Misleiding met vakantiefoto's

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest of nog gaan komen.
Gesloten
Radar
Site Admin

Misleiding met vakantiefoto's

Ongelezen bericht door Radar » 14 apr 2017 10:48

Met mooie plaatjes worden we lekker gemaakt om een ticket te boeken naar bijvoorbeeld Bonaire of Mexico. Wat als je op een andere bestemming uitkomt dan op het plaatje te zien is? Is what you see wel echt what you get? Lees meer: https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... st-tonijn/

Maandag 17 april in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1

Mucha

Re: Misleiding met vakantiefoto's

Ongelezen bericht door Mucha » 14 apr 2017 10:52

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

breien

Ongelezen bericht door breien » 14 apr 2017 11:48

Als ik in de etalage van een modezaak kijk dan staat de jurk op de paspop ook geweldig. Meestal valt het resultaat tegen als ik de jurk zelf aantrek.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 14 apr 2017 12:00

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 14 apr 2017 12:12

Er staan (tegenwoordig) disclaimers onderin het scherm bij de tv spotjes van oa TUI. Het is wat lastig te zien, maar het zijn dus sfeerimpressies, en niet noodzakelijkerwijs een representatieve voorstelling van de genoemde bestemmingen. En ik al mijn hele leven zoeken naar die koraalriffen bij Vlieland. Die plaatjes waren dus duidelijk van een ander eiland. :shock:

Mede hierom check ik altijd even de door klanten gemaakte foto's op Tripadvisor, da's vaak wat realistischer..

Gesloten