hier wel.

Bedankt,

Albert.

tijd

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door tijd »

info kan alleen mooi lullen en geen aktie ondernemen.
Deze meneer heeft geen praktijk gehad.Ten tweede iemand die nog maar weinig bereikt heeft anders hoefte hij niet sávonds/s'nachts te werken. Overal op deze site geeft hij een mening.een mening kun je alleen vormen wanneer je het zelf in het praktijk hebt meegemaakt.

Al die losers of de 16 miljoen experts in nederland lullen precies het zelfde.

Het rare is dat steeds meer mensen met hoge inkomens met MLM bezig gaan houden. alleen de meesten hier op de site komen niet in aanraking met mensen die zeer goed verdienen. Want losers trekken losers aan. Ga eens met andere mensen om dan ga je wel anders denken. Zo niet dan blijf je hoe je was. Dat is een keuze.


Negatief mag je van mij zijn.Maar mensen die met mlm bezighouden afschilderen als domme mensen zegt genoeg over je eigen capiciteiten.

Wanneer je een produkt afkraakt of hoe die promoot wordt zegt niks over het marketing MLM.
Hoevele slechte winkels en verkopers bestaan er?
of zijn nu dan alle winkels slecht.
Slechte mensen/bedrijven verliezen op lange duur. Dus zal de mlm bedrijven die meer dan 10 of 20 jaar bestaan al lang weggeweest zijn.

hoevele slechte verzekeringsagenten bestaan er wel?
ga eens naar een autodealer........

Wij zoeken geen mensen die het niet willen,maar die het wel willen.
(zoeken?=vinden) Dat is het verschil.
Dat is niets verkeerd aan,net zoals met veel gestarte bedrijven is het ook een uitdaging om nieuwe klanten of agenten te vinden.

Ja ik ga geen produkten aan bekenden verkopen...aan onbekenden wel?
Dus als het slecht zal zijn mag je het wel aan onbekenden verkopen.???? jouw familie en bekenden gebruiken meestal de zelfde produkten doordat je het zelf gebruikt en koopt.
Mijn vader rijdt opel daarom rijd ik ook opel.
Je bent volwassen genoeg wanneer je een slechte ervaring met een produkt hebt meegemaakt om het niet meer te kopen of dat het van je bekende of onbekende is.

wanneer mlm bedrijven zoveel jaren slechte produkten verkoopt dan bestonden ze niet meer of maakten ze geen miljarden euro's omzet.


Maar goed wil je beinvleod worden door reclame op tv (brainwash)
of op een verjaardag van je vrienden etc
Dan is er geen enkele probleem van je goede kameraad een produkt te kopen waar hij een goede ervaring mee heeft.

Een gebrandde cd je koop je wel van hem?? lekker goedkoop he....

Deze mensen zijn gewoon enthousiast over het produkt en filosofie van het bedrijf mag dat niet??.

je staat wel te juichen en oranje gekleed tijdens ek voetbal. Dat is maf.
Je verdient er niks aan alleen de jongens op het veld.


Misschien kun je wel een discussie beginnen over de topman van ahold.
10 miljoen euro per jaar inkomen.OOK als hij de karwei niet afmaakt!!!
Maar goed als hij de karwei echt waarmaakt mag hij wel 20 miljoen euro verdienen. Wat doen Nederlanders weer ....oooh ik ga niet meer naar AH
Waar bemoeien ze mee. Dat komt dat de meeste tegenstanders onderaan in de piramide zitten.,,,en de mensen in de top verdienen zoveel. DOE ER ZELF WAT AAN!!!!!!!!!!!! Voor de baas blijven werken
zou altijd het zelfde blijven . Ben je te vreden hoe je mond dan dicht.

Leiders zijn geld waard. Wil je veel verdienen ga een leider worden.
Hoe word je een leider? De zaken zelf hebben uitgevoerd en opdrachten uitvoeren die je gevraagd worden. Net zoals meneer de Zweed van Ahold
Klasse!!!!!!


Info :door het vele schrijven op internet zijn de jouwe teksten vele malen beter geschreven.!!!!!! Maar het werk dat ik met vele plezier uitvoer zou nooit willen ruilen laatstaan het inkomen. Wat dat kun jij niet in 24 uur verdienen.


Je bent net een slechte onderzoeker ,,,je onderzoekt alleen de losers en negatievelingen. Zoek en ga eens positieve mensen onderzoeken.

Nee niet doen anders word je nog gebrainwash tot positieveling.
of je ego wordt gekrenkt.
dat is het mooie van dit vak negatieveling sorteert zich zelf.

eef

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door eef »

Mijn ervaring met flp,

Hallo allemaal, Ik heb alle reacties gelezen en zat te twijfelen of ik nog zal reageren, maar ik kan het niet laten. Ik ben zelf een jonge vrouw die weke delen reuma heeft, ik heb al veel doktoren bezocht en heb op 8 verschillende medicijnen gezeten, daar ben ik nu inmiddels van af, waardoor nou door het sap van de aloe vera plant ja van flp!!!!!
Ik ben nog nergens in welke zaak dan ook deze sap tegen gekomen,

ik ben ook distribiteur geweest van flp, ik had een behoorlijk goed lopend bedrijf en ik moet eerlijk het is heel hard werken het wordt je echt niet in de schoot geworpen, maar met welk eigen bedrijf gebeurt dat wel??? geen 1, je moet gewoon hard werken wil je rijk worden en je koppie er bij houden. Dus wanneer je niet hard wil werken dan is flp niets voor je, wil je dat wel dan moet je het toch eens overwegen, maar ik zal eerst aanraden om de produkten zelf te gebruiken.

