www.bandenleader.nl waardeloos

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Mike2021
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2021 18:34

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Mike2021 »

Heb zelfde ervaring met bandenleader doordat ik onronde banden heb ontvangen en me willen afwimpelen met een onderzoek wat idd 3 maanden duurt en nog moet betalen ook grr oplichters !! Neem contact met juridisch loket op en rechtszaak, je kan ze niet bellen alleen mail of chat en er is geen kantoor in Nederland of Europa en dan krijg je iemand die engels praat die het vertaald naar Nederlands .

Heb als koper recht als product niet voldoet of niet goed is heb je recht op nieuw of geld terug van de verkoper .

Hans-Spikecity
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2022 14:07

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Hans-Spikecity »

Twee banden besteld, geen banden en geen geld terug.

Als je verder kijkt dan trustpilot dan kom je nog veel meer 'grapjes' van bandenleader tegen.

Aangifte gedaan bij de Politie en daar is niets mee gedaan.

Ga nogmaals aangifte doen én een waarheidsgetrouwe review op google zetten: geen banden en geen geld terug.

Alleen maar nietszeggende e-mails 'we zijn er mee bezig'.

Ook melding bij KvK Andorra, deze oplichtersbende moet aangepakt worden.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 924
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

wimperNL schreef:
21 apr 2017 09:04
Snoodaard schreef:
Frank G schreef:Waardeloos !

Op 6feb 2017 bestel ik een michelin scooterband online bij bandenleader.nl
Duurder 5dagen dat de scooterband in huis is.
Vervolgens de scooterband gemonteerd, maar na de montage zie ik dat er een knik/waggel, in de band zit het lijkt wel of de gehele band scheef is...productie fout of zijn het allemaal slechte banden ?
Ik heb het recht op een goed een deugdelijk product!?
Ik ben al dagen aan het mailen, zonder één reactie terug te ontvangen ?
Bandenleader laat niets weten!

NIETS KOPEN BIJ BANDENLEADER.NL!!die vervolgens uit Duitsland worden verzonden.

Inderdaad op de website laat bandenleader alleen goede reviews zien,en de slechte worden er uit gefilterd,waarvan ik ook twijfels heb zijn deze wel echt?
Zelden zoveel onzin in één bericht gezien.
Ik bestel met regelmaat Wanli banden (Driften als hobby, lekkere goedkope bandjes), en nog nooit één probleem gehad met deze partij.
Als er na de montage een knik in de band zit is het 99,9% van de gevallen foute montage.

Daarnaast zijn de banden volgens jou op de 12e aangekomen (Op een zondag, merkwaardig, en 5 dagen is zeer acceptabele tijd voor een product uit Duitsland)

Vervolgens klaag je dat er geen reactie komt op jouw klacht terwijl één week reactietijd zeer acceptabel is en sneller dan de meeste bedrijven.

Je geeft ook aan dat je al dagen aan het mailen bent, als je meerdere klachtenmails stuurt met dezelfde drammerige domme toon als hier, is het niet heel gek dat ze er niet echt happig op zijn om je verder te helpen. Sterker nog, als je bij mijn webshop had aangeklopt op dezelfde toon (compleet andere branche maar nu niet van toepassing) had je allang in de spamfilter gezeten.

Tot sluit, als je ook maar 5 minuten de moeite had genomen om de algemene voorwaarden te lezen, weet je hoe je je garantie kan claimen...
Welke website heb jij? Dan weet ik in ieder geval dat ik daar niets ga bestellen. Als klanten klachten hebben moet je daar altijd serieus mee omgaan en een week nemen om te reageren is niet normaal, dat is gewoon SLECHT! Dat ze (zwaar) geïrriteerd zijn ligt wellicht in het feit dat de spullen niet goed zijn aangekomen. Iets waar de klant niets aan kan doen terwijl hij toch netjes betaald heeft.
Als je daar als verkoper niet tegen kan ben je gewoon een waardeloze verkoper en moet je er misschien beter voor zorgen dat de aangekochte spullen netjes en onbeschadigd de klant bereiken. Dit kan door betere kwaliteitscontrole en / of door een betere vervoerder.
Een kleine gok: www.bandenleader.nl

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 924
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

arthur appelman schreef:
03 dec 2021 11:13
Na alle negatieve berichten over Bandenleader wil ik graag mijn positieve ervaring delen. Eergister 4 banden besteld, vandaag geleverd. Banden zien er goed uit. Ik was even bang dat ik ook opgelicht was en ben gisteren gaan chatten omdat ik nog geen t&t code had. Gisteravond echter verscheen er een mailtje van dpd met de tracking. vanochtend geleverd.
Ik koos voor Bandenleader vanwege de prijs natuurlijk. 145 euro ipv 192 bij Quick Fit is toch mooi meegenomen.

Speciaal lid geworden om dit te melden?

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Quick Fit? Misschien Kwikfit?

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ik_weet_niet_alles schreef:
02 mar 2022 17:24
arthur appelman schreef:
03 dec 2021 11:13
Na alle negatieve berichten over Bandenleader wil ik graag mijn positieve ervaring delen. Eergister 4 banden besteld, vandaag geleverd. Banden zien er goed uit. Ik was even bang dat ik ook opgelicht was en ben gisteren gaan chatten omdat ik nog geen t&t code had. Gisteravond echter verscheen er een mailtje van dpd met de tracking. vanochtend geleverd.
Ik koos voor Bandenleader vanwege de prijs natuurlijk. 145 euro ipv 192 bij Quick Fit is toch mooi meegenomen.

Speciaal lid geworden om dit te melden?
Kwikfit zet ze er voor dat bedrag ook op de velg denk ik ?

Easuijke
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2022 15:39

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Easuijke »

Bestel niet op Bandenleader. Ja ze zijn zeker 1 van de goedkoopste maar kopen afkeurbanden op.
Van de 3 bestellingen nu al tweemaal ellende gehad en uiteindelijk veel meer kosten kwijt.
Voor service en garantie zijn ze op vakantie, zelfs met een aanvullende verzekering die erop is afgesloten.
Beter betaal je iets meer voor kwaliteit. Voor mij nooit meer!
Ik heb er zelfs aangifte van gedaan bij de politie.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Moneyman »

roytyo schreef:
13 okt 2022 09:47
Hier ook erg slecht geholpen bij bandenleader.nl. Een echte aanrader is https://www.xxx.nl daar ben ik zeer netjes geholpen en heb ik uiteindelijk ook nog een velgenset voor mijn auto gekocht.
Leuk, 2 berichten op dit forum, waarbij in de eerste een commerciële link is verwijderd door de moderatie en in de tweede prompt wéér een commerciële link staat. Ik heb je bericht gemeld.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik had dat bericht ook al gemeld, maar mijn melding is eerder vandaag gesloten, helaas zonder dat de link verwijderd is.

Bas12390
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2023 14:40

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Bas12390 »

Bandenleader presenteert zich als een Nederlandse onderneming, maar is in werkelijkheid geregistreerd in Andorra. Dit geeft ze een manier om het Europese recht te omzeilen, waardoor ze vrijwel elke actie kunnen rechtvaardigen zonder repercussies. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun eigen fouten. In mijn geval gaat het om een geval waarbij een onjuiste foto en productomschrijving op hun website stonden. In plaats van het probleem op te lossen, werd de schuld bij de klant gelegd en was ik verplicht de verkeerd geleverde band te accepteren.

Bij het besluit om te retourneren, is de klant verplicht een boete van 25 euro te betalen, aangezien Bandenleader weigert aansprakelijkheid te accepteren. Het wordt nog ingewikkelder wanneer je besluit de volledige bestelling terug te sturen. Je krijgt meerdere retouradressen toegewezen, één voor elke band, en moet 25 euro per band betalen voor de retourkosten.

Ondanks beloften van Bandenleader dat ze een vervoerder zouden sturen om de banden op te halen (op mijn kosten, 25 euro per band), hebben ze dit na meer dan 6 weken nog steeds niet gedaan. Mijn pogingen om contact op te nemen zijn genegeerd, waardoor de banden nog steeds bij mij thuis liggen.

Bandenleader is een bedrijf van fraudeurs die weigert verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen fouten en Europese rechten bewust aan hun laars lappen door de inschrijving in Andorra. Mijn advies is om geen zaken met hen te doen.

MartijnHA
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2024 16:14

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door MartijnHA »

Laat je niet foppen!. Ik selecteerde winterbanden, maar in het overzicht stonden ook zomerbanden. Bandenleader wilde deze niet terugnemen. Ook niet toen duidelijk werd dat ze nog in de originele verpakking zaten. Er zat vertraging in omdat ik ze had laten leveren bij een garage (uit de lijst van bandenleader), waarvan de eigenaar zo eerlijk was dat hij zei dat hij ze niet kon monteren zonder risico op schade van de velgen. Daarom naar een andere garage, die ontdekte dat het zomer banden waren! Toen ik dat melde, wilden bandenleader ze eerst niet terugnemen omdat ze dachten dat ze al gemonteerd waren geweest. Toen ik kon aantonen met foto's dat ze nog in de originele verpakking zaten, zeiden ze dat ik te laat was. Eigenlijk door hun eigen fout: ze hadden een montage bedrijf op hun lijst gezet die geen 18 inch kon monteren.
Zo gaan ze met hun klanten om. Super flauw. Liever hier niet bestellen.!

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: www.bandenleader.nl waardeloos

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik heb al twee keer banden daar gekocht, bewust met dot code die wat ouder is. Supergoedkoop en niks mis mee, bezorging ook netjes, montage doe ik zelf. Het kan dus wel degelijk goed gaan.

Plaats reactie