LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies gevraagd over veilingsite

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MarjaDH
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2014 15:38

Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door MarjaDH »

Ik heb al een tijdje een account op deze website: mrveiling.nl hier worden allerlei producten geveild. Je biedt met biedpunten op een product, als je je registreert krijg je er een aantal gratis. Ik ben nu echter door mijn biedpunten heen en zit er aan te denken deze aan te schaffen op de site. Zelf heb ik nooit iets gewonnen op de site, wat ook vrijwel onmogelijk is met heel weinig biedpunten.

De site is volgens mij wel betrouwbaar, ze laten ook de winnaars zien en het concept is goed uitgelegd. Wat zouden jullie doen? Meebieden en dus een biedpakket kopen, of toch maar geen geld erin investeren. Ben benieuwd of iemand hier ervaringen heeft met dit soort veilingsites.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2014 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: url verwijderd

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een veiling waar je moet betalen om succesvol te mogen bieden IS GEEN VEILING

Online veilingen vind je op bijvoorbeeld ebay.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2014 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: url verwijderd

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door ruud_a »

mijn advies is daar weg te gaan.

sheiks
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 aug 2014 21:50

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door sheiks »

Doe maar niet, heb geen goede ervaring met de site. Als je gaat kijken op de site zie je dat er steeds dezelfde mensen winnen dus dat is al verdacht. En zogenaamd een min.bedrag wat gehaald moet worden, maar dat mag je ook even raden ??? Voel me echt dom dat ik hier geld aan heb uitgegeven, was maar 18 euro maar toch...

Loaded
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2014 23:00

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door Loaded »

Er word aangegeven dat de minimumprijs tussen 0,03% en 5% ligt.
Je weet dus nooit wanneer je in de buurt zit van het winnende bod. Bij dit voorbeeld, Apple MacBook, zat de percentage rond 2.44 % bij een winnend bod van 56.10.
Dat is lekker verdienen door mrveiling. 5610 biedingen a 60 cent is 3366 Eur + 56.10 komt op 3422 Eur voor een item van 2298 Eur.
Volgens mij pure oplichterij.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door sjoegel »

Slim verdien model ten koste van consumenten die verblind worden door koopjes. De kans iets te kunnen kopen behalve punten, is niet groot.

JSchoon
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 nov 2014 08:16

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door JSchoon »

Hoewel ik normaal negatief ben en skeptisch: Mrveiling is een uitzondering op de regel. :) Mrveiling heeft mij al wel netjes (en zonder stiekeme kosten) een product geleverd!
Laatst gewijzigd door Radar op 01 dec 2014 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic en lasterlijke informatie verwijderd

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door puma73 »

JSchoon schreef:Hoewel ik normaal negatief ben en skeptisch: Mrveiling is een uitzondering op de regel. :) Veel centenveilingen zij echt oplichters (ik noem een productveilingen.com, 123bied of bidson), maar Mrveiling heeft mij al wel netjes (en zonder stiekeme kosten) een product geleverd!

Ps. Loaded, dit is je enige bericht op dit forum, wellicht een gefrustreerde concurrent?
Jij een stiekeme adverteerder voor deze rommelsites??

JSchoon
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 nov 2014 08:16

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door JSchoon »

puma73 schreef:
JSchoon schreef:Hoewel ik normaal negatief ben en skeptisch: Mrveiling is een uitzondering op de regel. :) Veel centenveilingen zij echt oplichters (ik noem een productveilingen.com, 123bied of bidson), maar Mrveiling heeft mij al wel netjes (en zonder stiekeme kosten) een product geleverd!

Ps. Loaded, dit is je enige bericht op dit forum, wellicht een gefrustreerde concurrent?
Jij een stiekeme adverteerder voor deze rommelsites??

Ehm, nee? Ik weet dat klagen en negativiteit op Radar de norm is, maar zo nu en dan mag het ook best genoemd worden als een bedrijf het goed doet.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een veiling waar je moet betalen om succesvol te mogen bieden IS GEEN VEILING

Mrveiling is volgens de wet géén veilingsite!

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Online_veiling

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door olaf79 »

MarjaDH schreef:Ik heb al een tijdje een account op deze website: mrveiling.nl hier worden allerlei producten geveild. Je biedt met biedpunten op een product, als je je registreert krijg je er een aantal gratis. Ik ben nu echter door mijn biedpunten heen en zit er aan te denken deze aan te schaffen op de site. Zelf heb ik nooit iets gewonnen op de site, wat ook vrijwel onmogelijk is met heel weinig biedpunten.

De site is volgens mij wel betrouwbaar, ze laten ook de winnaars zien en het concept is goed uitgelegd. Wat zouden jullie doen? Meebieden en dus een biedpakket kopen, of toch maar geen geld erin investeren. Ben benieuwd of iemand hier ervaringen heeft met dit soort veilingsites.
Dit concept is alleen leuk voor degene die hem aanbiedt.

robb1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2015 11:40

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door robb1970 »

Nou volgens mij is MrVeiling een hele grote oplichting site.
Ik heb meegeboden op een Playstation voor mijn neefjes, en het gehele process gekeken. Er waren 2 bieders, voornamelijk 1 die een hele dag zoveel hebben geboden dat ze omgerekend paar duizend euro hebben betaald voor deze playstation. Ik zelf ben pas op het laatst gaan bieden maar ook maar liefst voor 250,00 euro. Maar tegen deze oneindige biedingen van gebruikers die blijkbaar al heel veel hebben gewonnen, kan je niet op. Ik heb ook om reactie gevraagd maar die krijg ik van MrVeiling niet.
Daarnaast heb ik eenzelfde naam van de winnaars op een hacking forum gezien.
Ik ben zelf ICT en als je het gedrag van het beiden ziet, dan kan je zien dat het niet eerlijk gaat.
Zelf kan je dit nooit bewijzen dus aangifte heeft toch geen zin helaas :-< Maar ik schat dat :
1. Het individuele hackers zijn die iets hebben bedacht met grote aantallen te kunnen bieden zonder dat er daadwerkelijk geld wordt betaald.
2. Het mensen zijn die samenwerken met MrVeiling om de eerlijke bieder teveel geld te laten bieden.