Helaas is er veel in mijn leven gebeurt waardoor ik niet meer de produkten gebruik maar wel zoekende ben naar een distribiteur. zelf kan ik geen distribiteur zijn tot mijn spijt. Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben aan deze informatie.[/b]

respects

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door respects »

Ik lees steeds vaker dat bedrijven allerlei mooie praatjes houden en de ideale situatie schetsen, en dat dat iets slechts is.

VRAAGJE: wie is er wel eens bij een bedrijfpresentatie geweest (voor welk bedrijf dan ook) die je alleen de slechts mogelijke uitgangspositie voorstelt??????

Tuurlijk moet je hard werken, tuurlijk duurt het een tijd voor je goed geld verdiend. Maar dat ligt toch helemaal aan jezelf. Het ligt aan jouw motivatie en doorzettingsvermogen hoeveel nee's je accepteerd voordat je opgeeft. En dat is met alles zo. Ik ken mensen die na 2 keer proberen stoppen omdat het toch niet lukt?!?!?!?!!?!?!!? YEAH RIGHT.

Één advies: begin er niet aan als je niet geïnteresseerd bent. Zonder motivatie geef je toch op, vroeger of later, en dat is alleen maar zonde van je tijd. Voor mensen die wel interesse hebben in een MLM bedrijf...test het, proef het, probeer het, onderzoek het, en als je er zelf van overtuigd hebt, dan ga je er pas echt voor de volle 120% voor.

Want je hoort voornamelijk alleen de mensen die opgeven zeuren over MLM, en nooit de mensen die wel succesvol zijn.

Gast

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zelf distributeur geweest van flp.
Op zich een goed bedrijf.

FlyingEagle
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2007 13:52

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door FlyingEagle »

Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken over andere mensen die producten willen verkopen die normaal niet in de winkel te koop zijn.
Bij flp word je tot niets verplicht en je mag je eigen business er van maken maar dat hoeft niet ik ben ook voor me zelf en ik werk gewoon bij een werk gever en gebruik de producten om zelf gezond tezijn en blijven ik heb astma en het helpt mij om makelijker tekunnen ademen en minder medicijnen tegebruiken omdat het helpt bij de opnamen in het ligaam en verkoop heel soms maar het gaat mij om alle reacties van mensen die alles proberen een naam tegeven in een hokje te stoppen en dat moet je gewoon niet doen en genieten van het leven als het product van flp daar bij mag helpen laat dat dan zo zijn en geniet er van.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door jor »

En ik begrijp niet dat jij bijna VIER jaar na de laatste reactie nog reageert in een dood topic. Zijn de klanten op ?De vorige reactie is uit Maart 2004.!!!

http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html

FlyingEagle
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2007 13:52

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door FlyingEagle »

ik heb geen klanten en niet nodig ook ik vindt het al jammer dat jij reageert als iemand van skepsis die zegt dat dit dood is wat ben jij dan?
iemand die de bijbel gebruikt en er uit gekomen is of zo?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 17 Nov 2007 15:51 door FlyingEagle


--------------------------------------------------------------------------------

ik heb geen klanten en niet nodig ook ik vindt het al jammer dat jij reageert als iemand van skepsis die zegt dat dit dood is wat ben jij dan?
iemand die de bijbel gebruikt en er uit gekomen is of zo?
Heb je gedronken of ben je gewoon dom?. Namelijk een vreemde reactie. Je reageert in een al bijna vier jaar stilstaand topic en je verwacht applaus?

mrtelecom

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wat is je probleem jor?
Je zit duidelijk niet goed in je vel. Kunnen we je helpen?

Janaki
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2009 13:56

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Janaki »

Mijn vraag is gericht aan alle verkopers en distributeurs van Forever Products. FPL is nu bijna 10 jaar in Nederland actief met haar producten, wat is waar van alle voorspiegelingen. Is het waar dat je € 500 tot € 4000,-- netto per maand verdient. Kun je in deze economischecrisis tijd werkelijk zoveel FP verkopen?

