Pagina 2 van 2

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 23 apr 2024 12:32
door Teunbosseman
Prima, geen problemen met de app. Heb op diverse plaatsen in NL gebruikt zonder probleem.

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 28 apr 2024 11:30
door Ela Bassie
Zolang er niks misgaat, prima app.
Maar..., als er wel iets misgaat (zoals bij mij) heeft het waardeloze (lees: geen) klantenservice, reageren nergens op, verdwijnt correspondentie in zwart gat en zetten zij een Duits mega incassobureau in waar ook niet mee te communiceren valt.
Ikzelf had de parkeeractie uitgezet, maar die liep dus gewoon door. Omdat mijn bankrekening was gewijzigd is die rekening toen niet betaald. Ik heb geprobeerd het rekeningnummer te wijzigen, maar dat kon niet omdat de app was geblokkeerd vanwege een niet betaalde rekening, die ik alleen maar kon betalen via incassobureau Riverty. Hiervoor moest ik bij Riverty een account aanmaken (wat ik niet wilde omdat bij Easypark mijn gegevens ook al waren gestolen) Op een andere manier betalen was niet mogelijk. Een uur bij Easypark in de chatwacht gestaan, en er vervolgens na een minuut weer uitgegooid omdat ik niet binnen minuut reageerde. Meerdere mails naar easy park en Riverty gestuurd, zonder antwoord. Incassoprocedure met alle extra kosten liep gewoon door. Na zoveelste mail naar Riverty, eindelijk antwoord: "de nota en álle incasso kosten zijn volgens ons terecht, dus snel betalen anders komen er nóg meer kosten bij" Dit keer wél met een factuur, die ik kon betalen zonder een account te hoeven aanmaken. Die factuur heb ik toen maar snel betaald, want zo een groot bedrijf trekt altijd aan het langste eind en het levert een hoop stress op. Maar ik vind nog steeds dat de originele nota volkomen onterecht is, en de incassokosten al helemaal. Maar ja, met een bedrijf zonder klantenservice en/of standaard antwoorden en procedures valt niet te communiceren. Ik maak in ieder geval nooit meer gebruik van de app, en heb iedereen in mijn omgeving geadviseerd dat ook niet te doen, want als er iets mis gaat zijn ze nul thuis.

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 22 mei 2024 12:38
door sebastiaan gottlieb
Problemen met Easy Park

Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 23 mei 2024 09:17
door J. Deltoer
Wat is er eigenlijk mis met muntjes in een automaat gooien. Goed, je moet er naartoe lopen en soms is er iemand voor je, maar je hebt niet dit gedoe met een onbereikbare klantenservice.
Bezint voor je begint.

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 23 mei 2024 10:46
door Arizonakid
sebastiaan gottlieb schreef:
22 mei 2024 12:38
Problemen met Easy Park

Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?
Je zal moeten bewijzen dat je wel hebt afgemeld.

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 23 mei 2024 12:18
door Teunbosseman
sebastiaan gottlieb schreef:
22 mei 2024 12:38
Problemen met Easy Park

Op 2 februari 2024 heb ik geparkeerd in Amsterdam en daarna afgemeld. Op de app stond dat ik voor 30 euro parkeerkosten moest betalen. De volgende dag bleek dat de parkeeractie niet was afgemeld en de kosten waren opgelopen tot 130 euro. De 30 euro heb ik betaald, maar ik weiger om de rest te betalen. Het is me 1 keer gelukt in
telefonisch in contact te komen met Easy Park, maar daar zeiden ze gewoon dat ik me niet had afgemeld en moet betalen. Ook het incasso bureau Riverty houdt vol dat ik gewoon moet betalen. Wat kan ik nog doen?
Nadat je op STOP heb geklikt krijg je bedrag te zien en nogmaals de vraag of je wilt stoppen. Heb je dat gedaan ?
In Activiteit komt ook het bedrag te staan van de parkeer actie met begin en eindtijd.

Ben bang dat je je afmelding niet goed hebt aangeklikt.

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 23 mei 2024 12:21
door Teunbosseman
J. Deltoer schreef:
23 mei 2024 09:17
Wat is er eigenlijk mis met muntjes in een automaat gooien. Goed, je moet er naartoe lopen en soms is er iemand voor je, maar je hebt niet dit gedoe met een onbereikbare klantenservice.
Bezint voor je begint.
Is niets mis mee maar app werkt ( voor velen ) makkelijker en sneller. Daarbij dien je bij veel betaal automaten je kenteken in te voeren en ooh wee als je een typfout maakt.....
Of betaalpaal doet het weer eens niet, die dingen zijn ook niet zaligmakend.

Kies waar je jezelf prettig bij voelt. Afhankelijk waar ik ben en bekend ben of ik app of betaalpaal gebruik,

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Geplaatst: 04 jun 2024 12:48
door Annefleursterk
Easypark heeft een foutieve factuur naar mij verzonden. Ik heb op de mail zwart op wit staan dat het inderdaad vanuit hen fout is gegaan. In de mail staat dat ze bezig zijn om het op te lossen. Na 8 weken heb ik nog steeds mijn geld niet gezien. Vandaag belde ik hen, ik stond 1 uur in de wacht. Vervolgens neemt er iemand op, hij vraagt naar de naam van degene die de mail verzonden had. Hierna werd er opgehangen. Het gaat om 90 euro wat totaal onterecht in rekening is gebracht. Ik wil mijn geld terug!!!