Of een combinatie hiervan ;-)

Haxormse
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2015 13:01

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door Haxormse »

Je hebt het dus over mij ?
Helaas krijg ik geen gratis biedpunten .
Ik win inderdaad veel prijzen daar , dat is nu net de tactiek ik blijf bieden tot ik win en dat kan omdat ik ervoor al veel gewonnen heb . Dus als ik eens verlies maak is niet meteen een probleem.
Maar als je gekeken had naar de biedgeechiedenis wist je dat beter kon wachten tot ik vast zat want iedereen mag maar 2 prijzen per week winnen :-)
Ps: denk dat ik al 6 ps4 gewonnen heb daar
iPhone , MacBook enz dus het kan wel degelijk .

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Hoe dom kan je zijn? Je gaat naar een veilingsite, je biedt wel maar krijgt je produkt niet. Ondertussen is wel je geld weg. En vervolgens ga je dan nog maar een keer bieden. Je wordt altijd overboden door de site zelf. Die vangt jouw geld, en de spullen hebben nooit bestaan. Hoe dom kan je zijn?

Het zou wel eens grappig zijn om een kwartaal alle 'biedingen' nauwkeurig te loggen, en daarna de fiscus in te lichten welke 'omzet' zo'n site dus heeft gemaakt. Dan mogen ze belasting betalen over de biedingen van hun eigen robots, die bij dit soort scams veruit het overgrote deel uitmaakt van alle activiteiten die je ziet. Let dan maar eens op hoe snel zo'n site uit de lucht is.

Haxormse
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2015 13:01

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door Haxormse »

De Econometrist schreef:Hoe dom kan je zijn? Je gaat naar een veilingsite, je biedt wel maar krijgt je produkt niet. Ondertussen is wel je geld weg. En vervolgens ga je dan nog maar een keer bieden. Je wordt altijd overboden door de site zelf. Die vangt jouw geld, en de spullen hebben nooit bestaan. Hoe dom kan je zijn?

Het zou wel eens grappig zijn om een kwartaal alle 'biedingen' nauwkeurig te loggen, en daarna de fiscus in te lichten welke 'omzet' zo'n site dus heeft gemaakt. Dan mogen ze belasting betalen over de biedingen van hun eigen robots, die bij dit soort scams veruit het overgrote deel uitmaakt van alle activiteiten die je ziet. Let dan maar eens op hoe snel zo'n site uit de lucht is.
Kijk dan maar eens bij winnaars (haxormse) ik heb tot nu toe al mijn prijzen perfect gekregen en het zijn er al heel wat :-)

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Haxormse schreef:Kijk dan maar eens bij winnaars (haxormse) ik heb tot nu toe al mijn prijzen perfect gekregen en het zijn er al heel wat :-)
Who cares? Wie het artikel krijgt (als het al wordt uitgegeven, want het is natuurlijk zonneklaar dat de robots van site eigenaar zelf volop meebieden), maakt geen donder uit. Alle andere bieders hebben geld betaald voor iets dat ze vervolgens niet kregen. Stel je voor dat dit bij de bakker gebeurt: je wijst een volkoren aan, betaalt, en de bakker geeft het brood aan iemand die achter je staat, want die bood meer. Nogmaals; hoe dom kun je zijn? Enne, Haxormse... hoe dom kun JIJ zijn dat je denkt dat mensen jouw doorzichtige verkooppraatjes hier geloven?!
Succes met je site...

nemod12
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2010 02:53
Locatie: Valkenburg

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door nemod12 »

Haxormse schreef:Je hebt het dus over mij ?
Helaas krijg ik geen gratis biedpunten .
Ik win inderdaad veel prijzen daar , dat is nu net de tactiek ik blijf bieden tot ik win en dat kan omdat ik ervoor al veel gewonnen heb . Dus als ik eens verlies maak is niet meteen een probleem.
Maar als je gekeken had naar de biedgeechiedenis wist je dat beter kon wachten tot ik vast zat want iedereen mag maar 2 prijzen per week winnen :-)
Ps: denk dat ik al 6 ps4 gewonnen heb daar
iPhone , MacBook enz dus het kan wel degelijk .
Om 1 xbox te winnen moet je 300 uur achter de pc zitten.. En ik geloof niet dat je hier iets wint. Je bent duidelijk van mrveiling zelf. Of er zijn mensen met absoluut GEEN leven. Misschien kan het dan.

Maar mensen, blijf hier weg. Het is een zeer dubieuze site met vreemde reclame.

Janhamin
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2016 23:00

Re: Advies gevraagd over veilingsite

Ongelezen bericht door Janhamin »

Een veiling dat je als eerste punten moet kopen is blachelijk.omdat je weet niet of je kans krijgt.ik ga echt nike via MrVeiling kopen.
Haaaaa hahhh....echt blachelijk...punten kopen en dan mag je je bod activeren.

Gesloten