Canal Digitaal laat klanten in de kou staan
Geplaatst: 19 nov 2013 10:21
Eind augustus/begin september kreeg ik van Canal Digitaal een boodschap op mijn tv-scherm dat RTL 4 verplaatst zou worden en ik de zenders opnieuw moest inlezen op mijn decoder.
Na het inlezen van de nieuwe zenderlijst viel het mij op dat Veronica verdwenen was.
Via internet forums kwam ik erachter dat de nieuwe indeling van Canal Digitaal niet meer mogelijk is op oudere decoders.
Vervolgen heb ik een brief gestuurd naar Canal Digitaal met de vraag of zij een oplossing hebben voor het probleem dat door hen is veroorzaakt.
Ik heb ze bewust een brief gestuurd omdat ik al was gewaarschuwd voor de dure telefoontjes met Canal Digitaal.
Na drie weken geen reactie te hebben gehad toch maar gebeld met de servicedesk van Canal Digitaal.
Van hen kreeg ik te horen dat zij niet schriftelijk op brieven reageren.
Het is maar dat u het weet.
Wat ik wel weet is dat ik baal van die club.
Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.
En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet.
Na het inlezen van de nieuwe zenderlijst viel het mij op dat Veronica verdwenen was.
Via internet forums kwam ik erachter dat de nieuwe indeling van Canal Digitaal niet meer mogelijk is op oudere decoders.
Vervolgen heb ik een brief gestuurd naar Canal Digitaal met de vraag of zij een oplossing hebben voor het probleem dat door hen is veroorzaakt.
Ik heb ze bewust een brief gestuurd omdat ik al was gewaarschuwd voor de dure telefoontjes met Canal Digitaal.
Na drie weken geen reactie te hebben gehad toch maar gebeld met de servicedesk van Canal Digitaal.
Van hen kreeg ik te horen dat zij niet schriftelijk op brieven reageren.
Het is maar dat u het weet.
Wat ik wel weet is dat ik baal van die club.
Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.
En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet.