LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepetickets.nl en pepetickets.com

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
angelino harpman
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2008 10:20

pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door angelino harpman »

Kijk uit met deze aanbieder ze rekenen nl 2x de kaartprijs ik weet niet meer hoe ik op hun site ben gekomen maar ik vermoed via software manipulatie. Ik heb kaarten voor samen met dre kosten via ticketbox 76,25 via pepetickets heb ik 135 per stuk betaald, was op de eerste dag van verkoop voor dit concert. stom stom stom van mij.

vrossie
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:28

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door vrossie »

Ben benieuwd of je de kaarten dan ook gekregen hebt

JoostF
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 10:34

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door JoostF »

Zelfde verhaal met Metallica, kaarten varierend in prijs van €149 tot €199. Wanneer houdt dit eens een keer op? Wanneer krijgen de echte fans het eens voor het zeggen, i.p.v. dit soort malafide, criminele organisaties? Wanneer worden dit soort organisaties eens publiekelijk aan de schandpaal genageld?

Allemaal mailen en schrijven:
PePeTickets
Professor Bavincklaan 5
1183 AT Amstelveen
Tel: 020 5036713
Mob: 06 40545702
Bank: ABN-Amro 417242654
[email protected]
KVK: 34239295
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00

Mattworld
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2009 12:10

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Mattworld »

Ik zag laatst via de eigen site van Paradiso welke concerten er kwamen en kon tickets bestellen. Via hun werd ik naar Pepe tickets geleid, terwijl ik normaal alles via ticketservice doe maar die hadden dit concert niet staan. Bij Pepe kosten de kaarten 70 euro p stuk + 12,50 verzendkosten. Omdat ik graag heen wilde heb ik het maar gedaan, met het idee dat Paradiso gestopt was via ticketservice te verkopen. Dus 150 euro kost dit en heb de kaarten nog niet in huis. Twee weken later krijg ik van ticketservice bericht dat hetzelfde concert in de verkoop ging, zelfde aantal kaarten 80 euro totaal, nog maar besteld en binnen 4 dagen netjes op de mat.

Ik balen...ik kende Pepe niet maar heb al besloten ze niet verder te leren kennen. Ik heb ze gebeld en ze geven aan de kaarten nog niet in huis te hebben. Is dit een nieuwe vorm van zwarte handel, kopen zij groet aantallen kaarten op maar wel al ruim voor de verkoop datum op de markt aangeven dat je ze al hebt.

Paradiso....HOU DIT IN DE GATEN

EN ik moet gewoon geduld hebben....maar ja het is zo'n gave artiest :roll:

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Fabel »

zolang mensen deze bedragen blijven betalen omdat het "zo'n gave artiest" betreft, zijn deze schurken altijd in de weer en stopt dit nooit.

claudia turco
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2009 15:51

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door claudia turco »

Ook wij zijn bedrogen wij kochten 4 kaartjes voor de eerste rang bij het K3 concert op 01 november, en net kregen we de kaartjes, en ja het was de eerste rang op het balkonde waarde van deze kaartjes 4X20 euro, en wij hebben 232 euro betaaldmaar liefst 152 euro teveel.

Yasmina2004
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2009 19:40

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Yasmina2004 »

Heb ook 2 kaarten besteld via de site pepetickets.nl 1e rang. heb er €122.50 voor betaald. Heb de kaartjes na ongeveer twee weken thuis ontvangen. Er bleek €15.00 op te staan. Heb nog gebeld van hoe het zit. zij zegt wij kopen ze in en wij verkopen ze dan door. En wij betalen er ook meer voor. (ik dacht nou het zal wel) ik heb er voor de rest geen ervaring mee.
op 7 november 2009 zijn mijn dochter en ik naar het theater Rai in Amsterdam geweest, wat bleek dat wij kaartjes hebben gekregen voor derde rang, boven en helemaal achterin. Mijn 5 jarige dochter heeft helemaal niets kunnen zien. zij was heel erg verdrietig. Bovendien heb ik haar beloofd dat wij vooraan zouden zitten.
Ik ben naar de balie van het theater geweest en uitgelegd dat ik kaartjes voor de eerste rang heb betaald. ze zag dat ik het via pepetickets heb besteld en ze zei dat het oplichters zijn. Ze kon voor de rest niets voor mij doen, omdat ik kaartjes heb voor de derde rang. Ik had dus via seetickets.nl voor de 2 kaartjes die ze aan mij hebben verkocht zelf voor €30 kunnen bestellen. Ik ben heel erg teleurgesteld en boos. Ik heb met pepetickets gebeld en een brief geschreven. Enige wat ze voor mij kunnen doen is een vergoeding van €10.00 per kaart. Dat vind ik echt niets en ik heb het aanbod afgewezen. Wat kan ik hier tegen doen?
Want ik vind dit geen stijl.

snoopie
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2009 23:00

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door snoopie »

Heb zelf onlangs ook tickets gekocht via Pepe Tickets. Kende het hele bedrijf niet, maar kwam bijna automatisch op deze site. Na betaling kreeg ik pas in de gaten dat dit niet via de "officiele""weg ging. Zeker na het lezen van een aantal meldingen op internet werd het me een beetje warm. Echter heb afgelopen weekend de kaarten aangetekend ontvangen en kan niet anders zeggen dan dat ik er erg blij mee ben. Inderdaad de kaarten zijn goedkoper dan wat ik ervoor betaald heb, maar dat staat ook in de voorwaarden. Ook op marktplaats worden dingen gekocht en doorverkocht en idd. is het "wat de gek ervoor geeft". Wilde toch even iets positiefs over hen vermelden.

Loeske88
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:25

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Loeske88 »

Ik heb vorige week kaarten besteld voor muse in het Goffertpark komende zomer. Vandaag een week later waren ze binnen. Het adres afgeplakt, wat ik dus eerst al verdacht vond. Ook was het een simpel a4-tje met een zwartwit print, waarschijnlijk gekopieerd..

Nu keek ik zonet weer op de site, heel apart dat er nu nog steeds 20 kaarten te koop zijn terwijl ze toch echt minstens 2 minder moeten hebben. Ik ga proberen mijn geld terug te vorderen via de bank! Hopen dat de bank meewerkt..

Ik had eerst niet door dat dit niet een officiele site was. Misschien beetje dom van mijzelf, maar t was de eerste keer dat ik kaartjes ging bestellen. Volgende keer maar naar t postkantoor ofzo.

dudeheid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2009 21:43

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door dudeheid »

ja jongens, pepetickets... heel slim wat die mensen doen, maar ze verpesten het voor ons. mij is zojuist hetzelfde overkomen als sommigen hierboven, ik wilde met mijn pa naar eric clapton en steve winwood, 29 mei 2010. googelen naar "winwood clapton gelredome" leverd als 2e zoekresultaat www.pepetickets.nl op daar kun je ze kopen. de sites waar je de "echte" tickets kunt kopen staan veel verder weg. maargoed daar kom ik zo op terug. pepetickets.nl ziet er verder in mijn ogen betrouwbaar uit, de tickets kostten tussen de 120-150 euro. wij namen allebei de duurste, ik kreeg de mijne zelfs kado van mijn pa, geweldig toch? naar een concert dat 150 euro kost, dat moet wel onvergetelijk geniaal zijn. netjes een bevestiging gekregen en met Ideal betaal, 310 euro totaal.
een uurtje later zien we per toeval dat de "echte" kaarten op livenation.nl maar 60-70 euro kosten.
Op pepetickets staat dat de kaarten alleen te reserveren zijn, maar nog niet in de verkoop zijn. daar is bij livenation niks van te zien.. verdacht, of niet?
natuurlijk probeerde ik meteen de order te annuleren, en opnieuw bij livenation te bestellen. maar dat kan dus niet, in de algemene voorwaarden staan dat tickets niet te annuleren zijn, je kunt de tickets wel weer doorverkopen aan dezelfde pepetickets. Zodat ze er al winst op hebben gemaakt natuurlijk..
heel verveldend dus, ik verwacht al niet eens meer dat ik ze überhaupt krijg, laat staan dat ik er mee naar binnen gelaten word. en het vreemdste vind ik nog wel, dat ik na wat googelen artikelen tegen kom, waarin staat dat o.a. pepetickets een hoop valse lowlands kaarten heeft verkocht. wat is dit nou? hoe komt het dat ze nu nog steeds vrolijk iedereen die wel "wat meer" voor z'n concertje over heeft aan het oplichten zijn?
toen ik de rest van de reacties over pepetickets zag voelde ik me natuurlijk ook ongelooflijk stom, met een paar seconden googelen weet je wat wel de goede verkoop punten zijn, en als ik de algemene voorwaarden had gelezen wist ik ook wel beter.. maar wees nou eerlijk, wie leest die onzin nou? bestellen op internet is voor ons de normaalste zaak van de wereld, en dit zal in totaal ongeveer de 48731510ste keer zijn dat ik algemene voorwaarden oversla, maar de eerste keer dat ik het achteraf beter wel had kunnen lezen.
Goed, ik dwaal af.
Ik wou dat ik wist wat ik hieraan kon doen, maar het zal wel weer allemaal legaal zijn.

Stefan

FerdiV
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2009 15:25

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door FerdiV »

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik aan de telefoon gezeten met PePe Tickets. Ik zocht 2 kaarten voor de Riverdance voor zondag 20 december (a.s. zondag dus). Zij hadden er 2 voor mij, voor 70 euro per stuk.

Nu leek mij dit dus gewoon normaal en heb ik gezegd dat ik morgen langskom om ze op te halen.

Nu zocht ik een routebeschrijving en kwam ik toevallig dit topic tegen.

Is het nu verstandig dat ik annuleer? Of hebben jullie het alleen over de te hoge prijs van de kaartjes? De 2 maal 70 euro maakt mij niet veel uit. Ook heeft hij me al verteld welke rij het is.

Er lijkt mij dus niks mis aan. Als ik morgen langs ga en zie dat het gewoon echte kaarten zijn, maak ik toch geen kans op een vals kaartje o.i.d.?

Graag een reactie of tip :)

cor teleurgesteld
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2009 21:23

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door cor teleurgesteld »

Ben zojuist teruggekeerd vanuit Antwerpen.
Mijn dochter had ons 2 kaarten gegeven voor het Kerstconcert van Andre Rieu wat wij zeer op prijs stelden.
De normale prijs was 80 eur p.p maar Pepe rekende haar per stuk 127 eur.
Is wel een groot verschil maar ja onze dochter gunde ons dit van harte.
Zeer groot was mijn verbazing/teleurstelling toen bij het controleren van de tickets bleek dat deze vals waren.
Direct gebeld met het vaste nr van Pepetel.nr in Amstelveen echter niet bereikbaar.
Ook het mobiele nr gebeld en hier kon ik alleen de voicemail inspreken, wat ik ook heb gedaan.
De hoge prijs accepteer je of niet, achteraf kun je slechts constateren dat de opbrengst voor Pepe wel erg groot is.
Waar ik nu heel erg boos over ben is het feit dat Pepe kennelijk handelt in valse tickets.
Met mij waren er vele anderen die ook tickets via Pepe hadden gekocht en die ook de deur niet mochten passeren.
Ik heb diverse mensen gesproken die direct telefonisch contact met Pepe op probeerden te nemen, hetgeen niet lukte.
Hier krijg je toch heel erg naar gevoel bij.
Ik heb thuis nog geprobeerd tel. contact op te nemen maar u begrijpt het al .....
tevergeefs.
Zal vanavond nog een mailtje sturen naar Pepe en hen de kans geven om het door mijn dochter betaald bedrag morgen op haar rekening terug te storten.
Gebeurd dit niet dan zal ik andere aktie nemen.

Mensen let op nooit iets ondernemen met deze Pepe lui.
Het ruikt, nee het stinkt zelfs naar oplichting.

Waarschijnlijk waren wij niet de eerste maar hopelijk wel de laatste.

Nicole40
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2010 10:50

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Nicole40 »

ik heb hetzelfde meegemaakt. Tickets gekocht voor Top Gear. Duurste Tickets EUR 125,-- golden tickets met toegang tot de VIP-Lounge. kaarten moesten bij een speciale stand worden opgehaald. Bij aankomst bleken de golden cards slechts EUR 85,-- te kosten. En bleek ik geen gold cards te hebben maar stonden op de tickets silver cards. De stand bleek ook niet te bestaan maar gelukkig was er iemand van de servicebalie zo vriendelijk om toch in ieder geval een aparte kaart af te geven voor de VIP-Lounge. Maar de plaatsen waren uiteindelijk silver. Voel me heel erg in de maling genomen. Maar helaas eigen schuld. Let dus op, koop geen kaarten bij deze club!!!!!

MargotvdL
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2010 18:33

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door MargotvdL »

Hallo Allemaal,

Ik las deze week dat Lady Gaga naar Arnhem komt dus in mijn enthousiasme gelijk gegoogled en een van de eerste hits is die van pepetickets.nl Heb 2 kaarten a 109e besteld maar nog niet betaald. Ik las de algemene voorwaarden en vind het toch een heel gek verhaal dat ze officiele kaarten aanbieden maar dat de kans bestaat dat je niet binnenkomt met een ticket via pepetickets.nl ????? (hoe kan dit?!?) Ik las jullie verhalen op dit forum en kreeg het er benauwd van........heb het Gelredome gebeld en die mevrouw zei dat ik de kaarten beter niet via pepetickets.nl kan kopen want 1. ze zijn veel duurder 2. soms niet geldig!****! :shock: Heb de kaarten nu al besteld maar nog niet betaald en ik koop ze dus liever via livenation ( officiele verkooppunt ), ik heb geen zin om me te verheugen op het concert en helemaal naar Arnhem te komen en dan niet naar binnen te kunnen.....Heeft iemand van jullie ervaring met het afbestellen van kaarten bij pepetickets.nl? Op de site staat dat dat niet kan maar ik voel me ernstig in de maling genomen. Hoe kom ik hier nog onderuit?
Groetjes

berryr
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2010 15:56

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door berryr »

Hallo allemaal,

Ik heb wat advies nodig van jullie. Ik heb net kaartjes besteld bij Pepetickets. Drie kaartjes voor Jackson Browne en David Lindley. Het kwam op een totaal van €309.50. Maar zodra ik besteld en betaald had, las ik de recensies en reacties op deze site. Ben door de hoogte van de prijs pas gaan nadenken. En had achteraf gezien eerst betalingsvoorwaarden moeten lezen. Want nadat ik gebeld heb om de bestelling te annuleren, kon het niet meer. Mijn bank gebeld om de transactie te stoppen. Ook niet gelukt. Wat kan ik nu nog doen. Heeft iemand advies voor me. Ik zou het zeer op prijs stellen. Want ik wil wel voor een redelijke prijs naar een mooi concert, maar niet op deze manier.
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Berry

Rivella

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Rivella »

@ berryr: Jammer dat het zo mis is gegaan maar bij de originele verkoper (lIvenation/Eventim) gaat het ook niet altijd even fijn.
Ik heb gelukkig een kaartje weten te bemachtigen maar het heeft me ook heel wat meer gekost dan de kosten van alleen het kaartje, end at bij het officiële verkooppunt.

Ik hoop wel dat je alsnog een paar kaartjes kunt krijgen want het is wel een concert wat je echt niet mag missen :D

anba
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 19:11

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door anba »

Pepe tickets :evil: Kaarten voor My name is Michael gekocht 2 stuks prijs totaal 142 euro.
Ik had kaarten voor 27 maart middagvoorstelling.
Kreeg een kleine 2 weken van te voren een mail dat de middagvoorstelling niet door kon gaan voor ons we konden verplaatst worden naar de avond.Of anders geld erug dat wel.
De kaarten die ik toegezonden ktreeg hebben een prijs van 29 euro maal 2 is 58 euro + 12,50 bestelkosten is 70,50 Ik heb betaald 142 euro een verschil van meer dan de helft 71.50 euro.Ik had zitplaatsen voor rang 2 en nu tribune rij 5.Hun antwoord was dat zij er weinig aan konden doen en dat dit ook goede plaatsen waren.
Wat een stelletje tillers.Zal ook nooit meer via hun ook maar iets bestellen. :twisted:

Pline
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2010 02:33

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Pline »

Wij hebben met z'n drieën kaarten gekocht voor Jeff Dunham, morgen in de Heineken Music Hall. Voorverkoop startte op 11 november, ik kon op 10 november een order plaatsen. Drie stoelen, eerste rij, 89 euro per stuk. Zelfde dag kreeg ik een bevestiging. Twee december: "Kun je ook 16 april, op dezelfde rang?" Konden we - maar dan wel op dezelfde rang. Expliciet vermeld. Vier december: "Nee sorry, het blijft toch 15 april." Acht december: drie kaartjes voor tweede balkon. Even op de site van Heineken Music Hall gekeken: is vierde rang!!! Op de kaartjes stond dat ze 39 euro kosten; een verschil van 50 euro per kaartje! En van eerste naar vierde rang, dat is nog wel het ergste! Pepe gemaild: dit is een misverstand. Koele mail terug over commercieel geneuzel en lees de voorwaarden maar. (Rangen kunnen afwijken... van 1 naar 4???!!!) Rechtsbijstandsbureau ingeschakeld. Mister Pepe wilde 20 euro per kaartje teruggeven. We hebben er 30 van kunnen maken, maar ik heb nog steeds vierde rang en een vieze smaak in mijn mond. Sorry voor de telegramstijl, maar ik ben ZO BOOS!!! En je kunt niks, die ***** loopt er blijkbaar elke keer weer mee weg. Hoeveel mensen moet hij nog benadelen voordat hij echt wordt aangepakt?!

Pline
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2010 02:33

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Pline »

Overigens ben ik het met de eerste in deze rij, Angelino Harpman, eens dat er softwaremanipulatie in het spel kan zijn. Ik tikte de url van de Heineken Music Hall in omdat ik wist dat Dunham daar zou optreden. Ik klikte door en kwam bij Pepe terecht. Toen ik later HMH belde, zeiden zij dat ze nooit zaken doen met Pepe omdat hij te duur is en niet levert wat hij belooft.

markys
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2010 09:22

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door markys »

Niet doen!, we hadden met 3 collega's kaarten besteld front row voor jeff dunham, meer dan 2 keer zoveel betaald! en vervolgens zaten we ergens achterin! Heel zonde en onacceptabel

gr

Gesloten