LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sire incasso: Incasso XS News

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door absent »

Jaah.. Eindelijk heb ik ook een vreemde "laatste aanmaning & akte van cessie" over de post gekregen.
Incasso bureau is alleen te bereiken via een mailadres, heeft zelfs een Weebly-site( das zo'n gratis sitebuilder site) en of ik ff 6,95 wil overmaken. Zogenaamd omdat ik ooit XSNews niet betaald zou hebben.
Toch even nagekeken natuurlijk, maar alles is betaald. Laatste in juni 2014.
Gewoon negeren of zijn er nog leuke dingen om te doen?

NickSmits10
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2017 19:22

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door NickSmits10 »

Hoi, ik heb ook een brief ontvangen van XSNews. Precies hetzelfde maar dan van 10,95. Vond het ook wat vreemd. Hoor graag hoe anderen hiermee omgaan.

deborah.suijkerbuijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2017 21:25
Contacteer:

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door deborah.suijkerbuijk »

Ook ik vandaag zo een brief ontvangen ook alles nagekeken idd alles betaald de laatste zelfs op 18 februari . Gewoon lekker niets doen want heel vreemd onze zoon kreeg gisteren van DFW een mail met een boete over een niet bestaand abonnement. Dus opletten iedereen! En alles goed nakijken ( uit wat ik nu meemaak vooral in de regio Spijkenisse en Oud-Beijerland)

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door chrisd1 »

absent schreef:Gewoon negeren of zijn er nog leuke dingen om te doen?
Volgens mij: negeren. totdat zíj bewijs produceren.

hondzeus
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2017 16:39

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door hondzeus »

Ik heb ook een brief ontvangen maar wij hebben ook geen openstaande rekeningen bij XS News.Zowel Panaceum Consulting als Sire Incasso en Recht opgezocht maar beiden geen actieve website. De persoon Marc van der Vegte opgezocht en deze is zowel gelinkt aan Panaceum Consulting als Incasso Vise BV en Share 4 Life.

Ook het gegeven dat het emailadres gegevens van zowel XS News als Incasso SIre bevat is al dubieus. Kortom, dit is een kansloze actie van de persoon die deze brieven de wereld in heeft gestuurd:)

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door absent »

Hmm. Beetje jammer dat alleen negeren genoeg is.
Ik ga toch de Fraude helpdesk inlichten. En misschien wel een (digitale) aangifte er achteraan.
Overigens is "Sire incasso" onderdeel van "Panaceum Consulting" en dat bedrijf is onbereikbaar. Ook niet via de Weebly-site. Maar , volgens Google Maps, wel een fraaie grote vrijstaande woning in Zwolle....Dus er zijn blijkbaar wel slachtoffers ...Of mag ik dat niet denken?

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door chrisd1 »

absent schreef:Hmm. Beetje jammer dat alleen negeren genoeg is.
Gewoon afwachten, Simplex veri sigillum :D .

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door absent »

chrisd1 schreef:Gewoon afwachten, Simplex veri sigillum :D .
Illud iterum dicere potes

Donderwolk55
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2017 13:52

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door Donderwolk55 »

Hee een goede dag,
heb gister eveneens een brief van Sire ontvangen, ik had geen idee waar het over ging, heb een mail gestuurd, gevraagd om een antwoord en mijn rechtstand adviseur een kopie gestuurd.
ben benieuwd, dit is een tweede brief deze week die nergens op slaat.

johano
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door johano »

Ook ik ontving een aanmaning inzake XS News. Hierop Sire een mail gezonden met het verzoek mij een kopie van de rekening en de aanmaningen te sturen. Uiteraard was dit niet mogelijk om reden dat ikj geen klant ben c.q. was van XS News.
Heden een mail terug ontvangen met de opmerking dat ik de brief als niet verzonden moet beschouwen en dat zij de informatie die zij ontvingen van hun werknemer in twijfel trekken.

Hoeveel mensen zullen nu ten onrechte betaald hebben? Toch een geval van oplichting?

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Forumgebruikers,

Zie: http://radar.avrotros.nl/nieuws/detail/ ... taal-niet/ het artikel dat inmiddels op onze site gepubliceerd is.

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door absent »

Hmm, maar dan zou het wel zo netjes zijn om ook even een excuus briefje te sturen. Waarom doen ze dat dan niet?

broodgist
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2017 13:51

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door broodgist »

Ik heb van de week een zo'n brief ontvangen.

Ik zou 19.90 aan xsnews moeten betalen.

Heb ze een e-mail gestuurd van welke datum dat bedrag zou moeten zijn.

Heb al lang geen abb meer bij xsnews.

Heb op me schrijven netjes antwoord gekregen

----
Recentelijk heeft u een aanmaning over de abonnementendienst XS News ontvangen.
Deze brief mag u als niet verzonden beschouwen. De reden hiervoor is dat wij de informatie die wij van onze werkgever hebben ontvangen in twijfel trekken.

Onze excuses voor het ongemak.
---

heb ze toen nog een keer gevraagd dat ik schuld meer bij xsnews open had staan krijg ook daar binnen 10min antwoord op

---
Geachte Mevrouw Keukens,

Van onze kant heeft u niks open staan, dat is correct.

Mvg

---

Dit dan toch wel weer netjes geregeld

heb wel alle e-mail uit geprint
en ga ik goed bewaren

gr. Manuel

DragoWing
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2017 15:10

Re: Sire incasso: Incasso XS News

Ongelezen bericht door DragoWing »

Hallo,

Ook ik heb zo'n brief ontvangen om even 10.95 euro te betalen.
Het werd gestuurd naar het adres waar ik al meer dan 4 jaar niet meer woon, en dus doorgestuurd is naar mijn nieuwe adres en ik dus al meer dan 4 jaar geen XS News meer heb dus dat begon eigenaardig en vond ik al vreemd.
Dus ik even opgezocht en kwam uit op hun website, daar stond dat het genegeerd kon worden, dus ik even verder gezocht op hun bedrijf, en kwam hier uit.
Ook zag ik dat die man een goede doelen fonds heeft, ook onder KNAB rekening, KNAB is een particuliere bank.
En via Linkedin spreekt hij zelfs alleen maar Engels, mocht dat echt zijn.

Echter vind ik het raar dat veel gegevens worden doorverkocht, ik denk niet dat XS News zo onschuldig is.

Met vriendelijke groet,

DragoWing

Gesloten