Ik zelf geloof helemaal niet in deze voorspiegeling van FPL. Waar ik mij aan stoor is; dat je verplicht bent om een startpakket van rond de € 400,-- aan te schaffen en daarnaast wordt geacht dat je aan alle bijeenkomsten deel neemt. Ook voor deze deelname dien je te betalen. Ik vind dat; als je zo'n groot/goed bedrijf (wat ook voorgespiegeld wordt) vertegenwoordigt dient het bedrijf deze kosten voor je te dragen (investeren in je mensen/vertegenwoordigers) door je ook een welkoms pakket aan te bieden. Immers jij gaat voor ze hun producten aan de man brengen dan mogen ze op z'n minst deze kosten voor hun rekening nemen. En dit doen zij niet, daarom vind ik het een zeer dubieuze manier van handel. Het ergste is dat zij de zwakkere (de werklozen) onder ons weten te strikken met hun prachtige verhalen en hun opgevoerde acts tijdens de bijeenkomsten. Zeer triest!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door antileugens »

Welke voorspiegelingen?
Is het waar dat je € 500 tot € 4000,-- netto per maand verdient. Kun je in deze economischecrisis tijd werkelijk zoveel FP verkopen?
Ja, maar of iedereen dat kan??? Overigens hoef jij niet zoveel te verkopen, het gaat om het teamwerk en dan word het heel anders.
Ik zelf geloof helemaal niet in deze voorspiegeling van FPL.
Als je het niet gelooft, waarom stel je dan die vragen. Begin er gewoon niet aan en ga verder me je leven.
Waar ik mij aan stoor is; dat je verplicht bent om een startpakket van rond de € 400,-- aan te schaffen en daarnaast wordt geacht dat je aan alle bijeenkomsten deel neemt.
Je bent tot niks verplicht; je hoeft toch niet te starten? En als je niet naar die bijeenkomsten wilt is dat ook prima. Maar hoe reageert je baas als hij wil dat je naar een cursus gaat en je zegt nee?! Krijg je die promotie dan ook?!
Ook voor deze deelname dien je te betalen.
Daar heeft, voorzover ik weet, het bedrijf niks mee te maken omdat die bijeenkomsten worden georganiseerd door individuele distributeurs.
Ik vind dat; als je zo'n groot/goed bedrijf (wat ook voorgespiegeld wordt) vertegenwoordigt dient het bedrijf deze kosten voor je te dragen (investeren in je mensen/vertegenwoordigers) door je ook een welkoms pakket aan te bieden.
Als jij dat vind is dat prima. Dan is dit concept niks voor jou. Ik denk dat ook franchise niks voor je is want ook daar gebeuren dit soort zaken.
Immers jij gaat voor ze hun producten aan de man brengen dan mogen ze op z'n minst deze kosten voor hun rekening nemen.
Waarom?! Je weet van te voren toch waar je aan begint en deze kosten worden via het beloningsplan verwerkt. Als dit je niet aanstaat begin je toch niet?!
En dit doen zij niet, daarom vind ik het een zeer dubieuze manier van handel.
Dat is mooi voor jou, dat je die mening hebt. MLM is niks voor jou.
Het ergste is dat zij de zwakkere (de werklozen) onder ons weten te strikken met hun prachtige verhalen en hun opgevoerde acts tijdens de bijeenkomsten. Zeer triest!
Het standaard onzin verhaal zonder onderbouwing. Het klinkt mij alsof je geen enkele interesse in MLM hebt en enkel je gal wilt spuwen. Dat is prima, maar daar is dit forum eigenlijk niet voor bedoeld.

Janaki
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2009 13:56

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Janaki »

Jammer dat ik niet een helder antwoord krijg op mijn vraag, maar ik had ook niet anders kunnen verwachten (wel gehoopt op een eerlijke reactie).

Laat een ding duidelijk zijn: Ik trap niet in dit soort praktijken (gelukkig maar) maar helaas wel mensen die mij dierbaar zijn.
Zij zitten nu in een vervelende situatie en ze worden door "de hunters" van o.a. FPL benaderd met hele mooie verhalen en een geweldige toekomst. Helaas geloven zij in die verhalen (wat ook begrijpelijk is).

Ik zeg altijd tegen een ieder: 'Als ze (in dit geval FPL) het zo goed deden hadden ze jou niet nodig en waren ze niet met een wervings campagne begonnen, want door 'mond tot mond' reclame hadden er genoeg mensen zich aangemeld bij hun in die bijna 10 jaren dat zij hier in Nederland actief zijn.

Ik help heel graag een iedere kwetsbare mens en probeer ze te behoeden van dit soort praktijken.

Wees eerlijk en oprecht!!! dat duurt het langst!!!!

Hou deze groep mensen geen 'zakgeld' voor ogen.
Wees open en helder, zonder de 'zakgeld' voor ogen te houden.[/b]

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door antileugens »

Jammer dat je de woorden wel kent maar hun betekenis niet. Of je doet maar alsof. Da's niet echt wat je noemt "eerlijk en oprecht" terwijl je zelf aangeeft dat dat het langst duurt.

Janaki
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2009 13:56

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Janaki »

Voor mij is het duidelijk waar jij staat.

In elk geval niet aan de kant van Openheid/eerlijk/oprecht.

Laat de kwestbare met rust!!!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik zal de kwetsbaren inderdaad met rust laten: Ik zal je met rust laten. Je hebt het overigens ook op dat andere punt mis.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door The asgard »

Vanwege dubbele vermelding heb ik in deze pol mijn bericht verwijderd.

Met vriendelijke groet

Lambert
Laatst gewijzigd door The asgard op 04 jun 2009 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door jor »

Opgelost.
Laatst gewijzigd door jor op 05 jun 2009 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten