LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotmailaccount geblokkeerd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Pier1967
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2016 11:01

Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Pier1967 »

Ik probeer al 3 dagen mijn Hotmailaccount weer terug te krijgen, nadat Hotmail die geblokkeerd heeft. Ik vul keurig alle vragen in. Uiteraard naar waarheid. Telkens weer krijg ik een email van Hotmail dat ze niet kunnen vaststellen dat ik de eigenaar ben. Ik heb dit account al meer dan 10 jaar. En van de ene op de andere dag wordt het geblokkeerd. Zijn hier oplossingen voor? Wat moet ik doen? Ik zou graag met iemand van Hotmail willen spreken maar ze hebben geen helpdesk in Nederland.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door berndv »

Pier1967 schreef:Ik probeer al 3 dagen mijn Hotmailaccount weer terug te krijgen, nadat Hotmail die geblokkeerd heeft. Ik vul keurig alle vragen in. Uiteraard naar waarheid. Telkens weer krijg ik een email van Hotmail dat ze niet kunnen vaststellen dat ik de eigenaar ben. Ik heb dit account al meer dan 10 jaar. En van de ene op de andere dag wordt het geblokkeerd. Zijn hier oplossingen voor? Wat moet ik doen? Ik zou graag met iemand van Hotmail willen spreken maar ze hebben geen helpdesk in Nederland.
https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/
Hier kunt u contact krijgen, en nee, ze zijn niet telefonisch bereikbaar

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Snoodaard »

berndv schreef:
Pier1967 schreef:Ik probeer al 3 dagen mijn Hotmailaccount weer terug te krijgen, nadat Hotmail die geblokkeerd heeft. Ik vul keurig alle vragen in. Uiteraard naar waarheid. Telkens weer krijg ik een email van Hotmail dat ze niet kunnen vaststellen dat ik de eigenaar ben. Ik heb dit account al meer dan 10 jaar. En van de ene op de andere dag wordt het geblokkeerd. Zijn hier oplossingen voor? Wat moet ik doen? Ik zou graag met iemand van Hotmail willen spreken maar ze hebben geen helpdesk in Nederland.
https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/
Hier kunt u contact krijgen, en nee, ze zijn niet telefonisch bereikbaar
Telefonisch contact is wel degelijk mogelijk, je kan een bel mij terug verzoek achterlaten.

https://support.microsoft.com/nl-nl/con ... e/account/

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door berndv »

Snoodaard schreef:
berndv schreef:
Pier1967 schreef:Ik probeer al 3 dagen mijn Hotmailaccount weer terug te krijgen, nadat Hotmail die geblokkeerd heeft. Ik vul keurig alle vragen in. Uiteraard naar waarheid. Telkens weer krijg ik een email van Hotmail dat ze niet kunnen vaststellen dat ik de eigenaar ben. Ik heb dit account al meer dan 10 jaar. En van de ene op de andere dag wordt het geblokkeerd. Zijn hier oplossingen voor? Wat moet ik doen? Ik zou graag met iemand van Hotmail willen spreken maar ze hebben geen helpdesk in Nederland.
https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/
Hier kunt u contact krijgen, en nee, ze zijn niet telefonisch bereikbaar
Telefonisch contact is wel degelijk mogelijk, je kan een bel mij terug verzoek achterlaten.

https://support.microsoft.com/nl-nl/con ... e/account/
klopt, je kunt inderdaad een terugbelverzoek achterlaten. Maar hiervoor moet je inloggen. En laat dat nou net het probleem van ts zijn :wink:

KWIJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016 21:30

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door KWIJ »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds 4 december kom ik niet meer bij mijn hotmail-account. Mijn wachtwoord blijkt van het ene op het andere moment niet meer te kloppen en na diverse formulieren te hebben ingevuld krijg ik het volgende antwoord:

"...
Recently, we received several requests to gain access to [mijn emailadres]. Unfortunately, we were unable to verify your ownership using the information that was provided. Microsoft takes the security and privacy of our customers very seriously. We are committed to protecting your personal information, and our careful account recovery process is intended to protect you from any possible malicious activity.

Now what?
Because there have been multiple unsuccessful recovery attempts for this account, we recommend at this point that you create a new account. It's quick and easy, and we have tools to help you import contacts, connect with Facebook, and even receive messages from multiple email accounts.
... "
.

Volgens hen is de enige oplossing dus dat ik een nieuw account moet aanmaken. Erg makkelijk. Maar ik wil natuurlijk bij mijn oude account komen! Alle tips zijn dus ook bij mij zeer welkom.

