Pagina 1 van 1

Canal Digitaal laat klanten in de kou staan

Geplaatst: 19 nov 2013 10:21
door tonw2010
Eind augustus/begin september kreeg ik van Canal Digitaal een boodschap op mijn tv-scherm dat RTL 4 verplaatst zou worden en ik de zenders opnieuw moest inlezen op mijn decoder.
Na het inlezen van de nieuwe zenderlijst viel het mij op dat Veronica verdwenen was.
Via internet forums kwam ik erachter dat de nieuwe indeling van Canal Digitaal niet meer mogelijk is op oudere decoders.
Vervolgen heb ik een brief gestuurd naar Canal Digitaal met de vraag of zij een oplossing hebben voor het probleem dat door hen is veroorzaakt.
Ik heb ze bewust een brief gestuurd omdat ik al was gewaarschuwd voor de dure telefoontjes met Canal Digitaal.
Na drie weken geen reactie te hebben gehad toch maar gebeld met de servicedesk van Canal Digitaal.
Van hen kreeg ik te horen dat zij niet schriftelijk op brieven reageren.
Het is maar dat u het weet.
Wat ik wel weet is dat ik baal van die club.
Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.
En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet.

Re: Canal Digitaal laat klanten in de kou staan

Geplaatst: 21 nov 2013 22:52
door chantal12345
Dit bedrijf wil niet voor niets aangesloten worden bij een klachtencommissie. Het bedrijf werkt met een callcenter waarin de medewerkers getraind worden om mensen zo lang mogelijk aan de lijn te houden of zodanig mensen te manipuleren dat wijzigingen die nadelig zijn voor de calls zoveel mogelijk een bepaalde richting in worden gestuurd. Als je schriftelijk wijzigingen wil aanbrengen moet het telefonisch of visaversa. Na een order wordt nagebeld om de order zodanig te veranderen dat er weer meer verkocht wordt :twisted: . Dat de klant met een kater achterblijft is niet van belang. Deze informatie heb ik van een kennis die daar gewerkt heeft, je vraagt je werkelijk af waarom niet wordt ingegrepen door de Opta of andere toezichthouders.

Re: Canal Digitaal laat klanten in de kou staan

Geplaatst: 22 nov 2013 09:20
door GJvdZ
De kosten die een bedrijf heeft voor een call naar een call center wegen niet op tegen de winst die het een bedrijf zou kunnen opleveren. Dus wat Chantal schrijft is een broodje Aap.

Re: Canal Digitaal laat klanten in de kou staan

Geplaatst: 22 nov 2013 11:32
door Prolix
GJvdZ schreef:De kosten die een bedrijf heeft voor een call naar een call center wegen niet op tegen de winst die het een bedrijf zou kunnen opleveren. Dus wat Chantal schrijft is een broodje Aap.
Niet helemaal waar. ik denk eerder dat Chantal het gewoon erg verkeerd heeft begrepen, en het vervolgens volledig uit z'n verband heeft getrokken maar overal op toepast.

Re: Canal Digitaal laat klanten in de kou staan

Geplaatst: 22 nov 2013 12:19
door eleven
Via internet forums kwam ik erachter dat de nieuwe indeling van Canal Digitaal niet meer mogelijk is op oudere decoders.
Over welke decoder hebben we het hier?