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Snoodaard »

KWIJ schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds 4 december kom ik niet meer bij mijn hotmail-account. Mijn wachtwoord blijkt van het ene op het andere moment niet meer te kloppen en na diverse formulieren te hebben ingevuld krijg ik het volgende antwoord:

"...
Recently, we received several requests to gain access to [mijn emailadres]. Unfortunately, we were unable to verify your ownership using the information that was provided. Microsoft takes the security and privacy of our customers very seriously. We are committed to protecting your personal information, and our careful account recovery process is intended to protect you from any possible malicious activity.

Now what?
Because there have been multiple unsuccessful recovery attempts for this account, we recommend at this point that you create a new account. It's quick and easy, and we have tools to help you import contacts, connect with Facebook, and even receive messages from multiple email accounts.
... "
.

Volgens hen is de enige oplossing dus dat ik een nieuw account moet aanmaken. Erg makkelijk. Maar ik wil natuurlijk bij mijn oude account komen! Alle tips zijn dus ook bij mij zeer welkom.
Zodra de beveiligingsvragen ter verificatie 3 keer verkeerd worden ingevuld, word het account volledig geblokkeerd. Je kan een nieuw account aanmaken om op die manier in contact te komen met de klantenservice, als jij destijds alle gegevens correct heb ingevuld en nu ook kan aantonen dat jij de eigenaar bent kunnen ze je weer toegang tot het account geven. Echter de ervaring leert dat de klantenservice van MS niet zo enorm hard loopt als het gaat om de gratis producten (logisch), persoonlijk denk ik dat de snelste en makkelijkste manier is om met een volledig nieuw account te beginnen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Als je two-step-verification hebt aanstaan kun je je password kunnen resetten.

KWIJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016 21:30

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door KWIJ »

Dank allemaal voor de input maar ik kan helaas tot 6/1/2017 überhaupt geen toegang meer krijgen tot de site. Dus ook niet om een nieuw account aan te maken (zie bericht hieronder). Ik heb het verzoek geprobeerd te annuleren maar daarvoor moet ik mij weer inloggen. De cirkel is dus weer rond :-/

" Je kunt momenteel geen toegang krijgen tot deze site
Er is een beveiligingscode vereist om je aan te melden op deze site. Wanneer je beveiligingsgegevens zijn bijgewerkt op 6-1-2017, kun je toegang krijgen tot deze site. Je kunt nog steeds toegang krijgen tot sites zoals Outlook en Skype waarvoor geen beveiligingscode is vereist.
Op 7-12-2016 heb je aangevraagd om je beveiligingsgegevens te vervagen.
Huidige beveiligingsgegevens
Alternatief e-mailadres: XX*****@hotmail.com
Nieuwe beveiligingsgegevens
Laatste cijfers van het telefoonnummer XX
Als je deze wijziging niet hebt aangevraagd, kun je ons dit laten weten.
Als je je huidige beveiligingsgegevens wilt behouden, kun je dit verzoek annuleren."

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door bprosman »

Er is een beveiligingscode vereist om je aan te melden op deze site. Wanneer je beveiligingsgegevens zijn bijgewerkt op 6-1-2017, kun je toegang krijgen tot deze site. Je kunt nog steeds toegang krijgen tot sites zoals Outlook en Skype waarvoor geen beveiligingscode is vereist.
Toch niet toevallig een oude Windows (XP?) of een Windows versie die niet is bijgewerkt ?

KWIJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016 21:30

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door KWIJ »

Was dat maar zo bprosman! Ik gebruik een geupdate computer dus daar ligt het niet aan... :-(

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Julie4444 »

KWIJ schreef:Dank allemaal voor de input maar ik kan helaas tot 6/1/2017 überhaupt geen toegang meer krijgen tot de site. Dus ook niet om een nieuw account aan te maken (zie bericht hieronder). Ik heb het verzoek geprobeerd te annuleren maar daarvoor moet ik mij weer inloggen. De cirkel is dus weer rond :-/

" Je kunt momenteel geen toegang krijgen tot deze site
Er is een beveiligingscode vereist om je aan te melden op deze site. Wanneer je beveiligingsgegevens zijn bijgewerkt op 6-1-2017, kun je toegang krijgen tot deze site. Je kunt nog steeds toegang krijgen tot sites zoals Outlook en Skype waarvoor geen beveiligingscode is vereist.
Op 7-12-2016 heb je aangevraagd om je beveiligingsgegevens te vervagen.
Huidige beveiligingsgegevens
Alternatief e-mailadres: XX*****@hotmail.com
Nieuwe beveiligingsgegevens
Laatste cijfers van het telefoonnummer XX
Als je deze wijziging niet hebt aangevraagd, kun je ons dit laten weten.
Als je je huidige beveiligingsgegevens wilt behouden, kun je dit verzoek annuleren."
Dat klinkt als een e-mail die je hier citeert. Dan zou je dus two-step verification niet aan hebben staan maar heeft Microsoft je account vanwege verdachte activiteiten geblokkeerd. Je hebt een alt mail, dus dan moet je die code gewoon kunnen invullen.

Elgje
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2014 18:40

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Elgje »

Helaas heb ik geen oplossing voor je. Maar gebruikte je je hotmail in een andere app dan die van Microsoft? Het rommelt daar al een aantal weken. Had het met mijn outlookmail die geblokkeerd werd omdat er aanmeldactiviteit was die ze niet vertrouwden. Ik kon via alle stappen wel bij mijn mail komen, maar na 2 dagen weer zelfde probleem. Google leerde me dat er duizenden problemen zijn zowel bij hotmail als outlook, voornamelijk als je andere mail app gebruikt. Nu ik mijn oulook mail uit andere app heb verwijderd zijn problemen opgelost. (Blijkbaar willen ze je gewoon dwingen om hun app te gebruiken).
Kun je echt niet op hun site nieuwe account aanmaken? Evt via ander apparaat of als je op andere locatie bent? (Dus niet via jou IP adres)
Sterkte en succes ermee!!!

KWIJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016 21:30

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door KWIJ »

Dank voor de reacties.
Aan Julie4444: Mijn andere adres ontvangt wel emails maar de pagina waarin ik een code moet invoeren is tot begin januari 2017 niet meer voor mij beschikbaar, dus ik kom daarmee helaas niet verder.
Ik denk dat ik inderdaad via een ander IP-adres zal moeten proberen of ik weer een nieuw account kan aanmaken zoals Elgje ook opperde. Stille hoop dat ik vanaf 6-1-2017 weer een ingang heb om bij mijn account te komen...

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Julie4444 »

KWIJ schreef:Dank voor de reacties.
Aan Julie4444: Mijn andere adres ontvangt wel emails maar de pagina waarin ik een code moet invoeren is tot begin januari 2017 niet meer voor mij beschikbaar, dus ik kom daarmee helaas niet verder.
Ik denk dat ik inderdaad via een ander IP-adres zal moeten proberen of ik weer een nieuw account kan aanmaken zoals Elgje ook opperde. Stille hoop dat ik vanaf 6-1-2017 weer een ingang heb om bij mijn account te komen...
Anders ga je naar een andere locatie (familie, op je werk, etc) en probeer je het vanaf daar. Daar heb je immers een ander IP-adres dan thuis.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door madfred »

Of je zet een VPN verbinding op, dan heb je ook een ander IP adres.

KWIJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016 21:30

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door KWIJ »

Dank weer voor de reacties. Tot op heden is het mij nog niet gelukt in te loggen. Heel frustrerend :-(
Hoe gaat het met jou Pier1967? Ben jij inmiddels al iets wijzer want dit forum begon met jouw oproep.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door olaf79 »

Je kunt MS bellen op 020 500 1500

Daar is ook een optie voor hulp bij toegang tot een geblokkeerd microsoft account. Kies optie 1 en vervolgens optie 2.

Pier1967
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2016 11:01

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Pier1967 »

Beste forumleden,

Dank voor jullie reacties. Alle oplossingen ten spijt, ik heb mijn emailaccount nog steeds niet terug. Na 8 keer het online formulier te hebben ingevuld, wordt een 9-de verzoek niet meer in behandeling genomen. Ik heb nog een aantal dagen gechat met Ondersteuning van de Hotmailapp, maar ook die kunnen niets betekenen. Ook heb ik mij één keer laten terugbellen door ondersteuning. Telkens wordt doorverwezen naar het Online formulier. Ook het eerder genoemde telefoonnummer verwijst je door naar het online formulier Graag zou ik persoonlijk met een medewerker van Hotmail willen spreken over mijn account. Of langskomen. Om te bewijzen dat het account van mij is. Graag zou ik willen weten wat er mis gaat bij het invullen van dat formulier. Maar hoe regel je dat?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door berndv »

Pier1967 schreef:Na 8 keer het online formulier te hebben ingevuld, wordt een 9-de verzoek niet meer in behandeling genomen.
Wat is er met die vorige 8x gebeurd? Zijn daar afwijzingen op gekomen, buiten dat ze uw eigenaarschap niet kunnen vaststellen? Geven ze ook meer aan dan alleen dat?

Pier1967
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2016 11:01

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door Pier1967 »

Je krijgt een email dat ze niet hebben kunnen vaststellen dat het account bij mij hoort. Dit zijn no-repley emailtjes, dus reageren heegt geen zin Maar ik weet echt wel mn geboortedatum en de emailtjes die ik het laatst heb verstuurd voor dat het account werd afgesloten. En ook de onderwerpen. Dus waar het fout gaat???

Gesloten